LivEinar Skrevet 13. desember 2024 #39881 Del Skrevet 13. desember 2024 (endret) LivEinar skrev (1 minutt siden): Feiltrykk. Endret 13. desember 2024 av LivEinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 13. desember 2024 #39882 Del Skrevet 13. desember 2024 LivEinar skrev (12 minutter siden): @Frk nysgjerrig la ut et bilde, der står det at når ulla er finere enn 22 micron, har den passert kløgrensa. Jeg tok en tilfeldig og test av klær fra CUBUS. Vedlagt lenke til eksempel. Der står det følgende: «Vårt premium ullundertøy er av høyeste og superfin merinoull-kvalitet, bare 17,5 micron. Ullundertøysserien består av bh, truse, shorts, singlet, t-skjorte, trøye og longs i flere fine farger. Mix & match dine favoritter til basegarderoben!» Videre ser jeg at klærne selges både i 2XL og 3XL til dame. Litt morsomt at akkurat CUBUS selger disse klærne, siden SET stadig nevner den kjeden. 😉 Da legger hun seg i ullklær-konkurranse med dem… https://cubus.com/no/p/langermet-topp-med-hoy-hals-i-merinoull-navy-undertoy-ullundertoy-dameklar/7362158_F583 Cubus sine ullklær er helt fantastiske . 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. desember 2024 #39883 Del Skrevet 13. desember 2024 Kattedama skrev (37 minutter siden): Takk for info. Ser ut som dette gjelder generelt merino ull og ikke noe som er spesielt for klærne til Careless. Noen som vet pris på disse? 900.- pr del😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. desember 2024 #39884 Del Skrevet 13. desember 2024 pøbelsara skrev (3 timer siden): Merkelig - gjør hun ikke research, eller satser hun på at de som følger henne ikke gjør det? Det er masse store størrelser i ullundertøy i alle prisklasser. Hun satser på at rævslikkerene hennes er så dumme å tror på henne, og det gjør hun rett i. De stoler på henne og blåser også i om hun bryter lover og regler. "Hva så om hun har alkohol i reklame, er vel ikke farlig det". De er på det nivået, slik som dronninga deres er. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. desember 2024 #39885 Del Skrevet 13. desember 2024 Bibbi_ skrev (45 minutter siden): Hun satser på at rævslikkerene hennes er så dumme å tror på henne, og det gjør hun rett i. De stoler på henne og blåser også i om hun bryter lover og regler. "Hva så om hun har alkohol i reklame, er vel ikke farlig det". De er på det nivået, slik som dronninga deres er. Er mye av det du skriver som jeg stusser over. Fordi mange skjønner ikke hvorfor mange av oss henger oss opp i null merking av reklame, at hun bryter alkoholloven eller legger. Ut om sykehistorie til barn. Det skjer jo bare innimellom liksom så hvorfor er det så farlig? Vi burde finne oss en annen hobby enn og henge oss opp i slike små bagateller 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 13. desember 2024 #39886 Del Skrevet 13. desember 2024 J.. skrev (6 timer siden): Så lenge hun har på klær hun har betalt for selv i reklameinnlegg,gjør hun ikke noe galt. HÉST genseren kjøpte hun i full trass etter møte med Forbrukertilsynet,da hun fikk beskjed om overnevnte regler. Hadde skjemtes av å gå i en Hestgenser generelt. Men det er meg da. Den merkevaren er helt ødelagt av Faraoen og hans dronning… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 13. desember 2024 #39887 Del Skrevet 13. desember 2024 elskersommer skrev (29 minutter siden): Er mye av det du skriver som jeg stusser over. Fordi mange skjønner ikke hvorfor mange av oss henger oss opp i null merking av reklame, at hun bryter alkoholloven eller legger. Ut om sykehistorie til barn. Det skjer jo bare innimellom liksom så hvorfor er det så farlig? Vi burde finne oss en annen hobby enn og henge oss opp i slike små bagateller 🤔 Null merking av reklame og at hun bryter alkoholloven blir i mine øyne lite i forhold til den utleveringa hun gjør med Liam og hans sykdom ! Ja jeg kaller han ved navn for det har hun selv gjort . At ikke Robin (Pappa) setter ned foten og stopper dette er for meg uforståelig . Ja, jeg sier Robin , fordi SET selv har utlevert han som pappa til de to eldste fra dag 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. desember 2024 #39888 Del Skrevet 13. desember 2024 elskersommer skrev (4 timer siden): 900.- pr del😊 Merinotrøye, longs etc hos Cubus til kr599-699.- , på tilbud nå til 429.