Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Klittings skrev (4 minutter siden):

Sara Emilie og Therese Lien har virkelig ikke noe budskap lenger, og de deler heller ikke en variert hverdag. Alltid det samme + at det meste handler om vareprøver, farger og design… hva mer de kan prakke på fans’en sin 😅 

Det som jeg synes var bra på Vixen i år var att det var så mange unge og nye som vant.. Kanskje det er iferd med og være en liten utskifting av influencere.

Når jeg sier unge nye så kan det jo ratt være att de har vært i gamet lenge😊 men jeg har ikke hørt noe om de

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (35 minutter siden):

Nesten så jeg tenker att akkurat det spørsmålet må komme fra en i familien.. fordi det er ikke mangelvare av treningstøy til ungdom.

Hun hadde slipp på søndag av treningsklær og i dag ligger første annonse ute på finn. Ei har kjøpt diverse tøy i 2 størrelser men skal selges pga feil størrelse. 

Tenkte samme, enten henne selv eller noen i familien😅 Litt usikker på Hvorfor man anonymiserer profilen som sender inn kommentarer når det er ros og ikke anonymiserer når det er noen som stiller kritiske spm. ? 

Endret av GulleGull
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (9 minutter siden):

Hvorfor man anonymiserer profilen som sender inn kommentarer når det er ros og ikke anonymiserer når det er noen som stiller kritiske spm. ? 

Det går igjen hos alle influensere som er litt passiv aggressive på tilbakemeldinger de ikke liker. Som er stort de fleste som har drevet på ei stund. Merkelig nok.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Det går igjen hos alle influensere som er litt passiv aggressive på tilbakemeldinger de ikke liker. Som er stort de fleste som har drevet på ei stund. Merkelig nok.

Ja skjønner ikke helt hvorfor -om det var noen «logisk» forklaring.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (29 minutter siden):

Det som jeg synes var bra på Vixen i år var att det var så mange unge og nye som vant.. Kanskje det er iferd med og være en liten utskifting av influencere.

Når jeg sier unge nye så kan det jo ratt være att de har vært i gamet lenge😊 men jeg har ikke hørt noe om de

Har egentlig detti helt av lasset, følger ingen som har ambisjoner om å leve av snap lenger -for det gir meg ingenting.. Eneste jeg har er nære venner, familie og ett par slengere som snapper om livet som bonde og ei helt random fra en fellessnap jeg begynte å følge som strikker mye😅 grunnen til at jeg følger med i tråder her er fordi det er så mye gråsone å ta tak i som er viktig å adressere når man ser noen lever av andre menneskers goodwill. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Jeg klarer bare ikke skjønne dette. Her er det en følger som spør om hun kan lage treningstights til ungdom fordi det er mangelvare🤔 det er jo ikke sant

Har ei som har drevet aktivt i idrett i mange år fra hun var 12-13 år. Å jeg har ikke tall på hvor mange tights vi har kjøpt gjennom årene. Det er jo ett hopetall der ute. Leter ikke folk på nett og i butikker?

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-02-05-13-23-50-142_com.snapchat.android.jpg

Å sånn får hun med seg fansen sin. Vi har lagd 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (På 31.1.2025 den 22.45):

Dere som klager på hva Sara kler seg i. Trodde man kledde seg i hva man følte seg bra i selv, og spør evt om råd av de man ønsker. Ikke de som sitter og snakker dritt om.

I kveld har det ikke vært mye konstruktivt her inne, ikke at det var boe nytt! Samme gode gamle som går igjen og bla.a kaller følgerne dumme  men det må jo gjelde dem selv også.

Hvorfor har du så skyhøye forventninger om ett diskusjonsforum, og til KG også liksom? Beklager, men her preller nok dine kommentarer av som vann på gåsa 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (23 minutter siden):

Hvorfor har du så skyhøye forventninger om ett diskusjonsforum, og til KG også liksom? Beklager, men her preller nok dine kommentarer av som vann på gåsa 😂

Har normale forventninger til mennesker, sosiale antenner. Både i et diskusjonsforum og irl. Men om man ser på nyhetsbildet, så er det mange psyke. Nærmere enn man tror.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_7225.thumb.jpeg.3746cba40be841f887daddb4e2b97944.jpegIMG_7226.thumb.jpeg.cfd791e5af7968fcd6de86b2c63848b3.jpegVanvittig så mye filter hun bruker nå for å se smalere ut 😅

Endret av Klittings
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (5 minutter siden):

Synes hun var veldig fin på årets Vixen jeg :hjerte:

NTB_Peg9ZE3Jiak.thumb.jpg.45d2676f8d70ce8884c454396ea03762.jpg

Hun strålte 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandalene hun har vist fram kan jo bare linkes til Temu... IMG_8256.thumb.png.8b5ff7a170e63505e0811fb69fc8d582.png

IMG_8257.png

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (1 time siden):

IMG_7225.thumb.jpeg.3746cba40be841f887daddb4e2b97944.jpegIMG_7226.thumb.jpeg.cfd791e5af7968fcd6de86b2c63848b3.jpegVanvittig så mye filter hun bruker nå for å se smalere ut 😅

Ser ut som to forskjellige mennesker!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klittings skrev (9 timer siden):

IMG_2137.jpeg.bc134776c956d2cd09336aacd43a34cf.jpeg

«Be you».

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så falskt og teit å si. Det eneste SE donerer er fra Careless fordi hun MÅ! Hun og V står å sier at SE vil gjøre produktene så billig som mulig, og donere penger. Hvor V sier de hadde gått konkurs og at de må holde budsjettet. 🤮

Skjermbilde fra Romerikes blad. 

Screenshot_20250206_073739_Chrome.jpg

Screenshot_20250206_073734_Chrome.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Dette er så falskt og teit å si. Det eneste SE donerer er fra Careless fordi hun MÅ! 

Skjermbilde fra Romerikes blad. 

Screenshot_20250206_073739_Chrome.jpg

Screenshot_20250206_073734_Chrome.jpg

Har hun gitt noe utenom når hun  har måttet?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Katinkalille skrev (9 timer siden):

Sandalene hun har vist fram kan jo bare linkes til Temu... IMG_8256.thumb.png.8b5ff7a170e63505e0811fb69fc8d582.png

IMG_8257.png

Vanntette? 😂😂

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (9 timer siden):

IMG_8257.png

Men skulle jo endre til en mer behagelig såle da. Er jo ikke helt uvanlig å kopiere hverandre, selv om de kunne prøvd å finne nå som ikke er på temu enda. Spørsmålet er jo om de får en god såle på da. Jeg kjøpte noen fra temu å de hadde papirtynn såle, helt umulig å gå med 🤷

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romerikes blad har lagt ut en severdig video fra Vixen på tiktok. Den viser rollefordelinga i CL. Selgeren Tandberg framstiller seg som kjøpernes aller beste venn, mens samboeren er den strenge direktøren som hun hele tida kjemper imot. 😜

På snap bygges et image der SET og følgerne (=kundene) i fellesskap designer og lager produktene. Dette kan ikke dokumenteres, det er kun kynisk og kjent markedsføringsstrategi med null troverdighet. 

IMG_8987.jpeg

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Romerikes blad har lagt ut en severdig video fra Vixen på tiktok. Den viser rollefordelinga i CL. Selgeren Tandberg framstiller seg som kjøpernes aller beste venn, mens samboeren er den strenge direktøren som hun hele tida kjemper imot. 😜

På snap bygges et image der SET og følgerne (=kundene) i fellesskap designer og lager produktene. Dette kan ikke dokumenteres, det er kun kynisk og kjent markedsføringsstrategi med null troverdighet. 

IMG_8987.jpeg

Luringer, virkelig 🤮

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...