Angel75 Skrevet tirsdag kl 14:23 #41481 Del Skrevet tirsdag kl 14:23 Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Ja da stiller de ikke opp fordi de har dårlig råd og trenger å selge klærne etterpå, slik noen tenker det er. Men at de gjør alt fir sektlederen sin, det er det ingen tvil om... Det var for å få noen til å tenke litt lenger, men ser at det ikke gikk inn. Men jeg var nok for godtroende til det, trodde jeg hadde med voksne mennesker å gjøre. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 14:37 #41482 Del Skrevet tirsdag kl 14:37 arnoyb skrev (37 minutter siden): Har du screenshot av innlegget også? Var de klar over at de måtte betale reisen selv? Fikk med meg at mange meldte seg på snap, helt til hun spesifiserte at de ikke ønska fly folk ned men bruke noen som allerede er der. De lette i utgangspunktet etter noen som bor i Spania. Det fremkommer tydelig. Og de tenkte vel ikke at man måtte spesifisere rundt utgifter osv🤷♀️ Hvem skulle trodd at folk utenfor Spania skulle melde seg for å «fly ned»… 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 14:41 #41483 Del Skrevet tirsdag kl 14:41 Xmasclovn skrev (2 minutter siden): De lette i utgangspunktet etter noen som bor i Spania. Det fremkommer tydelig. Og de tenkte vel ikke at man måtte spesifisere rundt utgifter osv🤷♀️ Hvem skulle trodd at folk utenfor Spania skulle melde seg for å «fly ned»… Ser att Benedicte Haugaard som skal hjelpe SE der nede har lagt ut annonse i 3-4 forskjellige grupper på Facebook. Dette er grupper for de som bor i Albir. Er kun ei som har svart att hun har sendt PM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 14:58 #41484 Del Skrevet tirsdag kl 14:58 Angel75 skrev (33 minutter siden): Det var for å få noen til å tenke litt lenger, men ser at det ikke gikk inn. Men jeg var nok for godtroende til det, trodde jeg hadde med voksne mennesker å gjøre. Jeg er voksen jeg, hvis du siktet til meg. Du spekulerte, og det er vel ikke innafor på dette forumet? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet tirsdag kl 15:20 #41485 Del Skrevet tirsdag kl 15:20 Alt dette stemmer med det jeg skreiv tidligere i dag: To dagers arbeid - ingen lønn, kun noen få klesplagg «som takk for hjelpen». Samtidig høres det ut som om responsen i Spania har vært liten. SET er ikke kjent utenlands, her er det ingen sekt å selge til. Hennes kundegruppe er forholdsvis liten her til lands, og CL er ukjent utenfor landets grenser. Tandberg har sjøl flere ganger snakka om at hun tidligere kommuniserte på engelsk, var kjent og hadde mange utenlandske følgere. Det var vel også en diskusjon om kjøp av følgere… SET har uttrykt store ambisjoner og planer i utlandet, men uten en snap-profil der grensene mellom det private og bedriften er borte, må det legges opp på en helt annen måte enn norsk influensermarkedsføring. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet tirsdag kl 15:25 #41486 Del Skrevet tirsdag kl 15:25 Er det for at hun kan skrive av en ferietur som jobbreise da el? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 15:29 #41487 Del Skrevet tirsdag kl 15:29 LivEinar skrev (7 minutter siden): Alt dette stemmer med det jeg skreiv tidligere i dag: To dagers arbeid - ingen lønn, kun noen få klesplagg «som takk for hjelpen». Samtidig høres det ut som om responsen i Spania har vært liten. SET er ikke kjent utenlands, her er det ingen sekt å selge til. Hennes kundegruppe er forholdsvis liten her til lands, og CL er ukjent utenfor landets grenser. Tandberg har sjøl flere ganger snakka om at hun tidligere kommuniserte på engelsk, var kjent og hadde mange utenlandske følgere. Det var vel også en diskusjon om kjøp av følgere… SET har uttrykt store ambisjoner og planer i utlandet, men uten en snap-profil der grensene mellom det private og bedriften er borte, må det legges opp på en helt annen måte enn norsk influensermarkedsføring. Det jeg ikke klarer og forestille meg er att SE vil satse på å selge careless i Frankrike(paris)🙄 Det kan da ikke bli suksess 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 15:35 #41488 Del Skrevet tirsdag kl 15:35 (endret) LivEinar skrev (17 minutter siden): Alt dette stemmer med det jeg skreiv tidligere i dag: To dagers arbeid - ingen lønn, kun noen få klesplagg «som takk for hjelpen». Samtidig høres det ut som om responsen i Spania har vært liten. SET er ikke kjent utenlands, her er det ingen sekt å selge til. Hennes kundegruppe er forholdsvis liten her til lands, og CL er ukjent utenfor landets grenser. Tandberg har sjøl flere ganger snakka om at hun tidligere kommuniserte på engelsk, var kjent og hadde mange utenlandske følgere. Det var vel også en diskusjon om kjøp av følgere… SET har uttrykt store ambisjoner og planer i utlandet, men uten en snap-profil der grensene mellom det private og bedriften er borte, må det legges opp på en helt annen måte enn norsk influensermarkedsføring. Husker den diskusjonen om kjøpte følgere, men husker ikke hva hun sa at grunnen var til at hun hadde så mange fra utlandet? Når hun ble mistenkt for det så mener jeg hun laget ett par Instagram reels? På engelsk bare for å «bevise» at hun laget innhold for de engelsktalende følgerne sine også. Det ble med de 2 reelene, når fokus på det fra kritikere