Bibbi_ Skrevet 11. november #38861 Del Skrevet 11. november "One woman army når hun er så stor som hun har blitt". Altså, seriøst stakkars følgerne hennes som er blitt så hjernvasket. Dette må jo være en haug med mindre intelligente damer, sorry altså. Skjermbilde fra IG konto til dr_sandtorv 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 11. november #38862 Del Skrevet 11. november pøbelsara skrev (6 minutter siden): Nei, det er virkelig ikke verdig på noen som helst måte. Hun skal og må merke reklame. At hun protesterer så voldsomt på det hele tiden, er jo bare eksempel på hvor lite profesjonell hun er. Det er tydelig at hun blir skikkelig trigget av kritikk, og jeg tenker at når hun likevel velger å stå i det, er det fordi hun tjener så sinnsykt mye penger på det. Da hun poppet opp med reklame for de skjærebrettene hos meg, ble jeg nesten lattermild. Hun snakker om hvor farlig mikroplast er, samtidig som hun har tjent seg rik på tusener på tusener av plastplagg. At hun liksom skal være en slags autoritet på hva som er hygienisk, faller på sin egen urimelighet. Jeg husker jeg for flere år siden syntes hun var bedre til reklamemerking enn mange av de andre influenserne - det synes jeg definitivt ikke lenger. Ikke bar er hun dårlig på det, hun dummer seg ut med korstoget sitt mot regler hun ikke liker. Og når hun sier hun bare "deler drypp" fra hverdagen til ungene, er hun virkelig på jordet. Hun deler private helseopplysninger som er spesielt fremhevet som personopplysninger som skal skjermes. Jeg håper vixen-juryen tar det med i betraktningen - det er et alvorlig overtramp. ☝️💯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 11. november #38863 Del Skrevet 11. november Bibbi_ skrev (5 minutter siden): "One woman army når hun er så stor som hun har blitt". Altså, seriøst stakkars følgerne hennes som er blitt så hjernvasket. Dette må jo være en haug med mindre intelligente damer, sorry altså. Skjermbilde fra IG konto til dr_sandtorv Har ikke dette mennesket fått med seg at det er mr. Secret som er blitt CEO i Careless? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 11. november #38864 Del Skrevet 11. november Bibbi_ skrev (5 minutter siden): "One woman army når hun er så stor som hun har blitt". Altså, seriøst stakkars følgerne hennes som er blitt så hjernvasket. Dette må jo være en haug med mindre intelligente damer, sorry altså. Skjermbilde fra IG konto til dr_sandtorv Fint at du legger ut kopi, @Bibbi_ og kjapt tatt poeng, @Kattedama… 🤭 Hele fadesen er jo at SET hardnakka fortsetter å reklamere for brettet, selv om det i et helhetsperspektiv er et dårlig kjøp! Hun går til motangrep og bagatelliserer/bortforklarer viktige negative sider, det er en strategi som ser ut til å være fast mønster hos henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. november #38865 Del Skrevet 11. november Bibbi_ skrev (5 minutter siden): "One woman army når hun er så stor som hun har blitt". Altså, seriøst stakkars følgerne hennes som er blitt så hjernvasket. Dette må jo være en haug med mindre intelligente damer, sorry altså. Skjermbilde fra IG konto til dr_sandtorv Fin ansvarsfraskrivelse må jeg si. Skylappene er på plass. Forsvares må det. Men nå er det greit å skille på bedriftene her og da. Skjærebrettene er ikke Careless, men Influenser Sara Emilie. Og selv om jeg i utgangspunktet er enig i at Managementet hennes har et ansvar for å sjekke opp i en del sånt, så fritar det ikke Influenser Sara Emilie et selvstendig ansvar for å vite hva hun påvirker folk til å kjøpe, og det etiske bak. Så her er det strengt tatt to ledd som ikke har gjort jobben sin. Sara Emilie og managementet Ad Sales. Men la oss kalle en spade for en spade. De skal begge tjene penger og ble litt ivrige. Managementet sliter økonomisk (blitt bedre i 2023) og Sara Emilie skal betale for en bolig som hun gjentar ofte koster 25 mill, så er det åpenbart litt kjekt med samarbeid som drar inn cash - uavhengig av troverdigheten eller det etiske bak det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 11. november #38866 Del Skrevet 11. november Hun har vell ikke avsluttet samarbeidet heller? Det er jo en reklamevideo av henne på fremsiden av hjemmesiden deres. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 11. november #38867 Del Skrevet 11. november Visla skrev (5 minutter siden): Hun har vell ikke avsluttet samarbeidet heller? Det er jo en reklamevideo av henne på fremsiden av hjemmesiden deres. Har du link til hjemmesiden deres? 🤍 Forøvrig sa hun vel at hun kom til å unngå fremtidig samarbeid med disse. Det er vel muligens en kontrakt som regulerer nåværende samarbeid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 11. november #38868 Del Skrevet 11. november Synes det er rart når man kan "velge og vrake" i samarbeid som hun sier, men tenker at det kuleste å reklamere for er et skjærebrett i stål.. Må da være fryktelig mange andre ting som er "kulere" å reklamere for 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 11. november #38869 Del Skrevet 11. november Gjest22 skrev (13 minutter siden): Synes det er rart når man kan "velge og vrake" i samarbeid som hun sier, men tenker at det kuleste å reklamere for er et skjærebrett i stål.. Må da være fryktelig mange andre ting som er "kulere" å reklamere for Med alt snakket om mikroplast om dagen, så tenkte hun dette sikkert var noe folk kom til å kaste seg over, dermed veldig lettjente penger for henne... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. november #38870 Del Skrevet 11. november pøbelsara skrev (2 timer siden): Nei, det er virkelig ikke verdig på noen som helst måte. Hun skal og må merke reklame. At hun protesterer så voldsomt på det hele tiden, er jo bare eksempel på hvor lite profesjonell hun er. Det er tydelig at hun blir skikkelig trigget av kritikk, og jeg tenker at når hun likevel velger å stå i det, er det fordi hun tjener så sinnsykt mye penger på det. Da hun poppet opp med reklame for de skjærebrettene hos meg, ble jeg nesten lattermild. Hun snakker om hvor farlig mikroplast er, samtidig som hun har tjent seg rik på tusener på tusener av plastplagg. At hun liksom skal være en slags autoritet på hva som er hygienisk, faller på sin egen urimelighet. Jeg husker jeg for flere år siden syntes hun var bedre til reklamemerking enn mange av de andre influenserne - det synes jeg definitivt ikke lenger. Ikke bar er hun dårlig på det, hun dummer seg ut med korstoget sitt mot regler hun ikke liker. Og når hun sier hun bare "deler drypp" fra hverdagen til ungene, er hun virkelig på jordet. Hun deler private helseopplysninger som er spesielt fremhevet som personopplysninger som skal skjermes. Jeg håper vixen-juryen tar det med i betraktningen - det er et alvorlig overtramp. Er så enig. Jeg sitter og tenker at SE er i ferd med å gå Sofie Elise en høy gang når det gjelder kynisme. Som Henrik Troy så passende skriver; jeg svarer på SC der jeg tjener på det. Jeg lurer på om SE noen gang reflekterer over at de som behandler hennes barn ifht helse har taushetsplikt, mens hun utleverer opplysninger til alle, barnets mor, det mennesket som skal beskytte deg aller mest. Jeg blir kvalm av det og fatter ikke hvorfor det er lov fortsatt, det er så hinsides stygt. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. november #38871 Del Skrevet 11. november LivEinar skrev (3 timer siden): Som deg, @Klittings, syns jeg det er interessant å se på firmaet Careless. Bedriftseier SET sine kjoler har store likhetstrekk, dette designet er vel en del av konseptet hennes. Det skapes et «vi» og «de andre». Kjolene er gjenkjennbare. Det fins også en offisiell side for videresalg og gjenbruk, så etter hvert går det en god del rundt i disse kjolene. Jeg omgås mange mennesker i ulike settinger. Flere ganger nå har jeg vært i sammenhenger der to like careless-kjoler (med damer 😉) har dukket opp. Ulike farger, men veldig gjenkjennelige og klart samme type kjole. Damene blir tydelig litt flaue, men prøver å hilse hverandre muntert: «Åja. Er du også en tilhenger av Careless...» Jeg måtte spørre av en kjole-eierne om hva hun syns om dette. Svaret var: «Jeg syns kjolen er ok, men litt oppskrytt i forhold til andre merker. Når det er så mange som har de [kjolene] kan man risikere å møte noen som har maken. Det syns jeg egentlig ikke er så gøy. Det føles litt kipt. Alle liker jo å være unike…» Er konseptet for smalt og variasjonen for liten? Vil markedet bli mettet? Vil det komme nye design og har firmaet muskler nok? Jeg regner med at dette vurderes fortløpende. Veldig mye ligger på skuldrene til bedriftseier, som er i flere roller samtidig. Hun er en levende reklameplakat på SoMe 24/7, men sutrer over at hun må merke egenreklame. Det er da ikke en bedriftseier verdig? Det finnes jo ikke variasjoner i kjolene hennes. De er jo nærmest identiske.. kun fargen som er forskjellig. Så hvor lenge vil folk ha helt like kjoler? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. november #38872 Del Skrevet 11. november pøbelsara skrev (2 timer siden): Nei, det er virkelig ikke verdig på noen som helst måte. Hun skal og må merke reklame. At hun protesterer så voldsomt på det hele tiden, er jo bare eksempel på hvor lite profesjonell hun er. Det er tydelig at hun blir skikkelig trigget av kritikk, og jeg tenker at når hun likevel velger å stå i det, er det fordi hun tjener så sinnsykt mye penger på det. Da hun poppet opp med reklame for de skjærebrettene hos meg, ble jeg nesten lattermild. Hun snakker om hvor farlig mikroplast er, samtidig som hun har tjent seg rik på tusener på tusener av plastplagg. At hun liksom skal være en slags autoritet på hva som er hygienisk, faller på sin egen urimelighet. Jeg husker jeg for flere år siden syntes hun var bedre til reklamemerking enn mange av de andre influenserne - det synes jeg definitivt ikke lenger. Ikke bar er hun dårlig på det, hun dummer seg ut med korstoget sitt mot regler hun ikke liker. Og når hun sier hun bare "deler drypp" fra hverdagen til ungene, er hun virkelig på jordet. Hun deler private helseopplysninger som er spesielt fremhevet som personopplysninger som skal skjermes. Jeg håper vixen-juryen tar det med i betraktningen - det er et alvorlig overtramp. Jeg sendte mail til Vixen forrige uke men med null svar.. jeg har forsøkt på nytt i dag😊 med spørsmål om de vil være nøye på att finalistene følger de retningslinjer som Vixen har satt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. november #38873 Del Skrevet 11. november Da fikk jeg faktisk svar fra Vixen. Å jeg har null tro på de håndhever disse reglene de har satt.. De skal etter " beste evne " vurdere hver influencer. Så jeg har spurt litt mer rundt det. Bilde fra min mail 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 11. november #38874 Del Skrevet 11. november (endret) SET fortsetter å drite ut motstemmer offentlig, se bildet. I dag er det Stine som latterliggjøres. Influenseren legger også ut en anna følgerkommetar: «Sånne som Stine har for lite å gjøre. De må finne seg noe å drive tiden med istedenfor å angripe folk! Maken!» Da svarer SET at det argumentet kan hun ikke bruke, siden hun sjøl har brukt hele arbeidsdagen på å studere sin egen urin… Til orientering, dagens tema har vært gjennomføring av diverse praktiske forsøk for å finne barnets kjønn. 😜 Tro meg, absolutt ikke særlig severdig, bare veldig, veldig weird… Endret 11. november av LivEinar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. november #38875 Del Skrevet 11. november LivEinar skrev (4 minutter siden): SET fortsetter å drite ut motstemmer offentlig, se bildet. I dag er det Stine som latterliggjøres. Influenseren legger også ut en anna følgerkommetar: «Sånne som Stine har for lite å gjøre. De må finne seg noe å drive tiden med istedenfor å angripe folk! Maken!» Da svarer SET at det argumentet kan hun ikke bruke, siden hun sjøl har brukt hele arbeidsdagen på å studere sin egen urin… Til orientering, dagens tema har vært gjennomføring av diverse praktiske forsøk for å finne barnets kjønn. 😜 Tro meg, absolutt ikke særlig severdig, bare veldig, veldig weird… Å folk må ikke komme her og si att influencere jobber mye🙈 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 11. november #38876 Del Skrevet 11. november elskersommer skrev (6 minutter siden): Å folk må ikke komme her og si att influencere jobber mye🙈 Hehe, igjen en spot on-kommentar fra deg, @elskersommer! 👏🏻 SET plukker tydeligvis ut spydige kommentarer fra følgere, kommentarer som støtter henne. Så slipper hun å si det sjøl. Meget lite sympatisk! 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. november #38877 Del Skrevet 11. november LivEinar skrev (13 minutter siden): Hehe, igjen en spot on-kommentar fra deg, @elskersommer! 👏🏻 SET plukker tydeligvis ut spydige kommentarer fra følgere, kommentarer som støtter henne. Så slipper hun å si det sjøl. Meget lite sympatisk! 😝 Det jeg lurer på er om hvor bra det er for hennes bedrift og drive på slik? Hun har jo blitt mye mer aggressiv i sine svare det siste året. Hva skjer den dagen fler og fler får opp øynene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 11. november #38878 Del Skrevet 11. november elskersommer skrev (26 minutter siden): Det jeg lurer på er om hvor bra det er for hennes bedrift og drive på slik? Hun har jo blitt mye mer aggressiv i sine svare det siste året. Hva skjer den dagen fler og fler får opp øynene? Jeg har bare fulgt henne siste halvåret, men jeg syns også hun er blitt mer hardtslående i forhold til å dra fram og å henge ut følgere som stiller spørsmål. Dette lønner seg aldri på sikt, det virker bare stadig mer usympatisk hvis det gjentas ofte. Og da vil det selvfølgelig gå negativt ut over bedrifta. Jeg undres, dere som har vært her i tråden lenge - SET har jo ridd på en lang medgangsbølge, følgere og salg har økt. Er hun helt uvant med kritikk? Hun tror kanskje at hun kan/må kneble alt av kritiske stemmer? Takler hun ikke selv forsiktige kritiske spørsmål - men går rett i et aggressivt forsvar? I så fall er det bare trasig og vil slå tilbake på henne, både som bedriftseier og person. Hun har jo ikke erfart andre arbeidsforhold enn å være influenser, kan svaret logge der? I arbeidslivet forøvrig lever man aldri kun på medgangsbølger, man må også takle motstand og motgang på en fornuftig måte - uten å gå rett i skyttergrava! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. november #38879 Del Skrevet 11. november LivEinar skrev (15 minutter siden): Jeg har bare fulgt henne siste halvåret, men jeg syns også hun er blitt mer hardtslående i forhold til å dra fram og å henge ut følgere som stiller spørsmål. Dette lønner seg aldri på sikt, det virker bare stadig mer usympatisk hvis det gjentas ofte. Og da vil det selvfølgelig gå negativt ut over bedrifta. Jeg undres, dere som har vært her i tråden lenge - SET har jo ridd på en lang medgangsbølge, følgere og salg har økt. Er hun helt uvant med kritikk? Hun tror kanskje at hun kan/må kneble alt av kritiske stemmer? Takler hun ikke selv forsiktige kritiske spørsmål - men går rett i et aggressivt forsvar? I så fall er det bare trasig og vil slå tilbake på henne, både som bedriftseier og person. Hun har jo ikke erfart andre arbeidsforhold enn å være influenser, kan svaret logge der? I arbeidslivet forøvrig lever man aldri kun på medgangsbølger, man må også takle motstand og motgang på en fornuftig måte - uten å gå rett i skyttergrava! Det kan nok hende hun får noe mer kritikk på ting nå enn når jeg startet og følge henne for noen år siden. Da var hun den klomsete og morsomme Sara som ikke tok seg selv så høytidelig. Så startet hun Careless og når hun begynte og få mye penger så synes jeg at hun forandret seg masse. Så fort folk blir kritiske så blir hun irritert og må henge ut de som er kritiske.. Fryktelig synd egentlig 😞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 11. november #38880 Del Skrevet 11. november Gjest22 skrev (3 timer siden): Synes det er rart når man kan "velge og vrake" i samarbeid som hun sier, men tenker at det kuleste å reklamere for er et skjærebrett i stål.. Må da være fryktelig mange andre ting som er "kulere" å reklamere for Hun sa jo igår at hun likte så godt å tipse «vennene» (følgerne) om produkt hun liker. Var ikke pengene som motiverte. Så plutselig sier hun vel at det var managementet som ordna dette oppdraget. Rimelig selvmotsigende. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå