Gjest Smuldrepai Skrevet 8. september 2023 #27841 Skrevet 8. september 2023 Tekrystaller skrev (3 timer siden): Støtter VELDIG denne! En venninne har også kjøpt denne, og jeg fikk prøve den fordi jeg var nysgjerrig (se bilde). Denne er størrelse L. Jeg bruker til vanlig L-XL i overdel. Den er ALT for stor. Og helt ekstremt utringa. Og her har jeg prøvd å trekke den inn ved utrigninga, og justert den til at sømmene ligger der de bør ligge. Jeg skjønner at folk vil argumentere for at "men det er jo bra at folk med store størrelser finner som passer klær i riktig størrelse". Well.. Vi gjør ikke det hos Careless. Nei fy. Hvordan er dette mulig? Er det slik kjolen er eller er det feil med den kjolen? Er jo overhode ikke fin. Men du er fin da. Fin tatovering😊
Gjest Kattedama Skrevet 8. september 2023 #27842 Skrevet 8. september 2023 Smuldrepai skrev (1 minutt siden): Nei fy. Hvordan er dette mulig? Er det slik kjolen er eller er det feil med den kjolen? Er jo overhode ikke fin. Men du er fin da. Fin tatovering😊 Det er en pysj. Ligger flere av de ute på Finn pga de er enorme i str og merkelig passform.
Bibbi_ Skrevet 8. september 2023 #27843 Skrevet 8. september 2023 Tekrystaller skrev (4 timer siden): Støtter VELDIG denne! En venninne har også kjøpt denne, og jeg fikk prøve den fordi jeg var nysgjerrig (se bilde). Denne er størrelse L. Jeg bruker til vanlig L-XL i overdel. Den er ALT for stor. Og helt ekstremt utringa. Og her har jeg prøvd å trekke den inn ved utrigninga, og justert den til at sømmene ligger der de bør ligge. Jeg skjønner at folk vil argumentere for at "men det er jo bra at folk med store størrelser finner som passer klær i riktig størrelse". Well.. Vi gjør ikke det hos Careless. Fin hvis du liker å by på deg selv da 😂 Men nei, jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig. Har ikke studert str tabellen til SE, men det må jo være noe galt et sted. Kan ikke forstå at denne passer noen i det hele tatt?! Å jeg som trodde klærne til SE var tilpasningsdyktige 😂 6
Era Vulgaris Skrevet 8. september 2023 #27844 Skrevet 8. september 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Fin hvis du liker å by på deg selv da 😂 Men nei, jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig. Har ikke studert str tabellen til SE, men det må jo være noe galt et sted. Kan ikke forstå at denne passer noen i det hele tatt?! Å jeg som trodde klærne til SE var tilpasningsdyktige 😂 Det handler jo ikke kun om merkelige størrelser og passform, men også elendig kvalitet på klærne. Det er jo rett og slett bare overpriset skrot. Hadde man sett disse klærne i fysisk butikk, hadde man jo ikke kjøpt de slaskete fillene i det hele tatt. 6 3
Tekrystaller Skrevet 8. september 2023 #27845 Skrevet 8. september 2023 2 hours ago, Smuldrepai said: Nei fy. Hvordan er dette mulig? Er det slik kjolen er eller er det feil med den kjolen? Er jo overhode ikke fin. Men du er fin da. Fin tatovering😊 Hahah! Dette er en pysj. Men etter å ha prøvd den la jeg merke til at SE selv har hatt en topp på ALLE bildene hun har lagt ut av den! Og det skjønner jeg godt for å si det sånn 🙈 Av det jeg har prøvd fra Careless har absolutt alt merkelig passform. Så det hadde helt ærlig ikke overraska meg om kjolene var sånn også. Tenker det er en grunn til at de har knapp i utrigningen Tusen takk! ☺️ 5 1
Justlooking Skrevet 8. september 2023 #27846 Skrevet 8. september 2023 Plumpie skrev (5 timer siden): Ok! Vedkommende sa vel kun selv at hun kunne brukt denne til ball! Det er smak og behag, det blir kun avsporing Dette kan ikke brukes til ballkjole - det vet vel alle? 8
Tekrystaller Skrevet 8. september 2023 #27847 Skrevet 8. september 2023 1 hour ago, Bibbi_ said: Fin hvis du liker å by på deg selv da 😂 Men nei, jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig. Har ikke studert str tabellen til SE, men det må jo være noe galt et sted. Kan ikke forstå at denne passer noen i det hele tatt?! Å jeg som trodde klærne til SE var tilpasningsdyktige 😂 Hahah! Venninna mi sa akkurat det samme! Hverken hun eller jeg har spesielt lite brystparti. Og når det ser sånn ut på oss, så lurer jeg VELDIG på hvordan det ser ut på noen med mindre bryst. Skjønner heller ikke hvordan denne kan passe noen andre. Uansett hvor mye velvilje man legger inn 6
elskersommer Skrevet 8. september 2023 #27848 Skrevet 8. september 2023 Smuldrepai skrev (2 timer siden): Nei fy. Hvordan er dette mulig? Er det slik kjolen er eller er det feil med den kjolen? Er jo overhode ikke fin. Men du er fin da. Fin tatovering😊 Akkurat slik så den ut på hun jeg kjenner også. Å hun kunne dra buksa helt opp til over brystene🙈 å enda var den for lang på bena 11
Gjest Plumpie Skrevet 8. september 2023 #27849 Skrevet 8. september 2023 Justlooking skrev (22 minutter siden): Dette kan ikke brukes til ballkjole - det vet vel alle? Kan vel brukes til hva enn man vil bruke den til. Den passer ikke inn i ballkjole-kategorien mener jeg. Er det virkelig vits å melke den diskusjonen videre?
Gjest Kattedama Skrevet 8. september 2023 #27850 Skrevet 8. september 2023 elskersommer skrev (19 minutter siden): Akkurat slik så den ut på hun jeg kjenner også. Å hun kunne dra buksa helt opp til over brystene🙈 å enda var den for lang på bena Fra Finn.no.
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27851 Skrevet 8. september 2023 caremore skrev (39 minutter siden): Fra Finn.no. 🙄 ja.. akkurat. 2
Høstsemester Skrevet 8. september 2023 #27852 Skrevet 8. september 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Akkurat slik så den ut på hun jeg kjenner også. Å hun kunne dra buksa helt opp til over brystene🙈 å enda var den for lang på bena BH og bukse? 2
Gjest Plumpie Skrevet 8. september 2023 #27853 Skrevet 8. september 2023 Når jeg sammenligner størrelsesguiden for topper hos eksempelvis H&M med Careless sin størrelsesguide for toppen Miami ser jeg følgende: En XS hos H&M krever en brystvidde på 80 cm, og en livvidde på 64 cm. Hos Careless passer du XS om du har en brystvidde innenfor 66-81 cm, samt livvidde fra 66-73 cm (fordi produktene har stretch, muligens?) Jeg forstår det da slik at Careless ønsker et «innpass» for de som akkurat ikke passer produktene med brystvidde på 80 cm og livvidde på 64 cm, og at de kan tilby de ekstra centimeterene via stretch. Tanken er nå god tenker jeg Det jeg også legger merke til på Careless sine sider, er at det er mangelfull informasjon. Du finner ingen komplett størrelsestabell eller informativ oversikt over størrelser til de ulike produktene, og det framstår som rotete å orientere seg mellom informasjonen. Ja du har alle disse eksempelbildene på instagram, men jeg synes iallefall det er vrient å få oversikt med disse. Personlig benytter jeg meg sjeldent av størrelsestabellen ved klesbestilling, men jeg benytter meg hvertfall ikke av den om jeg ikke finner den på nettsiden. Derfor lurer jeg på om en andel av returene og feilbestillingene kan være grunnet mangelfull informasjon og oversikt på siden? Jeg ser forøvrig flere skriver her de er voldsomt store i størrelsene, og det stemmer helt sikkert (framstår sånn på bilder og tilbakemeldinger lagt ved i tråden), men det kan jeg ikke personlig uttale meg om da jeg ikke har erfaringen selv
iansak Skrevet 9. september 2023 #27854 Skrevet 9. september 2023 Plumpie skrev (5 timer siden): Når jeg sammenligner størrelsesguiden for topper hos eksempelvis H&M med Careless sin størrelsesguide for toppen Miami ser jeg følgende: En XS hos H&M krever en brystvidde på 80 cm, og en livvidde på 64 cm. Hos Careless passer du XS om du har en brystvidde innenfor 66-81 cm, samt livvidde fra 66-73 cm (fordi produktene har stretch, muligens?) Jeg forstår det da slik at Careless ønsker et «innpass» for de som akkurat ikke passer produktene med brystvidde på 80 cm og livvidde på 64 cm, og at de kan tilby de ekstra centimeterene via stretch. Tanken er nå god tenker jeg Det jeg også legger merke til på Careless sine sider, er at det er mangelfull informasjon. Du finner ingen komplett størrelsestabell eller informativ oversikt over størrelser til de ulike produktene, og det framstår som rotete å orientere seg mellom informasjonen. Ja du har alle disse eksempelbildene på instagram, men jeg synes iallefall det er vrient å få oversikt med disse. Personlig benytter jeg meg sjeldent av størrelsestabellen ved klesbestilling, men jeg benytter meg hvertfall ikke av den om jeg ikke finner den på nettsiden. Derfor lurer jeg på om en andel av returene og feilbestillingene kan være grunnet mangelfull informasjon og oversikt på siden? Jeg ser forøvrig flere skriver her de er voldsomt store i størrelsene, og det stemmer helt sikkert (framstår sånn på bilder og tilbakemeldinger lagt ved i tråden), men det kan jeg ikke personlig uttale meg om da jeg ikke har erfaringen selv Jeg ville da tenkt hvis jeg hadde en bryst vidde på 66 at denne absolutt ikke ville passe meg om den også skal passe noen med bryst vidde på 81, ca 15 cm er mye løst stoff sier seg selv at dette hun ikke er fordi det er strechy stoff, de skryter jo også av at det er så god hold og støtte, noe det ikke kan være hvis det er ekstremt god stretch... Trist at folk kjøper igjen og igjen og tror de skal få noe som passer, sikkert fint for de få som faktisk får noe som passer men det er nok mest flaks. 11
kathyzz Skrevet 9. september 2023 #27855 Skrevet 9. september 2023 Når det kommer til disse klærne kan man si mye. Men jeg syns det begynner å bli rart at det skjer forbedringer på produkter som det allerede er solgt mange av. F.eks kjolene, fra den første ble lansert er det gjort justeringer på grunn av tilbakemeldinger (Da må det ha vært en del tilbakemeldinger tenker jeg) .. problemet er at når de gjør forbedringer blir forbrukere egentlig eiere av dyre vareprøver fordi den første kjolen som ble lansert, er ikke like bra som de nyeste. Og her skurrer det for meg. For samme er det med disse pysjene til både SE og TL... De fikk masse tilbakemeldinger og gjorde justeringer. Men produktene som ikke lever opp til forventingene og er en slags B vare sitter jo folk igjen med. Og har betalt ganske mye for. Når de gjør slike justeringer etter en god del klager burde kundene få tilbud om å bytte til en nyere modell med de mer riktige målene og tilpasningen 🤦🏻♀️ 18 4
Roadrunner Skrevet 9. september 2023 #27857 Skrevet 9. september 2023 Fru G skrev (5 minutter siden): Er dette lovlig? Nei. Ikke lov med alkohol (eller noe som kan tolkes som alkohol) i reklame. 22 4
Gjest Unodostrez Skrevet 9. september 2023 #27858 Skrevet 9. september 2023 Et lite spørsmål ang. «dropp»… Hvorfor er det så viktig at desse damene er ledige akkurat når kjolene droppes? Hva er oppgaven deres akkurat kl 21 i morgen når ny kjole legges ut? Har aldri sett typ Pia Tjelta sitte og mase på sosiale medier om dropp, kjoler som flyr eller leggetid for barna som kræsjer med nyslipp. Er det jeg som ikke forstår?
Gjest Fru G Skrevet 9. september 2023 #27859 Skrevet 9. september 2023 Roadrunner skrev (18 minutter siden): Nei. Ikke lov med alkohol (eller noe som kan tolkes som alkohol) i reklame. Nettopp og det var et retorisk spørsmål😊. Men hun som bedriftseier må jo vite det. Forstår ikke hvorfor hun vil utsette seg selv og bedriften sin for lovbrudd daglig. Hun må jo skjønne at det kan få konsekvenser.
Gjest Unodostrez Skrevet 9. september 2023 #27860 Skrevet 9. september 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Nettopp og det var et retorisk spørsmål😊. Men hun som bedriftseier må jo vite det. Forstår ikke hvorfor hun vil utsette seg selv og bedriften sin for lovbrudd daglig. Hun må jo skjønne at det kan få konsekvenser. Enten provoserer hun og tenker at «all PR er god PR», eller så forstår hun det ikke……
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå