Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Vet i hvertfall det er mange som er misfornøyd med bl.a undertøyet. Mye dårlig kvalitet, og mange rare størrelser. Gå heller til en seriøs butikk, mange som selger bra undertøy, med god kvalitet 🙂 

Screenshot_20240605_151451_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_181025_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_181040_Facebook.jpg

Oj dette var viktig informasjon, nå må jeg gå i tenkeboksen ang dette. Jeg liker ikke å kjøpe dårlig undertøy, vil gjerne ha kvalitet. Til den prisen så forventer man kvalitet, noe det ikke virker som dette er. Jeg er meget takknemlig over at du deler dette da jeg kunne gått på en skikkelig bommert!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Grøntgress skrev (1 time siden):

Oj dette var viktig informasjon, nå må jeg gå i tenkeboksen ang dette. Jeg liker ikke å kjøpe dårlig undertøy, vil gjerne ha kvalitet. Til den prisen så forventer man kvalitet, noe det ikke virker som dette er. Jeg er meget takknemlig over at du deler dette da jeg kunne gått på en skikkelig bommert!

Jeg kjøpte undertøy, men ble ikke fornøyd. Bhene eier ikke støtte, og trusene synes jeg er klamme. Bhene røk også i hempene ganske raskt. De gikk i søpla. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun nå tar på seg en chole 🙈En t skjortekjole kaller hun det og sier den koster bare 649 ?? Hallo det er ikke bare . Jeg har en helt lik omtrent som også har lommer og hette som gjør den litt kulere , og finere fasong uten strikk som hun har på alt . Den kostet bare 199 i butikk så jeg slapp frakt også . Hvor har hun det fra at prisen på hennes ting er normale og greie ? De er stive som fy 🤷🏼‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ser hun nå tar på seg en chole 🙈En t skjortekjole kaller hun det og sier den koster bare 649 ?? Hallo det er ikke bare . Jeg har en helt lik omtrent som også har lommer og hette som gjør den litt kulere , og finere fasong uten strikk som hun har på alt . Den kostet bare 199 i butikk så jeg slapp frakt også . Hvor har hun det fra at prisen på hennes ting er normale og greie ? De er stive som fy 🤷🏼‍♀️

Det kalles propaganda, og folk biter på. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Vi får se da etter fødsel ! Hvor mye som forsvinner da , forrige gang var det 2-3 kilo ? Blir et nytt 16 ukers på henne i år igjen . Eller når hun gidder . Hun blir jo fulgt opp så er vel ikke noe fare for barnet . 

Jeg mener SE sa att jordmor på sykehuset mente ba yen var over gjennomsnittet på vekt.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Vi får se da etter fødsel ! Hvor mye som forsvinner da , forrige gang var det 2-3 kilo ? Blir et nytt 16 ukers på henne i år igjen . Eller når hun gidder . Hun blir jo fulgt opp så er vel ikke noe fare for barnet . 

Jeg mener SE sa att jordmor på sykehuset mente ba yen var over gjennomsnittet på vekt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellowcow skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan le og fnise sånn av at hu fyker opp i vekt. Hu tror åpenbart at det kun er vann og hormoner, men det tror jeg ikke noe på. 

Jeg synes også det er rart hun tar det slik. Flere har sendt henne melding og sagt hun kanskje bør sjekke opp at hun har gått så mye opp i vekt. 2-3 kilo i uka kan da ikke være normalt? Men nei.. det er slik hun er og ler og spøker om disse kiloene.

Men i dag hadde hun dratt på legevakt og var nå på vei til akuttmottaket på a-hus..

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal ufarliggjøre det og gå opp 30 kilo iløpet av 28 uker? 

Forandret på litt skrivefeil🙈

Endret av elskersommer
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Jeg synes også det er rart hun tar det slik. Flere har sendt henne melding og sagt hun kanskje bør sjekke opp at hun har jobbet opp og går så mye opp i vekt. 2-3 kilo i uka kan da ikke være normalt? Men nei.. det er slik hun er og ler og spøker om disse kiloene.

Men i dag hadde hun dratt på legevakt og var nå på vei til akuttmottaket på a-hus..

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal ufarliggjøre det og gå opp 30 kilo iløpet av 28 uker? 

Det er helt vanvittig. Vanvittig at hun er så opptatt av å bagatellisere at hun gjør seg blind for alvorlige tilstander. Hvis du har begynnende svangerskapsforgiftning så er det lenge å vente 4-5 dager med å sjekke det ut! Hun forstår virkelig ikke alvoret. Eller så kvier hun seg fordi hun faktisk ikke kan sensurere virkeligheten hun må tåle å stå i når hun oppsøker helsehjelp. Ingen, absolutt ingen vil bagatellisere 30+ kg vektøkning på sykehuset. Mulig kommunejordmoren hennes gjør det, men ingen andre. Det er organene hennes og babyen som lider mest. I tillegg til synlig fettlagring på kroppen så hører du veldig godt på stemmen at hun strever. Høres helt annerledes ut, higer etter pust. Nå høster hun helseeffektene av hennes ugunstige livsstil. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rimelig synlig den forskjellen på føttene hennes ja…. Hadde blitt veldig bekymret selv 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Var rimelig synlig den forskjellen på føttene hennes ja…. Hadde blitt veldig bekymret selv 

Jeg også. Godt hun dro til legevakt, ser hun er på akutten nå. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Å nå skriver ikke jeg dette for fryde meg over att SE er på akutten. Men det er merkelig att hun ikke har oppsøkt lege før. Hadde dette vært første svangerskap så kunne det vært att man er uvitende om alt men hun venter nr 4. Da står man ikke og ler fordi hun har gått opp over 2 kg på en uke. Å i tillegg bare bortforklarer att hun har vondt i hode med att hun har spist lite.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama der har nok spist på seg både det ene og det andre i dette svangerskapet.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Å nå skriver ikke jeg dette for fryde meg over att SE er på akutten. Men det er merkelig att hun ikke har oppsøkt lege før. Hadde dette vært første svangerskap så kunne det vært att man er uvitende om alt men hun venter nr 4. Da står man ikke og ler fordi hun har gått opp over 2 kg på en uke. Å i tillegg bare bortforklarer att hun har vondt i hode med att hun har spist lite.

Har hun ikke sagt at hun har hatt regelmessige samtaler med jordmor og sjekka for svangerskapsforgiftning flere ganger dette svangerskapet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (1 time siden):

Har hun ikke sagt at hun har hatt regelmessige samtaler med jordmor og sjekka for svangerskapsforgiftning flere ganger dette svangerskapet?

Ja mener hun har gjort det, men svangerskapsforgiftning kan vel komme ganske raskt også? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 timer siden):

Var vell onsdag hun var der og da var det ikke svangerskapsforgiftning men hun skulle ta kontakt om ting endra seg. Så da har hun ho gjort som de anbefalte 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Instagram har hun lagt ut at hun er på akutten. Er så gjennomskuelig at hun bruker det for å gjøre folk nysgjerrige og at de skal gå til snap. 🤢 

Penger penger penger.

JEG NEKTER

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eyr skrev (6 timer siden):

På Instagram har hun lagt ut at hun er på akutten. Er så gjennomskuelig at hun bruker det for å gjøre folk nysgjerrige og at de skal gå til snap. 🤢 

Penger penger penger.

JEG NEKTER

Var ikke noe spennende. Bare feit.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (9 timer siden):

Penger penger penger.

JEG NEKTER

Tenk om hun en gang, bare en gang, kunne hatt fullt fokus på helsa og babyen og heller fortalt leksa i etterkant. Men som du skriver, money talks! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært såååå dårlig på klær som henne så hadde jeg ikke vist det frem 😳🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️stapper full maskinen uten å ta noe fra hverandre og se hva hun stapper inni maskinen ! Det blir jo ikke rent med så full maskin . Ikke rister hun klær før hun henger opp eller hiver i tørketrommel 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️og ikke kan hun brette klær heller , ser jo ut som en ball når hun har «brettet» et plagg . Noe husmoremne er hun ikke nei ! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (26 minutter siden):

Hadde jeg vært såååå dårlig på klær som henne så hadde jeg ikke vist det frem 😳🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️stapper full maskinen uten å ta noe fra hverandre og se hva hun stapper inni maskinen ! Det blir jo ikke rent med så full maskin . Ikke rister hun klær før hun henger opp eller hiver i tørketrommel 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️og ikke kan hun brette klær heller , ser jo ut som en ball når hun har «brettet» et plagg . Noe husmoremne er hun ikke nei ! 

Om du ikke får d reint med å ha maskinen full så bør du bytte maskin! 😬

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...