Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kattedama skrev (5 minutter siden):

I influenser verden heter det ikke «menighet» men Community. 

Selvfølgelig… 😎😉😂

Endret av LivEinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (12 minutter siden):

I influenser verden heter det ikke «menighet» men Community. 

LivEinar skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig… 😎😉😂

Eller squad. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
LivEinar skrev (6 timer siden):

Firmaet som SET er medeier av, er aktiv både på FB og Insta, dette fungerer som virtuelle møteplasser for kunder og tilhengere. Nå er «kundeklubben» lansert, og hun legger opp til å samle deler av menigheten sin også fysisk. 

Jeg bruker her begrepet «menighet» i overført (ikke religiøs) betydning, i følge definisjonen er det en gruppe personer med samme mening eller felles sak. Følgerne støtter henne i det meste, heier på og beundrer henne - til tross for detaljert barneeksponering, manglende egenmerking og latterliggjøring av motstemmer. 

IMG_8097.jpeg

Så nå må de faktisk bruke ressurser på å selge inn Careless. Tydelig at dette ikke lenger går av seg selv, og at umerket reklame hos SET ikke er nok for at de skal få den omsetningen de ønsker. Careless reklamerer på Pinterest, og IG, og nå skal de kjøre event også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det rart at man deler alt av kommentarer som kommer inn uansett innhold? Hva er egentlig greia? 
Når en følger skriver til Sara at hun har fått større lår (eller et eller annet), hvorfor må da Sara dele det? For å få sympati? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for too much andre veien mtp kropp.... Husker en video hun la ut på instagram ,skulle være humor der rompa hennes er så hengete og stor at det klasker noe voldsomt når hun løper,dette synes jeg ikke var morsomt. Akkurat som man skal la være å bry seg hvordan man ser ut ,la alt henge og gro for å si det mildt...

Soorry altså,men ikke særlig sunt og pent.

Endret av M.H85
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (26 minutter siden):

Synes det er for too much andre veien mtp kropp.... Husker en video hun la ut på instagram ,skulle være humor der rompa hennes er så hengete og stor at det klasker noe voldsomt når hun løper,dette synes jeg ikke var morsomt. Akkurat som man skal la være å bry seg hvordan man ser ut ,la alt henge og gro for å si det mildt...

Soorry altså,men ikke særlig sunt og pent.

Jeg fikk KGkjeft en gang da jeg kommenterte den videoen🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (31 minutter siden):

Har hun noen gang hatt en vanlig jobb? 

Ikke som jeg vet, jeg tror hun alltid har jobbet hjemmefra med SoMe - i tillegg til å være husmor/mor. Dette kan gi et ekstremt selvbilde, hovedsakelig med fokus på egen person. I går ga det seg utslag i det hun kaller «en vektreise». Hun la ut over 70 tekstede bilder fra hun var 18, tynn og kroppsfiksert, gjennom tre svangerskap og til i dag. Veldig, veldig spesielt… 

i dag legger hun ut mange takkemeldinger fra menigheta. 😉

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (42 minutter siden):

Ikke som jeg vet, jeg tror hun alltid har jobbet hjemmefra med SoMe - i tillegg til å være husmor/mor. Dette kan gi et ekstremt selvbilde, hovedsakelig med fokus på egen person. I går ga det seg utslag i det hun kaller «en vektreise». Hun la ut over 70 tekstede bilder fra hun var 18, tynn og kroppsfiksert, gjennom tre svangerskap og til i dag. Veldig, veldig spesielt… 

i dag legger hun ut mange takkemeldinger fra menigheta. 😉

Skjønte ikke helt disse snappene hun la ut i går om kroppen? Hva var egentlig poenget? 

Hun ble vel ufør da hun var 18 år så hun har vel ikke hatt en vanlig jobb etter fylte 18 . 

Å jeg synes overhode ikke noe om hennes lapp som var lagt ved rampenissen i dag. Datter fikk ikke sove i natt så som straff så blir det ikke rampestreker😟 

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2024-12-19-10-04-36-341_com.snapchat.android.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Skjønte ikke helt disse snappene hun la ut i går om kroppen? Hva var egentlig poenget? 

Hun ble vel ufør da hun var 18 år så hun har vel ikke hatt en vanlig jobb etter fylte 18 . 

Å jeg synes overhode ikke noe om hennes lapp som var lagt ved rampenissen i dag. Datter fikk ikke sove i natt så som straff så blir det ikke rampestreker😟 

Hun fikk en snap der det stod hun hadde est ut? Eller noe i den duren. Og ville snakke om å kommentere kropp og graviditet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (14 minutter siden):

Hun fikk en snap der det stod hun hadde est ut? Eller noe i den duren. Og ville snakke om å kommentere kropp og graviditet.

Det var SE selv som sa att kroppen hennes eser ut. Og spørsmålet var helt innafor. Å det er jo greit og prate om hvordan kroppen hennes forandrer seg. Men hvorfor legge ut bilder hvor hun er så enormt tynn? Hvorfor må alle disse bildene legges ut?

Screenshot_2024-12-19-12-26-25-044_com.snapchat.android.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Det var SE selv som sa att kroppen hennes eser ut. Og spørsmålet var helt innafor. Å det er jo greit og prate om hvordan kroppen hennes forandrer seg. Men hvorfor legge ut bilder hvor hun er så enormt tynn? Hvorfor må alle disse bildene legges ut?

Beklager, da misforstod jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (58 minutter siden):

Hun blei tydeligvis trigget av kommentaren, selv om den var helt innafor, som du skriver, @elskersommer. Det resulterte i over 70 bilder om vekt(reisa) fra hun var 18 og (sykelig?) tynn - og fram til i dag. 🤔

IMG_2515.jpeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (2 timer siden):

«Fine» treningsklærne? De som ikke skal være gjennomsiktige, men som er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (3 timer siden):

Penger…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Herregud! Stakkars barn.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Var dette noe hun faktisk gjorde , eller var det bare en «overskrift» ?? Hvis det faktisk er sant er det jo forferdelig trasig for barna😞 Uansett så er dette helt latterlig tragisk av henne å legge ut 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...