Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Bella50 skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke sett noen som har skrevet at umerket reklame er greit. Flere har skrytt av deg for at du er flink til å melde inn.  For et par dager siden skrøt jeg også.  Du kan gå tilbake et par dager i innleggene og se. 

Du må ikke blande sammen saker. Jeg har kritisert at du mangler dokumentasjon for din påstand om at innlegget ditt er slettet. Og jeg har begrunnet hvorfor jeg trenger dokumentasjon og hvilken dokumentasjon, for at jeg skal ha tillit til det du skriver. 

Men da får du heller skrive det fremfor å gå til personangrep slik du gjorde med det ene innlegget ditt.

Bare synd at @Sol Rampelyset synes det er greit att slikt får stå😞

Endret av elskersommer
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Du gikk ganske langt i karakteriseringen din av @elskersommer. Så kanskje du skal tenke litt over hva du skreiv og hva du mente og se om kanskje du bommet litt før du prøver å ro så mye?

Hen forklarte vel bare hvorfor man tviler på om det er fakta eller ikke? Så hva man legger i det er opp til hver enkelt, det du la i det gjorde ikke jeg. Jeg forstod veldig godt hva hen mente og prøvde å forklare.

• Nyttig 3
Skrevet
Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Hen forklarte vel bare hvorfor man tviler på om det er fakta eller ikke? Så hva man legger i det er opp til hver enkelt, det du la i det gjorde ikke jeg. Jeg forstod veldig godt hva hen mente og prøvde å forklare.

Hen kunne fint forklart seg på en helt annen måte.. det går faktisk ann og si ting på en ok måte

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ramlet innom snap-en hennes i formiddag, hvor det er bootcamp på Gran Canaria med 16 ukers helvete. Og det snappes i vilden sky. Sikker på at de andre deltakerne i programmet synes det er greit? En ting er at man er med på konseptet 16 ukers helvete på tv, men sannelig ikke sikker på om jeg hadde syntes det hadde vært greit å være underholdning på en influencers snap-kanal i tillegg. Hva med å legge bort telefonen LITT og være tilstede? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Roadrunner skrev (57 minutter siden):

Ramlet innom snap-en hennes i formiddag, hvor det er bootcamp på Gran Canaria med 16 ukers helvete. Og det snappes i vilden sky. Sikker på at de andre deltakerne i programmet synes det er greit? En ting er at man er med på konseptet 16 ukers helvete på tv, men sannelig ikke sikker på om jeg hadde syntes det hadde vært greit å være underholdning på en influencers snap-kanal i tillegg. Hva med å legge bort telefonen LITT og være tilstede? 

Har det blitt snappet på lignende måte i de andre sesongene? Av de som har vært deltakere 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (7 minutter siden):

Har det blitt snappet på lignende måte i de andre sesongene? Av de som har vært deltakere 

Martine Halvorsen var ganske på med snapping da hun var med i hvert fall

Skrevet
Roadrunner skrev (3 timer siden):

Noen av de andre snapper også, men ikke så mye som SE 🙈 

Men de er voksne mennesker som kan si i fra regner jeg med. Jeg hadde iallefall sagt i fra, for jeg ville ikke vært på snap, men jeg hadde heller ikke stilt opp på tv 🙈 Hun snapper nok bare når kamera ikke filmer, håper jeg for hennes egen del.

• Liker 3
Skrevet

Har visst glemt merking på denne turen.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sydenkupp skrev (8 minutter siden):

Har visst glemt merking på denne turen.. 

Glemt nei? Hun vet godt hva hun egentlig skal. Hun bare driter langt faen i det.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Gjest Unodostrez
Skrevet
Snurris skrev (7 minutter siden):

Glemt nei? Hun vet godt hva hun egentlig skal. Hun bare driter langt faen i det.

Ja, og husker dere at hun sa noe om dette med merking på tv når saken med FT var brennheit? Hun er jo med på dette opplegget for å profilere seg selv. Bikini, kjole og CL all over! 

Skrevet
Unodostrez skrev (3 timer siden):

Ja, og husker dere at hun sa noe om dette med merking på tv når saken med FT var brennheit? Hun er jo med på dette opplegget for å profilere seg selv. Bikini, kjole og CL all over! 

Helt klart! Med den begredelige innsatsen der, så er det åpenbart ikke livsstilsendring som er hovedmotivasjon for deltakelsen. 

• Liker 5
Skrevet

Var det ikke noen her som skulle kontakte tv selskapet å høre om hun fikk ha på seg eget merke under innspilling? Spent på om du har fått svar. For det bør virkelig ikke være lov 🥴

• Liker 3
Skrevet

Må hun kalle de kånekåpene for jakker 🤦🏼‍♀️😂

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (59 minutter siden):

Var det ikke noen her som skulle kontakte tv selskapet å høre om hun fikk ha på seg eget merke under innspilling? Spent på om du har fått svar. For det bør virkelig ikke være lov 🥴

Jeg gjorde det.. men har ikke fått svar.  

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, Unodostrez said:

Se her om Emilie Nereng på Farmen. Hun brukte eget merke, noe produksjonen ikke visste om: 

https://www.seher.no/kjendis/brot-reglene/80952345 

Har ikke farmen (som 71) ganske strenge avtaler om klær? Alt som ikke er sponsa av sesongens sponsor må godkjennes av produksjonen. 16 uker har vel ikke noe klesspons så da kan de vel heller ikke diktere hva deltalerne skal ha på seg. I tidligere sesonger har vel omtrent alle episodene også vært merket med skjult reklame på start og slutt

Skrevet
Dupers skrev (10 minutter siden):

Har ikke farmen (som 71) ganske strenge avtaler om klær? Alt som ikke er sponsa av sesongens sponsor må godkjennes av produksjonen. 16 uker har vel ikke noe klesspons så da kan de vel heller ikke diktere hva deltalerne skal ha på seg. I tidligere sesonger har vel omtrent alle episodene også vært merket med skjult reklame på start og slutt

Bjørg hadde jo på seg strikkekjole(r) som ble lansert i ettertid av Farmen i samarbeid med Garnius(?) Husker jeg reagerte. Selv om 16 ukers ikke er sponsa så er det like fullt problematisk å bruke det som reklameplattform for egne merker. Oscar Westerlin fikk jo kritikk etter Forræder. TV-kanalene er tydeligvis ikke vant til dette enda, at alt som kan krype og gå av A til Z-kjendiser brått har egne kles-kolleksjoner. De må nok begynne å ha det som standardpunkt i kontraktene+spørre før oppstart.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Er spent på om hun får solgt ut disse frakkene sine. Nå sa hun i dag at de hadde "flydd" ut av butikkene i går. Men ser nå at det er ikke solgt ut eller starte og minke på en eneste størrelse. En får jo opp når det er 20 stk eller mindre igjen på lager. Å dette er d ikke på noen størrelser

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Må hun kalle de kånekåpene for jakker 🤦🏼‍♀️😂

Hva en jakke er, er allmennkunnskap. Men som så mye annet har dette gått SE hus forbi.

• Liker 2
Gjest Unodostrez
Skrevet

Jeg aner ingenting om reglene for bruk av eget merke på TV. Aner dog at dette er motivasjon for deltakelse! Reklame for CL. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...