Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (7 timer siden):

Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈

Så mange nomineringer og priser jeg aldri har hørt om. Mulig jeg har bodd bak en sten altså 😂 Men herprogrammet, er det no seriøse greier? Eller er det som Vixen og Villoid? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roe skrev (2 timer siden):

Har stemt! 

Man kan stemme her :duskedame:

Takk for link 😀 Selv om jeg ikke har hørt om Herprogrammet så stemte jeg 😀 Og selvfølgelig stemte jeg IKKE Sara Emilie Tandberg. Det skulle tatt seg ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte selv på Christiansen fra leger uten grenser. Se har ingenting på den lista å gjøre.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En potensiell lederstjerne bør også engasjere seg i utenrikspolitikk… 😉

IMG_5878.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (2 timer siden):

IMG_5878.jpeg

Plutselig interessert i utenrikspolitikk? Eller har hun vært der før, kan i såfall ikke huske det fra tiden jeg fulgte henne.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (3 timer siden):

IMG_5878.jpeg

Haha, dama som flytter crocs i snøen og hever deig over dassen skal liksom ha oss til å tro at hun er engasjert i utenrikspolitikk. Narr meg ikke til å le! 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (41 minutter siden):

Haha, dama som flytter crocs i snøen og hever deig over dassen skal liksom ha oss til å tro at hun er engasjert i utenrikspolitikk. Narr meg ikke til å le! 

Det var vel en snap inni masse vås om scholer og snø….merkelig!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (41 minutter siden):

Det var vel en snap inni masse vås om scholer og snø….merkelig!

Unnskyld at jeg ler, men det er altså bare så dumt! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

She couldn’t  celess 😂men schille på solbrillestangen er viktig .

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 timer siden):

She couldn’t  celess 😂men schille på solbrillestangen er viktig .

Latskap lenge leve 😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager kom den snappen om NATO inn mellom alt annet? Sa hun noe om det i forkant? Det vil jeg veldig gjerne høre litt om. 

Fortsatt interessert i å vite hvordan Sara er en lederstjerne! Hvilke lederegenskaper har Sara? Hvilke kriterier ligger til denne prisen? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (På 5.3.2025 den 23.59):

Glukose test tas vel på legekontoret.. 

Hun bør vel snart ta den. Hun er i uke 29 og testen bør tas i uke 24-28

Hun smører tjukt på. Hun sier hun er i uke 27 fordi influensere sier at de er «i» påbegynt uke. Hun har oppgitt termindato 14. juni. Er 26 fullgåtte uker og langt fra i uke 29 uansett hvordan man regner.😊😵‍💫

IMG_2421.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (37 minutter siden):

Hun smører tjukt på. Hun sier hun er i uke 27 fordi influensere sier at de er «i» påbegynt uke. Hun har oppgitt termindato 14. juni. Er 26 fullgåtte uker og langt fra i uke 29 uansett hvordan man regner.😊😵‍💫

IMG_2421.png

Sa hun ikke uke 29 tidlig denne uka? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Sa hun ikke uke 29 tidlig denne uka? 

Hun sa uke 27. Som også er en måte å overdrive på spør du meg, men greit nok, folk har blitt enige om at de er -i- uke 27 når de har passert uke 26+0. Hun er uke 26+3. Husker fra sist at hun sa hun var var 9 mnd på vei de siste 2 månedene, så da nærmer det seg vel😂🤷🏽

Endret av Janne1975
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Janne1975 skrev (13 minutter siden):

Hun sa uke 27. Som også er en måte å overdrive på spør du meg, men greit nok, folk har blitt enige om at de er -i- uke 27 når de har passert uke 26+0. Hun er uke 26+3. Husker fra sist at hun sa hun var var 9 mnd på vei de siste 2 månedene, så da nærmer det seg vel😂🤷🏽

Har hun sagt termin dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (3 minutter siden):

Har hun sagt termin dato?

Ja, hun har sagt 14. juni flere ganger. Ifm flytting inn i nytt hus blant annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (19 minutter siden):

Dette er da ingenting å ta henne på. Det har verken SE eller andre influensere funnet på. Vi sa dette da jeg var gravid og - og det nærmer seg 20 år siden. I tillegg er det den helt vanlige måten å regne på som både jordmødre og sykehus bruker. Her er en artikkel fra Store Norske Leksikon om emnet: https://sml.snl.no/svangerskapsuke

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smurfebuss skrev (5 minutter siden):

Dette er da ingenting å ta henne på. Det har verken SE eller andre influensere funnet på. Vi sa dette da jeg var gravid og - og det nærmer seg 20 år siden. I tillegg er det den helt vanlige måten å regne på som både jordmødre og sykehus bruker. Her er en artikkel fra Store Norske Leksikon om emnet: https://sml.snl.no/svangerskapsuke

Jeg prøver ikke å ta henne. Men sier ikke at datteren min er isitt 23 år når hun nettopp har fylt 22. Men meg om det😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...