stilnet litt så kom det ingen flere engelske reels😅 Så tror det utenlandske publikumet var litt oppskrytt.. Nå tar jeg dette etter husken så arrester meg gjerne om jeg husker feil 🙈 Endret tirsdag kl 15:38 av GulleGull 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 15:46 #41489 Del Skrevet tirsdag kl 15:46 Bibbi_ skrev (1 time siden): For en gjeng 😂 Er det lov å skrive naive, mindre intelligente mennesker om disse? Det burde være lov. Vet ikke om det strider mot forumreglene, men du risikerer alltid å bli beskyldt for mobbing av fans som leker forumsjef og lager sine egne definisjoner på mobbing😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 16:00 #41490 Del Skrevet tirsdag kl 16:00 Angel75 skrev (1 time siden): Det var for å få noen til å tenke litt lenger, men ser at det ikke gikk inn. Men jeg var nok for godtroende til det, trodde jeg hadde med voksne mennesker å gjøre. Hvis du ønsker å ha med voksne mennesker å gjøre er det en ide å opptre og kommunisere som en voksen selv! Ikke bedrive brukerangrep, beskylde folk for mobbing og what not, slik du har gjort hittil. Ikke kaste stein i glasshus. Bare et tips🤭 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 16:05 #41491 Del Skrevet tirsdag kl 16:05 elskersommer skrev (1 time siden): Ser att Benedicte Haugaard som skal hjelpe SE der nede har lagt ut annonse i 3-4 forskjellige grupper på Facebook. Dette er grupper for de som bor i Albir. Er kun ei som har svart att hun har sendt PM Da er det godt at så mange er villig til å fly ned fra Norge, når ingen «lokale» melder seg. Det igjen sier litt om hvor snevert dette merket er og at det kun er for spesielt interresserte. Lykke til med ekspansjonen og det å bli like stor som Cubus (var det ikke de hun sammenlignet seg med) 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 16:08 #41492 Del Skrevet tirsdag kl 16:08 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Da er det godt at så mange er villig til å fly ned fra Norge, når ingen «lokale» melder seg. Det igjen sier litt om hvor snevert dette merket er og at det kun er for spesielt interresserte. Lykke til med ekspansjonen og det å bli like stor som Cubus (var det ikke de hun sammenlignet seg med) Kunne ikke SE betalt for f.eks mor, søster,veninnen Lene Mari å tatt med de nedover til Spania 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet tirsdag kl 16:17 #41493 Del Skrevet tirsdag kl 16:17 elskersommer skrev (7 minutter siden): Kunne ikke SE betalt for f.eks mor, søster,veninnen Lene Mari å tatt med de nedover til Spania Hvem skal da holde trykket her inne oppe? 🤔 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 16:18 #41494 Del Skrevet tirsdag kl 16:18 elskersommer skrev (9 minutter siden): Kunne ikke SE betalt for f.eks mor, søster,veninnen Lene Mari å tatt med de nedover til Spania De er for opptatt her og klarer ikke å multitaske😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 16:23 #41495 Del Skrevet tirsdag kl 16:23 elskersommer skrev (52 minutter siden): Det jeg ikke klarer og forestille meg er att SE vil satse på å selge careless i Frankrike(paris)🙄 Det kan da ikke bli suksess Når ikke hennes egne «venninner» Therese og Monica gidder å bruke klærne hennes på Careless event, tviler jeg på at de slår ann hos Monique og Therés i Paris for å si det sånn😂 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet tirsdag kl 16:29 #41496 Del Skrevet tirsdag kl 16:29 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Hvem skal da holde trykket her inne oppe? 🤔 Hvem her inne er det? Vet i noen andre tråder så har de presentert seg når de er der og er familie/venn. Eller er det bare noe dere tror å når det er sagt flere ganger så blir det en sannhet? Bedre kjent som en Frp sannhet 🙊 jeg blei beskyldt for å være både SE og LM, så har lite tiltro til disse beskyldningene når det ikke nevnes hvem det er 🤷🏼♀️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet tirsdag kl 16:38 #41497 Del Skrevet tirsdag kl 16:38 Ser de velger mørkt gulv i nyhuset, veldig mørkt gulv. Hadde det i min første leilighet, angra etter første uka, det ser konstant skittent ut! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet tirsdag kl 16:46 #41498 Del Skrevet tirsdag kl 16:46 Skuffet over Q korean cosmetics. De har veldig gode ambassadører som reklamerer. Nå er Lien leigd inn, og Sara. Forstår ikke at de tenker at det oser kvalitet av deres arbeid. Null troverdighet 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 16:50 #41499 Del Skrevet tirsdag kl 16:50 arnoyb skrev (12 minutter siden): Ser de velger mørkt gulv i nyhuset, veldig mørkt gulv. Hadde det i min første leilighet, angra etter første uka, det ser konstant skittent ut! SE har jo tross alt robotstøvsuger. Trenger ikke mopp og vann da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet tirsdag kl 17:26 #41500 Del Skrevet tirsdag kl 17:26 arnoyb skrev (47 minutter siden): Ser de velger mørkt gulv i nyhuset, veldig mørkt gulv. Hadde det i min første leilighet, angra etter første uka, det ser konstant skittent ut! Skal være ærlig å si at jeg trodde skit syntes mindre på mørke gulv enn lyse. Kanskje de også tror det og går for mørkt for å spare inn enda mer på husarbeid😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå