Bibbi_ Skrevet fredag kl 19:43 #42081 Del Skrevet fredag kl 19:43 Angel75 skrev (7 timer siden): Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈 Så mange nomineringer og priser jeg aldri har hørt om. Mulig jeg har bodd bak en sten altså 😂 Men herprogrammet, er det no seriøse greier? Eller er det som Vixen og Villoid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet fredag kl 19:48 #42082 Del Skrevet fredag kl 19:48 Roe skrev (2 timer siden): Har stemt! Man kan stemme her Takk for link 😀 Selv om jeg ikke har hørt om Herprogrammet så stemte jeg 😀 Og selvfølgelig stemte jeg IKKE Sara Emilie Tandberg. Det skulle tatt seg ut. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HønePønesPostkasse Skrevet fredag kl 21:12 #42083 Del Skrevet fredag kl 21:12 Pepssi skrev (3 timer siden): Stemt! Stemte du på SE? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet fredag kl 21:59 #42084 Del Skrevet fredag kl 21:59 HønePønesPostkasse skrev (46 minutter siden): Stemte du på SE? 😂 Nei 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet i går, 09:17 #42085 Del Skrevet i går, 09:17 Stemte selv på Christiansen fra leger uten grenser. Se har ingenting på den lista å gjøre. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet i går, 09:22 #42086 Del Skrevet i går, 09:22 (endret) En potensiell lederstjerne bør også engasjere seg i utenrikspolitikk… 😉 Endret i går, 09:23 av LivEinar 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet i går, 12:04 #42087 Del Skrevet i går, 12:04 LivEinar skrev (2 timer siden): En potensiell lederstjerne bør også engasjere seg i utenrikspolitikk… 😉 Plutselig interessert i utenrikspolitikk? Eller har hun vært der før, kan i såfall ikke huske det fra tiden jeg fulgte henne.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet i går, 12:57 #42088 Del Skrevet i går, 12:57 LivEinar skrev (3 timer siden): En potensiell lederstjerne bør også engasjere seg i utenrikspolitikk… 😉 Haha, dama som flytter crocs i snøen og hever deig over dassen skal liksom ha oss til å tro at hun er engasjert i utenrikspolitikk. Narr meg ikke til å le! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet i går, 13:39 #42089 Del Skrevet i går, 13:39 Era Vulgaris skrev (41 minutter siden): Haha, dama som flytter crocs i snøen og hever deig over dassen skal liksom ha oss til å tro at hun er engasjert i utenrikspolitikk. Narr meg ikke til å le! Det var vel en snap inni masse vås om scholer og snø….merkelig! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet i går, 14:21 #42090 Del Skrevet i går, 14:21 Isola2 skrev (41 minutter siden): Det var vel en snap inni masse vås om scholer og snø….merkelig! Unnskyld at jeg ler, men det er altså bare så dumt! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 15:09 #42091 Del Skrevet i går, 15:09 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Haha, dama som flytter crocs i snøen og hever deig over dassen skal liksom ha oss til å tro at hun er engasjert i utenrikspolitikk. Narr meg ikke til å le! She couldn’t celess 😂men schille på solbrillestangen er viktig . 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kule rampe Space Skrevet i går, 18:24 #42092 Del Skrevet i går, 18:24 JojoMoyes skrev (3 timer siden): She couldn’t celess 😂men schille på solbrillestangen er viktig . Latskap lenge leve 😂😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 18:40 #42093 Del Skrevet i går, 18:40 Hvorfor i alle dager kom den snappen om NATO inn mellom alt annet? Sa hun noe om det i forkant? Det vil jeg veldig gjerne høre litt om. Fortsatt interessert i å vite hvordan Sara er en lederstjerne! Hvilke lederegenskaper har Sara? Hvilke kriterier ligger til denne prisen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet i går, 18:46 #42094 Del Skrevet i går, 18:46 elskersommer skrev (På 5.3.2025 den 23.59): Glukose test tas vel på legekontoret.. Hun bør vel snart ta den. Hun er i uke 29 og testen bør tas i uke 24-28 Hun smører tjukt på. Hun sier hun er i uke 27 fordi influensere sier at de er «i» påbegynt uke. Hun har oppgitt termindato 14. juni. Er 26 fullgåtte uker og langt fra i uke 29 uansett hvordan man regner.😊😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 19:24 #42095 Del Skrevet i går, 19:24 Janne1975 skrev (37 minutter siden): Hun smører tjukt på. Hun sier hun er i uke 27 fordi influensere sier at de er «i» påbegynt uke. Hun har oppgitt termindato 14. juni. Er 26 fullgåtte uker og langt fra i uke 29 uansett hvordan man regner.😊😵💫 Sa hun ikke uke 29 tidlig denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet i går, 19:41 #42096 Del Skrevet i går, 19:41 (endret) elskersommer skrev (25 minutter siden): Sa hun ikke uke 29 tidlig denne uka? Hun sa uke 27. Som også er en måte å overdrive på spør du meg, men greit nok, folk har blitt enige om at de er -i- uke 27 når de har passert uke 26+0. Hun er uke 26+3. Husker fra sist at hun sa hun var var 9 mnd på vei de siste 2 månedene, så da nærmer det seg vel😂🤷🏽 Endret i går, 19:50 av Janne1975 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet i går, 19:56 #42097 Del Skrevet i går, 19:56 Janne1975 skrev (13 minutter siden): Hun sa uke 27. Som også er en måte å overdrive på spør du meg, men greit nok, folk har blitt enige om at de er -i- uke 27 når de har passert uke 26+0. Hun er uke 26+3. Husker fra sist at hun sa hun var var 9 mnd på vei de siste 2 månedene, så da nærmer det seg vel😂🤷🏽 Har hun sagt termin dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet i går, 20:01 #42098 Del Skrevet i går, 20:01 Milla1717 skrev (3 minutter siden): Har hun sagt termin dato? Ja, hun har sagt 14. juni flere ganger. Ifm flytting inn i nytt hus blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 23 timer siden #42099 Del Skrevet 23 timer siden Janne1975 skrev (19 minutter siden): Hun sa uke 27. Som også er en måte å overdrive på spør du meg, men greit nok, folk har blitt enige om at de er -i- uke 27 når de har passert uke 26+0. Hun er uke 26+3. Husker fra sist at hun sa hun var var 9 mnd på vei de siste 2 månedene, så da nærmer det seg vel😂🤷🏽 Dette er da ingenting å ta henne på. Det har verken SE eller andre influensere funnet på. Vi sa dette da jeg var gravid og - og det nærmer seg 20 år siden. I tillegg er det den helt vanlige måten å regne på som både jordmødre og sykehus bruker. Her er en artikkel fra Store Norske Leksikon om emnet: https://sml.snl.no/svangerskapsuke 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 23 timer siden #42100 Del Skrevet 23 timer siden smurfebuss skrev (5 minutter siden): Dette er da ingenting å ta henne på. Det har verken SE eller andre influensere funnet på. Vi sa dette da jeg var gravid og - og det nærmer seg 20 år siden. I tillegg er det den helt vanlige måten å regne på som både jordmødre og sykehus bruker. Her er en artikkel fra Store Norske Leksikon om emnet: https://sml.snl.no/svangerskapsuke Jeg prøver ikke å ta henne. Men sier ikke at datteren min er isitt 23 år når hun nettopp har fylt 22. Men meg om det😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå