Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (2 minutter siden):

hvis man har jobb i tillegg ja. Ikke når man bare går hjemme og suller samt reiser på ferie 1 uke i mnd. 

Enn uføre mødre da for eksempel, eller "stay at home" mødre? Livet kan være hektisk for trebarnsmødre som ikke er i arbeid også..

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roe skrev (5 minutter siden):

Enn uføre mødre da for eksempel, eller "stay at home" mødre? Livet kan være hektisk for trebarnsmødre som ikke er i arbeid også..

Forklar meg gjerne hvordan livet for hjemmeværende mødre kan være hektisk? Om barna er hjemme hele dagen ja - helt klart, men SE har alle sine barn i bhg og på skole, og i teorien flere timer på dagen som er "fristilt". 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (6 minutter siden):

hvis man har jobb i tillegg ja. Ikke når man bare går hjemme og suller samt reiser på ferie 1 uke i mnd. 

Det er en ting å ikke like SE. Men om du oppriktig tror dette du skriver er sant så er det ganske sjokkerende at man kan være så uviten. Hun er med i driften av Careless både nett og butikker, i hvilken grad er ikke helt klart. Hun driver snap kanal med ganske mange følgere. Dette er ting som tar tid. Om du ønsker å ransjere det som en lite viktig  jobb eller ikke er også uten betydning. Det er dette som gir henne inntekt og det opptar jo helt klart tid. Blir helt matt 🤯

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (36 minutter siden):

Det er en ting å ikke like SE. Men om du oppriktig tror dette du skriver er sant så er det ganske sjokkerende at man kan være så uviten. Hun er med i driften av Careless både nett og butikker, i hvilken grad er ikke helt klart. Hun driver snap kanal med ganske mange følgere. Dette er ting som tar tid. Om du ønsker å ransjere det som en lite viktig  jobb eller ikke er også uten betydning. Det er dette som gir henne inntekt og det opptar jo helt klart tid. Blir helt matt 🤯

Influencer yrket er den mest ubetydelig jobb i denne verden🙈

Se har vært på en ukes påskeferie i mars.. hun har vært på minst 2 uker til sammen på opplegg med 16 ukers helvete. Ja hun måtte trimme men du reiser vekk og er alene. Nå er hun en uke ferie i syden med de to eldste som klarer seg mye selv🙈

Endret av elskersommer
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Influencer yrket er den mest ubetydelig jobb i denne verden🙈

Ubetydelig er jo ikke det samme som at det ikke krever tid. Er vell ingen som mener at de gjør en viktig jobb 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Nettopp, tviler på hun har så mye med driften å gjøre. Det bekrefter hun jo egentlig selv, når hun ikke klarer å svare sikkert. Men hun tror... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gipetto skrev (1 time siden):

Forklar meg gjerne hvordan livet for hjemmeværende mødre kan være hektisk? Om barna er hjemme hele dagen ja - helt klart, men SE har alle sine barn i bhg og på skole, og i teorien flere timer på dagen som er "fristilt". 

De aller fleste har vel barna sine i skole og barnehage.. Etter dette er det vel ofte feks fritidsaktiviteter, og alt annet som hører med barn som fort kan bli hektisk.. Tenker du også at andre som har hjemmekontor ikke kan ha det hektisk? 

Endret av Roe
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yesmam skrev (På 7.5.2024 den 12.00):

I en hektisk hverdag, og ikke si at hun ikke har det, er det vel så viktig å tenke på det som puttes inn i munnen som det å trene. Å være mor til tre barn pluss å drive en millionbedrift krever sitt på mange områder. Jeg vet mange av dere mener de er to late personer som går hjem og driver hele dagen, men det er jeg helt sikker på at de ikke er. Ting gjør seg ikke selv, og jeg er sikker på at han har ikke sagt opp en bra jobb for å gå hjemme og gjøre lite og ingenting. Lov å vær uenig med meg, men jeg blir matt av å se hva enkelte skriver hær inne. Og jo, mye av det som skrives kalles mobbing, og ikke rart den yngere generasjon mobber når en ser hvordan voksne folk sitter og skriver.

