Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var vel SE nær normal bmi rett før hun ble gravid etter serien hun var med i, uansett er det å kommentere kropp skikkelig ugreit 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Minlillelykke skrev (3 minutter siden):

Jeg kan være enig i mye av det du skriver, men denne synes jeg var skikkelig stygg. Vi må holde oss saklige, og ikke kommentere andres kropp og utseende. 

Det er bare å rapportere hvis du tenker det bryter med regler🤷‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Det er bare å rapportere hvis du tenker det bryter med regler🤷‍♀️

Nei, men det er dirkete ufint. Du har mye bra å komme med. Men denne var på vei utfor stupet mener nå jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Xmasclovn skrev (12 minutter siden):

Hun ser feit ut uansett. Fordi hun er feit først og fremst, og dernest gravid.

👍 De telt-kjolene gjør henne ingen tjeneste. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Minlillelykke skrev (2 minutter siden):

Nei, men det er dirkete ufint. Du har mye bra å komme med. Men denne var på vei utfor stupet mener nå jeg. 

Det er ikke alltid like lett å holde seg i skinnet når det handler om et så usympatisk menneske, men hører hva du sier🙂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (2 minutter siden):

👍 De telt-kjolene gjør henne ingen tjeneste. 

Ingen av kjolene de 3 der «designer» har et snev av form eller fasong.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Det er ikke alltid like lett å holde seg i skinnet når det handler om et så usympatisk menneske, men hører hva du sier🙂

Jeg ser den altså, virkelig. Og som sagt, jeg morer meg ofte med kommentarene dine. 😊

• Liker 1
Skrevet
Minlillelykke skrev (Akkurat nå):

Jeg ser den altså, virkelig. Og som sagt, jeg morer meg ofte med kommentarene dine. 😊

Det er godt å høre at jeg da nok stort sett klarer å holde meg saklig😅

• Liker 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (52 minutter siden):

Haha, viktig å holde under magen 😂 Rart hun orker alt dette, men en gåtur DET er for slitsomt 🤦‍♀️

Og de "gode" venninnene møter opp i sine egne kjoler....

Skjermbilde fra Sandra Lyng sin snap

Screenshot_20250215_171949_Snapchat.jpg

Den hånda! Lurer snart på om hun er redd magen skal falle av om hun ikke holder den oppe (på grunn av graviditeten altså) 😂 Vi ser at du er gravid!!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Haha beklager, men foreldrene hennes ja. Skjønner jeg noen ganger bør prøve å være litt mer seriøs i svarene mine😂

Det går bra 😂 Lenge siden jeg har fulgt henne, så henger ikke helt med på alt 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke å se at disse kjolene er flaterende, flotte på kroppen eller hva det måtte være.....ser ut som en stappa matrone bare.Screenshot_20250214_174318_Snapchat.thumb.jpg.0a13a25eba858467a37a27a50aff6ccc.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 5
Gjest Milla1717
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Haha, viktig å holde under magen 😂 Rart hun orker alt dette, men en gåtur DET er for slitsomt 🤦‍♀️

Og de "gode" venninnene møter opp i sine egne kjoler....

Skjermbilde fra Sandra Lyng sin snap

Screenshot_20250215_171949_Snapchat.jpg

Voldsomme kjoler og farger .

Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Nå var vel SE nær normal bmi rett før hun ble gravid etter serien hun var med i, uansett er det å kommentere kropp skikkelig ugreit 

Hadde hun? Jeg synes jeg så et bilde her inne hvor hun selv skrev 82 kg før gravid? Hun er ikke så høy, rundt 170 kanskje? Det er overvekt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Rufs skrev (4 minutter siden):

Hadde hun? Jeg synes jeg så et bilde her inne hvor hun selv skrev 82 kg før gravid? Hun er ikke så høy, rundt 170 kanskje? Det er overvekt. 

Hun er 186 sier hun selv , så  ja hun var på normal bmi 

Endret av Orly
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (3 minutter siden):

Hun er 186 sier hun selv , så  ja hun var på normal bmi 

Det er hun ikke. Jeg har fysisk vært tett på henne og hun er lavere enn meg. Jeg er 176. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Annonse
Skrevet
Rufs skrev (6 minutter siden):

Det er hun ikke. Jeg har fysisk vært tett på henne og hun er lavere enn meg. Jeg er 176. 

Jeg som tenkte feil, trekker den tilbake men hun var likevel tilnærmet normal bmi etter hva jeg har lest på dc

• Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Jeg som tenkte feil, trekker den tilbake men hun var likevel tilnærmet normal bmi etter hva jeg har lest på dc

Tja, legger jeg inn 82 kg og 174 er det 27.1 BMI som er overvekt. (Overvekt fra 25.) Og jeg tror ikke helt hun er 174 heller, så da blir det enda litt mer. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har lagt ut at hun er 177 eller 176 cm. Så da var hun 25-26 på bmi skalaen når hun blei gravid.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjenner at hun har lite troverdighet hos meg. Jeg har som sagt stått ved siden av, jeg er høyere. 😂

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
arnoyb skrev (5 minutter siden):

Hun har lagt ut at hun er 177 eller 176 cm. Så da var hun 25-26 på bmi skalaen når hun blei gravid.

25-26 i bmi er vel overvekt?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...