Nussepus Skrevet 7. mai 2024 #34401 Del Skrevet 7. mai 2024 yesmam skrev (1 time siden): I en hektisk hverdag, og ikke si at hun ikke har det, er det vel så viktig å tenke på det som puttes inn i munnen som det å trene. Å være mor til tre barn pluss å drive en millionbedrift krever sitt på mange områder. Jeg vet mange av dere mener de er to late personer som går hjem og driver hele dagen, men det er jeg helt sikker på at de ikke er. Ting gjør seg ikke selv, og jeg er sikker på at han har ikke sagt opp en bra jobb for å gå hjemme og gjøre lite og ingenting. Lov å vær uenig med meg, men jeg blir matt av å se hva enkelte skriver hær inne. Og jo, mye av det som skrives kalles mobbing, og ikke rart den yngere generasjon mobber når en ser hvordan voksne folk sitter og skriver. Når har hun det hektisk??? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2024 #34402 Del Skrevet 7. mai 2024 Nussepus skrev (50 minutter siden): Når har hun det hektisk??? Ifølge SE er hun mer travelt enn en sykepleier🙈 bare det at det blir nevnt er hårreisende 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 7. mai 2024 #34403 Del Skrevet 7. mai 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Ifølge SE er hun mer travelt enn en sykepleier🙈 bare det at det blir nevnt er hårreisende Hun har vell aldri sagt nøyaktig det…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 7. mai 2024 #34404 Del Skrevet 7. mai 2024 Anonyym97 skrev (41 minutter siden): Hun har vell aldri sagt nøyaktig det…. Selvsagt har ikke helgen SE sagt det, ifølge fansen… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2024 #34405 Del Skrevet 7. mai 2024 Anonyym97 skrev (44 minutter siden): Hun har vell aldri sagt nøyaktig det…. Hun sa det kanskje ikke så direkte men det var akkurat det hun antydet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mai 2024 #34406 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg og mennene her i huset synes at de badeshortsene til menn ser supre ut! Så deilig uten den fæle nettingen og med glidelåslommer og lommer i den delen under. Fine farger også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 7. mai 2024 #34407 Del Skrevet 7. mai 2024 loffen skrev (10 minutter siden): Jeg og mennene her i huset synes at de badeshortsene til menn ser supre ut! Så deilig uten den fæle nettingen og med glidelåslommer og lommer i den delen under. Fine farger også. Da får du løpe og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2024 #34408 Del Skrevet 7. mai 2024 loffen skrev (22 minutter siden): Jeg og mennene her i huset synes at de badeshortsene til menn ser supre ut! Så deilig uten den fæle nettingen og med glidelåslommer og lommer i den delen under. Fine farger også. Men du må skynde deg om du skal få tak i fordi de hadde solgt 240 flere badeshorts enn de hadde på lager🙈 men du finner de nok på Tise eller finn om ca 2 uker 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. mai 2024 #34409 Del Skrevet 7. mai 2024 elskersommer skrev (2 minutter siden): Men du må skynde deg om du skal få tak i fordi de hadde solgt 240 flere badeshorts enn de hadde på lager🙈 men du finner de nok på Tise eller finn om ca 2 uker Kanskje vi snart får «Mannegruppen Careless» hvor det selges badetøy og sokker for menn? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2024 #34410 Del Skrevet 7. mai 2024 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Kanskje vi snart får «Mannegruppen Careless» hvor det selges badetøy og sokker for menn? Ja det skal du ikke se bort i fra. Men synes det er rart de mangler 240 shortser på lager. Eller er dette helt vanlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 7. mai 2024 #34411 Del Skrevet 7. mai 2024 Er ikke sikkert at følgerne til Sara forstår at dette er en reise for å promotere egne produkt? De tror på ekte at Lien og Sara «tar dem med» på ferie for underholding (virker slik på kommentarene) Jeg mister troen på menneskeheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. mai 2024 #34412 Del Skrevet 7. mai 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 7. mai 2024 #34413 Del Skrevet 7. mai 2024 Unodostrez skrev (31 minutter siden): Er ikke sikkert at følgerne til Sara forstår at dette er en reise for å promotere egne produkt? De tror på ekte at Lien og Sara «tar dem med» på ferie for underholding (virker slik på kommentarene) Jeg mister troen på menneskeheten! Det er jo reklame for de begge fra morgen til kveld ! Blir helt matt . Sånn var det jo på GC når SE var der og . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2024 #34414 Del Skrevet 7. mai 2024 Unodostrez skrev (52 minutter siden): Er ikke sikkert at følgerne til Sara forstår at dette er en reise for å promotere egne produkt? De tror på ekte at Lien og Sara «tar dem med» på ferie for underholding (virker slik på kommentarene) Jeg mister troen på menneskeheten! Som jeg har nevnt før.. se på Isabel Raad når hun har reist til Maldivene alene to ganger. Har kun met tøy fra eget klesmerke og folk bestiller sykt mye. Å alle disse 3 damene er i stallen til Reme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. mai 2024 #34415 Del Skrevet 7. mai 2024 elskersommer skrev (3 timer siden): Ja det skal du ikke se bort i fra. Men synes det er rart de mangler 240 shortser på lager. Eller er dette helt vanlig? Hvordan kan de selge mer enn de har? Hva slags firma er dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. mai 2024 #34416 Del Skrevet 7. mai 2024 Bibbi_ skrev (52 minutter siden): Hvordan kan de selge mer enn de har? Hva slags firma er dette? Jeg vet ikke hvordan dette fungerer i andre nettbutikker. Har aldri vært borti det. Bilde fra SE sin snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 7. mai 2024 #34417 Del Skrevet 7. mai 2024 Nussepus skrev (11 timer siden): Når har hun det hektisk??? Hverdagen kan da fort bli hektisk med tre barn... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. mai 2024 #34418 Del Skrevet 8. mai 2024 elskersommer skrev (7 timer siden): Jeg vet ikke hvordan dette fungerer i andre nettbutikker. Har aldri vært borti det. Bilde fra SE sin snapchat Rent teknisk så kan dette skje når man har flere ulike butikk- og lagersystem som skal snakke sammen samtidig som en skal være åpent for å ta i mot ordre alle steder. Elkjøp som hun sammenligner med har 123 butikker i Norge i tillegg til nettbutikken. At feil skjer der er forståelig. At Careless med sine fem butikker har slike feil er mindre forståelig. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 8. mai 2024 #34419 Del Skrevet 8. mai 2024 (endret) Som eier og leder av en bedrift tenker jeg man virkelig burde satt seg inn i problemer og problemløsninger. Å svare "slik jeg har forstått det" til kunder er jo i mine øyne elendig. Min mann jobber som leder i en bedrift, dukker det opp et problem setter han seg inn i saken å vet hvordan man løser ting. Han svarer ikke "tror jeg". Å ser på Facebook folk synes dette er elendig å ha bestilt men ikke får varen allikevel. Men ser frem til neste dropp. Og dermed fortsetter å handle.... Jaja, de om det. Trodde kanskje det gikk ann å få tak i shortser andre steder jeg 😄 Skjermbilde fra Facebook Endret 8. mai 2024 av Bibbi_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 8. mai 2024 #34420 Del Skrevet 8. mai 2024 Roe skrev (11 timer siden): Hverdagen kan da fort bli hektisk med tre barn... hvis man har jobb i tillegg ja. Ikke når man bare går hjemme og suller samt reiser på ferie 1 uke i mnd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå