Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (12 minutter siden):

Denne tall droppingen på engelsk er bare for å gjøre seg lekker for utenlandske investorer. Careless skal tross alt lanseres i USA snart 🙃

Usa,landet med ekstremt høy andel overvektige,mangler ikke akkurat "plus size brands",foråsidetsånn.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Bibbi_ skrev (29 minutter siden):

Seriøst, skal det? Jeg følger ikke SE, så kjenner ikke til alt som ramler ut av munnen hennes..... 

Dette er noe investor David Reme har kommet  med. Tror det var i fjor han snakket om det i et «intervju.».

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (46 minutter siden):

Usa,landet med ekstremt høy andel overvektige,mangler ikke akkurat "plus size brands",foråsidetsånn.

stor hull i markedet i USA som designer må dekke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Hvor mange dropp har careless hatt så langt i år?

Jeg har forsøkt og telle på IG og kom til 21 slipp.. kan være mer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eli Si skrev (1 time siden):

Løper hun rundt og rydder, handler, leverer søppel osv i det som reklameres som julekjole? 😱

Jepp....!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli Si skrev (2 timer siden):

Løper hun rundt og rydder, handler, leverer søppel osv i det som reklameres som julekjole? 😱

Hun har jo ikke noe annet tøy🙈 da må hun tross alt dra ut døra for å kjøpe noe

Ser hun har fått med en blå kosedress,pysj de siste dagene. Er spent på om det er noe hun skal gi ut i vinter eller om hun faktisk har vært og handlet

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Bibbi_ said:

Vil det si totalt 1800 kjoler som kommer på slippet? I forskjellige farger/former? Hva koster ca en carelesskjole? Disse, og tidligere kjoler?

Aner ikke, men så du hadde fått litt svar av andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, elskersommer said:

Tror hun mente at det var kun 200 i den lange rød kjolen. Altså den julekjolen hun gir ut som ser mest ut som en julekjole har hun kun 200 stk av?🤔 Også er det da noe høyere tall på de andre

Det kan jo hende. 🤷🏼‍♀️

Men jeg trodde alle var julekjoler i dette slippet (selv om jeg ikke skjønner det). 

Endret av Rufs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (5 minutter siden):

Det kan jo hende. 🤷🏼‍♀️

Men jeg trodde alle var julekjoler i dette slippet (selv om jeg ikke skjønner det). 

Ja alle går under definisjonen julekjoler..men for meg synes jeg det er den rød som er nærmest julekjole 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, elskersommer said:

Ja alle går under definisjonen julekjoler..men for meg synes jeg det er den rød som er nærmest julekjole 

Jeg skjønner ikke at de beige foreks er julekjoler. Eller de svarte plaine. Eller de grønne. Ser jo ut som sommerkjole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (11 timer siden):

Nok ett kalkulert slipp av SE. Om hun har 200 kjoler pr farge så er vel det ca 30-35 stk pr størrelse. Da pusher hun ut dette og ber folk logge seg inn presis kl 21 for å sikre seg denne kjolen for det vil gå tomt fort.. å det er nok av damer der ute som går på alt dette

Kl 21:00:15 (ca 😂) var det kun 5 i XXL i alle fargene og bare 15 i XXL i alle fargene. Ikke rart det blir fort utsolgt med så få av hver kjole

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de får klager på IG fra folk som har lagt kjole i handlekurven og når de skal legge inn adresse og betale så er kjolen utsolgt🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

Hun har jo ikke noe annet tøy🙈 da må hun tross alt dra ut døra for å kjøpe noe

Ser hun har fått med en blå kosedress,pysj de siste dagene. Er spent på om det er noe hun skal gi ut i vinter eller om hun faktisk har vært og handlet

Det er jo forsåvidt greit om hun ikke går å kjøper enda mer klær enn hun allerede har? Hun har store mengder klær, og lager nye kjoler i en stor fart så det er jammen godt om hun ikke kjøper. Nå vet ikke jeg om hun kjøper annet tøy eller ikke, men jeg tar utgangspunkt i det du skriver 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
caremore skrev (18 timer siden):

Dette er virkelig en seriøs daglig leder. Tror at logikk skrives» logistikk»  og at 200x9 er 4000. Hun som påroper seg å ha 5 og 6 i alle fag. 

Forsto det slik at en kjole var det 200 stk av, resten var det flere av.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sa hun jo at julekjole slippet var på 4000 totalt, og i dag sier hun at det var 15.000 totalt. 🤪

Men, hun sier også at de har varer (også kjoler) på lager for mange, mange millioner. Det er jo rart hvis de har solgt for 7 mill $, eller? Jeg er ikke noe spesielt god i matte, men dersom du har solgt for så mye og i tillegg har mange, mange millioner i verdi på lager så er jo de totale verdiene i selskapet enorme! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun sletter kritikk på facebook.. jeg så en kritisk kommentar i går når det gjaldt bestilling av kjoler. I dag er den borte🤔

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...