Katinkalille Skrevet 6. februar #41081 Del Skrevet 6. februar arnoyb skrev (4 timer siden): Men skulle jo endre til en mer behagelig såle da. Er jo ikke helt uvanlig å kopiere hverandre, selv om de kunne prøvd å finne nå som ikke er på temu enda. Spørsmålet er jo om de får en god såle på da. Jeg kjøpte noen fra temu å de hadde papirtynn såle, helt umulig å gå med 🤷 Det skjønner jo jeg også. Men Temu burde vel kanskje ikke være det første som dukker opp eller... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. februar #41082 Del Skrevet 6. februar Klittings skrev (15 timer siden): Vanvittig så mye filter hun bruker nå for å se smalere ut 😅 Hun må jo bruke sykt mye filter på egne bilder? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. februar #41083 Del Skrevet 6. februar elskersommer skrev (17 minutter siden): Hun må jo bruke sykt mye filter på egne bilder? Ja det må jo være grunnen til at hun er så ulik seg selv på bilder hun ikke har tatt selv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 6. februar #41084 Del Skrevet 6. februar Angel75 skrev (15 timer siden): Hun strålte 🥰 Ja virkelig! De aller færreste ser vel 10/10 inn ut fra en uflatterende vinkel midt i en samtale, men alt i alt så var hun utrolig fin på Vixen 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. februar #41085 Del Skrevet 6. februar Roe skrev (39 minutter siden): Ja virkelig! De aller færreste ser vel 10/10 inn ut fra en uflatterende vinkel midt i en samtale, men alt i alt så var hun utrolig fin på Vixen Men synes du det virker som at det ikke blir brukt filter fra hennes sosiale medier? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 6. februar #41086 Del Skrevet 6. februar elskersommer skrev (13 minutter siden): Men synes du det virker som at det ikke blir brukt filter fra hennes sosiale medier? Nei. Og iallefall nei om man sammenligner med andre influencere, feks Stina Bakken. På disse to bildene synes jeg forskjellen ser ut til å være vinklingen av bildene, ikke filterbruk. Men det er nå min mening.. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. februar #41087 Del Skrevet 6. februar Roe skrev (1 time siden): Ja virkelig! De aller færreste ser vel 10/10 inn ut fra en uflatterende vinkel midt i en samtale, men alt i alt så var hun utrolig fin på Vixen Å det må være lov å være uenig , jeg synes ikke den sveisen gjorde henne noe godt , dessverre. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 6. februar #41088 Del Skrevet 6. februar Orly skrev (12 minutter siden): Å det må være lov å være uenig , jeg synes ikke den sveisen gjorde henne noe godt , dessverre. Selvsagt, smaken er som baken 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 6. februar #41089 Del Skrevet 6. februar elskersommer skrev (7 timer siden): Men synes du det virker som at det ikke blir brukt filter fra hennes sosiale medier? Det ser jo ut som det er 30 kg forskjell på de to bildene. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 6. februar #41090 Del Skrevet 6. februar Les kommentarfelt til TV2 underholdning på Facebook der Sara forteller at hun tjener 2 mill i mnd. Se hvordan følgerne hennes løfter frem forretningskvinna, og at hun tetter et hull i markedet. Hjernevaska sa du? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. februar #41091 Del Skrevet 7. februar Kan det bli en forandring tro? Bilde fra TL sin Snapchat 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. februar #41092 Del Skrevet 7. februar elskersommer skrev (14 minutter siden): Kan det bli en forandring tro? Bilde fra TL sin Snapchat Tvilsomt. Forstår det på en del influensere at den meldingen var sendt ut med en feil. Men måten så mange influensere reagerte på, og forsøkene på å late som om de har så mange andre inntektskilder at de ikke var bekymret - samtidig som de hadde panikk - er ekstremt morsomt å se på. 10 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. februar #41093 Del Skrevet 7. februar Først kom en Snapchat om att hun er avhengig av de pengene som Snapchat gir henne.. Ny snap 5 min etterpå.. da er hun ikke avhengig av de pengene.. Bilde fra SE sin Snapchat 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7. februar #41094 Del Skrevet 7. februar elskersommer skrev (11 minutter siden): Først kom en Snapchat om att hun er avhengig av de pengene som Snapchat gir henne.. Ny snap 5 min etterpå.. da er hun ikke avhengig av de pengene.. Bilde fra SE sin Snapchat Nå har vel aldri IQen vært helt på topp der i gården 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. februar #41095 Del Skrevet 7. februar elskersommer skrev (1 time siden): Først kom en Snapchat om att hun er avhengig av de pengene som Snapchat gir henne.. Ny snap 5 min etterpå.. da er hun ikke avhengig av de pengene.. Bilde fra SE sin Snapchat Å kjære vene. Å denne er ikke dum? 😂 Pottetett! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 7. februar #41096 Del Skrevet 7. februar Bibbi_ skrev (19 minutter siden): Å kjære vene. Å denne er ikke dum? 😂 Pottetett! Å herremin, hun er jo skyldig i iq?🙈😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 7. februar #41097 Del Skrevet 7. februar Dojakitty skrev (1 time siden): Nå har vel aldri IQen vært helt på topp der i gården Snoker45 skrev (24 minutter siden): Å herremin, hun er jo skyldig i iq?🙈😂 Bibbi_ skrev (44 minutter siden): Å kjære vene. Å denne er ikke dum? 😂 Pottetett! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 7. februar #41098 Del Skrevet 7. februar Vært moro å hørt frustrasjonen på alle disse. Om alle boikotta Snapchat i to uker 😅 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. februar #41099 Del Skrevet 7. februar elskersommer skrev (4 timer siden): Først kom en Snapchat om att hun er avhengig av de pengene som Snapchat gir henne.. Ny snap 5 min etterpå.. da er hun ikke avhengig av de pengene.. Bilde fra SE sin Snapchat Jeg synes det er helt ekstremt flaut å se hvor mye selvbedrag det er i den bransjen. Veldig mange influensere snakket om hvordan de sendte meldinger til hverandre etter at den e-posten kom og snakket om det. I nærmest panisk stemning. Og så snart det var klart at det var feil, så var nesten alle synkront der med «men heldigvis har JEG ikke gjort meg avhengig av snap og har andre inntekter å leve på». Nesten identisk budskap hos alle. Så åpenbart løgn at det er flaut å lese. Selvfølgelig er de avhengig av snap inntekten. Ellers hadde de ikke fått sånn panikk. Og mange av de har skrytt av hvor mye de tjener og mange har åpenbart kun dette som inntekt. Men nå skal de prøve å overbevise at de ikke er avhengig. Pfft. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet 7. februar #41100 Del Skrevet 7. februar elskersommer skrev (6 timer siden): Først kom en Snapchat om att hun er avhengig av de pengene som Snapchat gir henne.. Ny snap 5 min etterpå.. da er hun ikke avhengig av de pengene.. Bilde fra SE sin Snapchat Godt språk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå