Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (12 timer siden):

Hun ser ut som hun er laget av AI. Hvor langt er hun på vei nå? Ser høygravid ut.

Hun har sett høygravid ut i siden hun var 2mnd på vei. Men sånn er det vel når man «spyr hele tiden og kun klarer å spise et rundtstykke om dagen».

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Porcelain skrev (3 timer siden):

Tenk at sånne som deg finnes. 

Tenk det, du! Vil du vite hva som er verre? At det finnes mange av oss🫶🏻

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (1 time siden):

Hun har sett høygravid ut i siden hun var 2mnd på vei. Men sånn er det vel når man «spyr hele tiden og kun klarer å spise et rundtstykke om dagen».

Du har helt rett, det burde egentlig si seg selv!

Endret av Xmasclovn
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det alltid skjer noe de få gangene V er ute, sånn at hun «lider» der hjemme og er våken. Tror hun er mer sjalu og usikker enn hun prøver å vise.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (23 minutter siden):

Rart det alltid skjer noe de få gangene V er ute, sånn at hun «lider» der hjemme og er våken. Tror hun er mer sjalu og usikker enn hun prøver å vise.

Hun har hele livet sitt inne i det huset, så det er klart når V forsvinner utenfor må hun lage oppstyr sånn at fokuset rettes mot «stakkars Sara». Tror det på sikt er ganske usunt å leve på den måten, med null sosial «vanlig» omgang med andre mennesker enn de man bor med. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkekokkendin skrev (2 timer siden):

Er det hun som ikke tålte oppkast? Da besvimte hun?🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes foreldrene hennes har den minste ungen hver dag. Også skal de ha en til, når de ikke greier å ha 1 og 2 50/50 fra før. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruskomsnusk
Ikkekokkendin skrev (1 time siden):

Synes foreldrene hennes har den minste ungen hver dag. Også skal de ha en til, når de ikke greier å ha 1 og 2 50/50 fra før. 

Så koselig for barn og besteforeldre. Heldige som har glede av hverandre. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har SET lagt ut bortimot 30 snapper med bilder, tekst og tale om et rutinemessig ultralydbesøk på sykehuset. Hun bretter helt bevisst ut alle detaljer om sitt ufødte barn på sin bedriftskanal. Barnet brukes som kommersielt innhold til over 180.000 følgere på snap. Dette er en grov overeksponering! SET latterliggjør kritikk og mener at ingen blir jo skadet av noe som skjer før fødselen. Dette er mildest talt korttenkt, på flere måter… 😉

Bedriftseier Tandberg hevder sjøl at hun ville gjort det uten å tjene noe som helst på det, og kaller millionene som renner inn for «bare en fin bonus». Hvem i all verden tror på det?! 😂 Hun kunne jo fortalt det samme på maks. 5 snapper. Nei, her foregår det en kynisk utnytting for å tjene mest mulig - innholdet er et ufødt barn og mediet er firmaets bedriftskanal!🤑💸💵💰🤮

Endret av LivEinar
  • Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (43 minutter siden):

I dag har SET lagt ut bortimot 30 snapper med bilder, tekst og tale om et rutinemessig ultralydbesøk på sykehuset. Hun bretter helt bevisst ut alle detaljer om sitt ufødte barn på sin bedriftskanal. Barnet brukes som kommersielt innhold til over 180.000 følgere på snap. Dette er en grov overeksponering! SET latterliggjør kritikk og mener at ingen blir jo skadet av noe som skjer før fødselen. Dette er mildest talt korttenkt, på flere måter… 😉

Bedriftseier Tandberg hevder sjøl at hun ville gjort det uten å tjene noe som helst på det, og kaller millionene som renner inn for «bare en fin bonus». Hvem i all verden tror på det?! 😂 Hun kunne jo fortalt det samme på maks. 5 snapper. Nei, her foregår det en kynisk utnytting for å tjene mest mulig - innholdet er et ufødt barn og mediet er firmaets bedriftskanal!🤑💸💵💰🤮

Hvis hun ikke gjør det for penger kan hun vel heller dele alt på Instagram da? Eller donere pengene hun tjener på reklame mellom snappene 💁‍♀️ 

Jeg tror absolutt IKKE på SE når hun sier hun ikke snapper og deler for penger. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se forsidebilde på bedriftskanalen, nettopp lagt ut! Og dette er dama som nekta for at hun bruker clickbait! 🤣 For «å bli med på ultralyd», må du bla deg gjennom snapper som startet for 23 timer siden, dvs i går…💰💰💰🤑

65F92397-B7E4-40F0-85CD-7FA7A63C8F7A.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (25 minutter siden):

Se forsidebilde på bedriftskanalen, nettopp lagt ut! Og dette er dama som nekta for at hun bruker clickbait! 🤣 For «å bli med på ultralyd», må du bla deg gjennom snapper som startet for 23 timer siden, dvs i går…💰💰💰🤑

Sykt opplegg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (52 minutter siden):

Hinsides! Glad jeg avfulgte spetakkelet for lenge siden!!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (58 minutter siden):

Hun bruker jo bare overskrifter da🫢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (6 timer siden):

Men hvordan mener du det er så skadelig å eksponere et barn som ikke er født? Hun delte ikke annet enn at barnet var frisk og er en jente. Er ikke sånn at man kommer til å kjenne igjen denne babyen basert på slike opplysninger. 

Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg klarer ikke helt å se hvordan det er skadelig å dele dette før barnet er født. Men forklar meg gjerne, så kanskje jeg endrer mening.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
faltforfristelsen skrev (2 minutter siden):

Men hvordan mener du det er så skadelig å eksponere et barn som ikke er født? Hun delte ikke annet enn at barnet var frisk og er en jente. Er ikke sånn at man kommer til å kjenne igjen denne babyen basert på slike opplysninger. 

Jeg spør av nysgjerrighet. Jeg klarer ikke helt å se hvordan det er skadelig å dele dette før barnet er født. Men forklar meg gjerne, så kanskje jeg endrer mening.

Min tanke er at dette isolert sett som eneste opplysning ikke nødvendigvis er skadelig.

Men. Når en først begynner der, og med erfaring fra hva vi har sett hos SE tidligere, så blir ikke dette siste eller eneste hun deler om babyen. Og da blir det fort litt problematisk. Det blir fort store mengder av info å få tak i for den som vil.

I tillegg vet en aldri hva fremtiden bringer, og det som er delt er delt og kan ikke tas tilbake. Så om man senere innser at man delte noe uheldig, så er det for sent å trekke det tilbake.

Samtidig synes jeg det er noe trist å åpenbart bruke babyen som trekkplaster for å tjene penger.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (3 minutter siden):

Åpenbart at man ikke tenker på at barnet en gang blir større og når mor har lagt ut om alt rundt omstendighetene om deg, fra man var en sædcelle til man kommer ut, så vet «hele» Norge alt.

Nå er barna mine voksne -men de syntes ikke det er stas de få gangene i den spede begynnelsen av fb at det lå bilder ute av de eller jeg skrev noe som helst på veggen min rundt de. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Min tanke er at dette isolert sett som eneste opplysning ikke nødvendigvis er skadelig.

Men. Når en først begynner der, og med erfaring fra hva vi har sett hos SE tidligere, så blir ikke dette siste eller eneste hun deler om babyen. Og da blir det fort litt problematisk. Det blir fort store mengder av info å få tak i for den som vil.

I tillegg vet en aldri hva fremtiden bringer, og det som er delt er delt og kan ikke tas tilbake. Så om man senere innser at man delte noe uheldig, så er det for sent å trekke det tilbake.

Samtidig synes jeg det er noe trist å åpenbart bruke babyen som trekkplaster for å tjene penger.

Ja syntes barna må få lov å eie sin egen historie uansett om det er ultralydbilder eller fortelling om når og hvor de ble unnfanget -er vel ikke noe for «hele» Norge å vite. Helt unødvendig. Kan fint snakke om graviditet og ultralyd generelt uten å vise frem foster. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (2 minutter siden):

SET har delt alt fra detaljert unnfangelse til at barnet overhodet ikke var planlagt+++ Det dreier seg her om barnet som eldre vil like at flere hundre tusen mennesker vet alt dette om henne. Spør tenåringene du kjenner! 😉
I tillegg mener jeg det er usmakelig å bruke et ufødt barn som innhold for å få klikk=fortjeneste på bedriftskanalen sin. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...