Jeg syntes innlegget ditt var helt OK frem til du nevnte mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje folk kan slutte å klage på SE sin måte å trene på nå når noen har lagt ut sluttmålet/finalen til 16 ukers helvete 👏👏 Kanskje hun kunne blitt bedre, mener dere, men hun er faktisk bedre enn hun var og det er vel det programmet går ut på?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (40 minutter siden):

Kanskje folk kan slutte å klage på SE sin måte å trene på nå når noen har lagt ut sluttmålet/finalen til 16 ukers helvete 👏👏 Kanskje hun kunne blitt bedre, mener dere, men hun er faktisk bedre enn hun var og det er vel det programmet går ut på?

Hva hadde slutt målet med det att noen har kommentert hennes måte å trene på? Slutt målet er jo der uansett trening eller ikke trening 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Hva hadde slutt målet med det att noen har kommentert hennes måte å trene på? Slutt målet er jo der uansett trening eller ikke trening 

Dette er jo ingen livsstilsendring , dette er en slankekur det ! Det kan jo leses mellom linjene her at dette ikke blir en «livsstil hun har tenkt å følge « eller en måte hun har  tenkt og spise på etter 16 ukers . At hun har gått mye ned i vekt kan jo alle se , men hva hjelper dette om hun er tilbake til takeway mat og de usunne valgene med en gang dette er over ? Da er det jo rett og slett en slankekur i mine øyne . Og det tar ca 16 uker å endre eller innarbeide nye vaner , når hun ikke har klart å finne tid til mer enn litt skippertaks trening hittil så tviler jeg jo sterkt på at hun finner tid til det når dette opplegget er over . Ja jeg har fått med meg at hun er blitt en bedre utgave av seg selv og gått ned mange kilo ! Men ikke kall det livsstilsendring for det er det ikke . 

Endret av JojoMoyes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange møter hadde frøken Tandberg med Forbrukertilsynet om hun måtte dobbelmerke når hun var iført eget klesmerke ved reklame for andre bedrifter? FT sa at det måtte hun.

Men frøken vil ikke har sine egne regler 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240509-003137.png

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
elskersommer skrev (8 timer siden):

Hvor mange møter hadde frøken Tandberg med Forbrukertilsynet om hun måtte dobbelmerke når hun var iført eget klesmerke ved reklame for andre bedrifter? FT sa at det måtte hun.

Meld inn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (9 timer siden):

Hun merker ikke med Reklame for Careless på Instagram heller. ☹️ Dette er jobben hennes. Det skal ikke være så vanskelig. Hva om alle sender melding til OBS. Det er OBS som er ansvarlig, og har ansvaret ovenfor influenseren de bruker. 
Da Theres Lien hadde live shopping med OBS måtte hun ut å kjøpe ny kjole, fordi hun ikke kunne bruke sitt eget merke. Men hadde likevel på seg jakke fra egen kolleksjon. 
Denne skjulte reklamen er en uting. Og det skal virkelig ikke være vanskelig å følge. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke spandex/elastan ett lite miljøvennlig stoff? 

Screenshot_20240509-115424.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (19 minutter siden):

Er ikke spandex/elastan ett lite miljøvennlig stoff? 

Screenshot_20240509-115424.png

Hva mener hun med "ekstreme mengder kontra konkurrentene"? De badedraktene og bikiniene jeg har funnet etter et raskt søk har gjerne fra 18% til 20% spandex/elastan, vil ikke si 2% under er "ekstreme" mengder, eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (11 minutter siden):

Hva mener hun med "ekstreme mengder kontra konkurrentene"? De badedraktene og bikiniene jeg har funnet etter et raskt søk har gjerne fra 18% til 20% spandex/elastan, vil ikke si 2% under er "ekstreme" mengder, eller?

Jeg skjønte ikke helt hva hun mente.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønte ikke helt hva hun mente.. 

Enig. Hvem er disse konkurrentene og hvor lite spandex/elastan har de hvis 20% er ekstreme mengder?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (8 minutter siden):

Enig. Hvem er disse konkurrentene og hvor lite spandex/elastan har de hvis 20% er ekstreme mengder?

Hun skryter av at hun har mer IKKE miljøvennlig stoff i sitt badetøy 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...