- Fantastisk deilige plagg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 13. desember 2024 #39889 Del Skrevet 13. desember 2024 Dette med micron var nytt for meg, men er ikke det meste av ull som skal tett på huden innenfor nå til dags? Har ikke opplevd ull som klør, i motsetning til da jeg var liten og all ull klødde. Det eneste jeg savner av ulltøy er litt mer farger, til greie priser. Cubus hadde noen helt nydelige singleter i blant annet blå og burgunder tidligere, nå har de bare kjedelige farger. Lindex hadde i grønn, blå og en nydelig lillafarge men jeg vet ikke om de har det nå mer. Nøstebarn har, men det blir i overkant dyrt. Spent på SE sine, men er stygt redd det blir like lite ull i de nye ullplaggene hennes som i ullsokkene og de andre såkalte ullklærne hennes. Må det ikke være en viss prosent med ull for at det skal kalles et ullplagg i stedet for ullblanding? Husker ikke helt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 13. desember 2024 #39890 Del Skrevet 13. desember 2024 (endret) Dagens: Dr. Jekyll hadde sin Mr. Hyde, Tandberg har også sitt alter ego - Hormonella… 🤪 Endret 13. desember 2024 av LivEinar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. desember 2024 #39891 Del Skrevet 13. desember 2024 LivEinar skrev (9 minutter siden): Dagens: Dr. Jekyll hadde sin Mr. Hyde, Tandberg har også sitt alter ego - Hormonella… 🤪 Herregud som hun dummer seg ut. Men fansen heier og klapper i henda 🙈 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 14. desember 2024 #39892 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) LivEinar skrev (På 12.12.2024 den 22.50): Oppdatering: Dette er dagens «følger-i-unåde». 😂 De 4 kommentarene til følgeren er ikke særlig stygge, men de er ganske så unødvendige, reaksjonen til SET likeså. Meldingene fra følgeren karakteriseres som «dagens latter»… SET har det jo voldsomt travelt, hva er poenget med å bruke tid på dette? Er behovet for snap-innhold 24/7 så desperat? Eller er SET ekstremt hårsår? Har hun null-toleranse for alt hun ikke liker? Syns hun sjøl det er morsomt? Har hun et behov for å henge ut folk (som ikke kan gi tilsvar)? Eller er det for å få støtte og trøst? Så kan hun legge ut bestilte sympati-erklæringer. - Jeg bare undres… 😉 Er det som @GulleGull skreiv i dag, en bevisst strategi for å skape engasjement? Men hvor tiltalende er det i lengden å sette følgere opp mot hverandre slik? Jeg tenker også at de menneskene hun svarer på denne måten kan jo ha grunner til at de formulerer seg som de gjør -pga diagnoser, funksjonshemminger eller andre utfordringer. Så man bør jo i hennes posisjon uansett være forsiktig med hvem/hva man gjør narr av foran titusenvis av andre. Endret 14. desember 2024 av GulleGull Skrivefeil 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 14. desember 2024 #39893 Del Skrevet 14. desember 2024 Hun gjør seg så til latter🙈 Men fordi hun er så enkel så forstår hun ikke det dessverre. Vefard virker mer oppegående, lurer på hva han tenker om samboeren sin🙈😂 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. desember 2024 #39894 Del Skrevet 14. desember 2024 Snoker45 skrev (3 timer siden): Hun gjør seg så til latter🙈 Men fordi hun er så enkel så forstår hun ikke det dessverre. Vefard virker mer oppegående, lurer på hva han tenker om samboeren sin🙈😂 Penger? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boomkat Skrevet 14. desember 2024 #39895 Del Skrevet 14. desember 2024 elskersommer skrev (23 timer siden): Er jo mange av oss her som hele tiden har sagt att hun retter ingen hull fordi man får lett tak i de samme produktene andre steder. Det eneste jeg kommer på hvor hun kanskje har som ikke så mange andre butikker har er lik kjole til mamma og barn.. Eller finnes det også? Finnes det også. KappAhl for eksempel har både til sommer og jul. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14. desember 2024 #39896 Del Skrevet 14. desember 2024 Hvor ser man finalistene i Vixen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14. desember 2024 #39897 Del Skrevet 14. desember 2024 Sorry, fant det. Såg også dette i kriteriene: strategisk evne til å drive vekst og bygge en bærekraftig forretningsmodell. Vel.. Når jeg leser kriteriene, ser jeg jo at Sara virkelig har jobbet hardt de siste dagene for å innfri desse. Nei, jeg mener ikke dette i positiv forstand. Hun presenterte jo en «reise» fra idé til dagens Careless, og det er så kvalmt åpenbart at dette var for å fremsnakke seg selv til juryen. Jeg blir matt. Ser Isabel er finalist, hun sa vel at hun ikke brydde seg og ikke kom til å gå? Sara derimot? Desperat! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. desember 2024 #39898 Del Skrevet 14. desember 2024 LivEinar skrev (10 timer siden): Dagens: Dr. Jekyll hadde sin Mr. Hyde, Tandberg har også sitt alter ego - Hormonella… 🤪 Å denne dama mener folk fortjener 3 priser under Vixen? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 14. desember 2024 #39899 Del Skrevet 14. desember 2024 elskersommer skrev (34 minutter siden): Å denne dama mener folk fortjener 3 priser under Vixen? Saras menighet (= et samfunn av trosfeller) og Hormonella-squad har jobba beinhardt for en pris… 😜 Jeg står fast ved at Business for lenge siden har vært øremerka SET. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14. desember 2024 #39900 Del Skrevet 14. desember 2024 LivEinar skrev (21 minutter siden): Saras menighet (= et samfunn av trosfeller) og Hormonella-squad har jobba beinhardt for en pris… 😜 Jeg står fast ved at Business for lenge siden har vært øremerka SET. Trist i så fall. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå