ama7 Skrevet 2. september 2023 #27081 Skrevet 2. september 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Noen her inne sier at det er så enkelt og bytte.. her er en annonse som jeg ikke forstår noe av. Vi ser at det er igjen størrelser på careless men her selger en person de på Tise for å så skal bestille nye.. Hvorfor i all verden bytter hun ikke bare Fordi at skoene er brukt. 3
Gjest Kattedama Skrevet 2. september 2023 #27082 Skrevet 2. september 2023 (endret) Det ligger nå 53 nye/ubrukte Careless kjoler på Finn. Noen av de har fortsatt retur rett, også i butikk. Så her trenger man virkelig ikke lage falske Finn annonser for å vise at noe er hakkende gale med Careless sin retur ordning. Endret 2. september 2023 av caremore
mellowyellow Skrevet 2. september 2023 #27083 Skrevet 2. september 2023 caremore skrev (36 minutter siden): Det ligger nå 53 nye/ubrukte Careless kjoler på Finn. Noen av de har fortsatt retur rett, også i butikk. Så her trenger man virkelig ikke lage falske Finn annonser for å vise at noe er hakkende gale med Careless sin retur ordning. Nye klær får over 3000 treff på finn. Er det da rimelig å tenke at dette ikke er unikt bare for Careless? 3 2
Flettfrid Skrevet 3. september 2023 #27084 Skrevet 3. september 2023 mellowyellow skrev (3 timer siden): Nye klær får over 3000 treff på finn. Er det da rimelig å tenke at dette ikke er unikt bare for Careless? Hvis man tenker på hvor mange klesmerker det finnes og hvor lite kvanta SE selger i forhold til de fleste av de andre merkene(store kjeder) så er det nok mye. Med tanke på den lille brøkkdelen hun selger, så blir 53 annonser pr nå veldig mye i forhold til den store helheten. 12 3
Sol Rampelyset Skrevet 3. september 2023 #27085 Skrevet 3. september 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing, bilder uten kilde og spekulasjoner. Sol. Admin. 1
Tøvftta Skrevet 3. september 2023 #27088 Skrevet 3. september 2023 ‘Liksom’ eller liksom? Nå vet jeg ikke hvilke henvendelser Sara E As får, men det meste ser ut som berettiget kritikk vedrørende produksjon av klær og rett merking av reklame! Litt spesielt å nevne at man har kontakt med advokat på en søndag. Er det reelt, eller er det for å få mer oppmerksomhet til snap? 10 3
mellowyellow Skrevet 3. september 2023 #27089 Skrevet 3. september 2023 Nå har jeg sjekket gjennom disse finn annonsene som det snakkes om her inne. Når du søker på "Careless" på finn.no, så får du altså opp 250 treff. Av disse er det 60 annonser hvor det oppgis av selger at varen selges grunnet feil størrelse eller passform. 19 annonser er amme bhene, 20 annonser er kjoler, 15 er bikinier og resterende er 2 sko-annonser, 3 pysj-annonser samt en kimono annonse. Du får for øvrig også opp 16 annonser fra noen som skal selge CDer og vinylplater. Det ligger også 2 stykk "Ønskes kjøpt" annonser. Av disse 60 annonsene opplyser flere om at de selger varen på finn.no fordi de har revet av lappen som er festet til varen før de har prøvd den. Noen av de som selger amme BHene opplyser om at bhene rett og slett ble for store etter fødsel. Dette synes ikke jeg personlig at er mye i det hele tatt. Jeg har hatt inntrykk av at alle disse 250 annonsene er der på grunn av feil størrelse eller dårlig passform, men tvert imot. Flere selger Careless produkter fordi varen ikke ble brukt og bare blir liggende (spesielt bikinier) eller at fargen ikke passet de helt. Det er også en del annonser hvor man vil bytte sitt Careless produkt mot et annet Careless produkt. Det er dog en gjenganger i disse annonsene at returfristen har gått ut/lappen er revet av, og derfor selger man heller varen på finn.no - og det kan man ikke skylde på bedriften. 5 3
J.. Skrevet 3. september 2023 #27090 Skrevet 3. september 2023 Snublefot62 skrev (16 minutter siden): Hvilke bilder? https://www.vg.no/rampelys/i/wAmVe5/linnea-loetvedt-sier-falske-ai-genererte-nakenbilder-av-henne-er-spredt-paa-nett-skremmende
Bibbi_ Skrevet 3. september 2023 #27091 Skrevet 3. september 2023 J.. skrev (30 minutter siden): Lol. Ingen er ute etter å ta deg SE. Folk vil bare at du følger lover og regler, slik alle andre må. 15 9
J.. Skrevet 3. september 2023 #27092 Skrevet 3. september 2023 Tøvftta skrev (15 minutter siden): ‘Liksom’ eller liksom? Nå vet jeg ikke hvilke henvendelser Sara E As får, men det meste ser ut som berettiget kritikk vedrørende produksjon av klær og rett merking av reklame! Litt spesielt å nevne at man har kontakt med advokat på en søndag. Er det reelt, eller er det for å få mer oppmerksomhet til snap? Influencere elsker å true med advokat når de blir "tatt" for ting. De evner jo ikke selv engang å skille seg fra "produktet" som de selv er. At flere etterlyser mer info rundt Careless er ikke for å "ta henne" men hun tror det,fordi hun ikke kan motbevise påståndene. Da er det lettere å prøve å skremme folk til å holde kjeft. 8 4
Kosetosta Skrevet 3. september 2023 #27093 Skrevet 3. september 2023 På facebook er det ei Careless kjøp/salg/bytte gruppe. Og stort sett alle annonser der handler om bytte/salg pga av feil størrelser.. både sko, bikini, truser, kjoler og bh.. begriper ikke at ikke folk sender de i retur… må jo være ekstremt vanskelig retursystem.. 7
Gjest Kattedama Skrevet 3. september 2023 #27094 Skrevet 3. september 2023 Herlighet, kreativiteten er på topp. Dette advokat pratet har x antall influensere hatt som content lenge før Tandberg. Neste tema sporing av IP adresse. Hun må jo holde det hun sier her om skjerming av barna fra jobben sin når hun først uttaler bekymring over dette.
Gjest Kattedama Skrevet 3. september 2023 #27095 Skrevet 3. september 2023 mellowyellow skrev (10 timer siden): Nye klær får over 3000 treff på finn. Er det da rimelig å tenke at dette ikke er unikt bare for Careless? mellowyellow skrev (21 minutter siden): Nå har jeg sjekket gjennom disse finn annonsene som det snakkes om her inne. Når du søker på "Careless" på finn.no, så får du altså opp 250 treff. Av disse er det 60 annonser hvor det oppgis av selger at varen selges grunnet feil størrelse eller passform. 19 annonser er amme bhene, 20 annonser er kjoler, 15 er bikinier og resterende er 2 sko-annonser, 3 pysj-annonser samt en kimono annonse. Du får for øvrig også opp 16 annonser fra noen som skal selge CDer og vinylplater. Det ligger også 2 stykk "Ønskes kjøpt" annonser. Av disse 60 annonsene opplyser flere om at de selger varen på finn.no fordi de har revet av lappen som er festet til varen før de har prøvd den. Noen av de som selger amme BHene opplyser om at bhene rett og slett ble for store etter fødsel. Dette synes ikke jeg personlig at er mye i det hele tatt. Jeg har hatt inntrykk av at alle disse 250 annonsene er der på grunn av feil størrelse eller dårlig passform, men tvert imot. Flere selger Careless produkter fordi varen ikke ble brukt og bare blir liggende (spesielt bikinier) eller at fargen ikke passet de helt. Det er også en del annonser hvor man vil bytte sitt Careless produkt mot et annet Careless produkt. Det er dog en gjenganger i disse annonsene at returfristen har gått ut/lappen er revet av, og derfor selger man heller varen på finn.no - og det kan man ikke skylde på bedriften. Med tanke på hvor liten Careless er som aktør i markedet er det mye re salg, her har du ikke tatt med annonser på Facebook/Tise.
prepp Skrevet 3. september 2023 #27096 Skrevet 3. september 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Influencere elsker å true med advokat når de blir "tatt" for ting. De evner jo ikke selv engang å skille seg fra "produktet" som de selv er. At flere etterlyser mer info rundt Careless er ikke for å "ta henne" men hun tror det,fordi hun ikke kan motbevise påståndene. Da er det lettere å prøve å skremme folk til å holde kjeft. Når saken har blitt så ekstrem så tror jeg det er fornuftig å få sett på saken sammen med en advokat. Noen virker helt obsessed. Jeg forstår hun syntes utviklingen er skummel. 4 3
LinnHenrikke Skrevet 3. september 2023 #27097 Skrevet 3. september 2023 prepp skrev (3 minutter siden): Når saken har blitt så ekstrem så tror jeg det er fornuftig å få sett på saken sammen med en advokat. Noen virker helt obsessed. Jeg forstår hun syntes utviklingen er skummel. Hva skal en advokat gjøre egentlig? Skjønner at Sara syns det ubehagelig med kritikk og gransking av Careless, men det er ikke hets, mobbing, trusler eller trakassering. Kun kritikk som i stor grad er selvforskyldt. Hadde Sara fulgt reglene for feks merking av reklame riktig hadde innleggene her inne automatisk blitt halvert. 15 5
Gjest Plumpie Skrevet 3. september 2023 #27098 Skrevet 3. september 2023 LinnHenrikke skrev (1 minutt siden): Hva skal en advokat gjøre egentlig? Skjønner at Sara syns det ubehagelig med kritikk og gransking av Careless, men det er ikke hets, mobbing, trusler eller trakassering. Kun kritikk som i stor grad er selvforskyldt. Hadde Sara fulgt reglene for feks merking av reklame riktig hadde innleggene her inne automatisk blitt halvert. Det er dessverre en del tilfeller av mobbing også innimellom den saklige kritikken.. Det finnes alltid noe nytt å «ta henne» på uansett hva hun gjør har jeg inntrykk av
Bibbi_ Skrevet 3. september 2023 #27099 Skrevet 3. september 2023 LinnHenrikke skrev (3 minutter siden): Hva skal en advokat gjøre egentlig? Skjønner at Sara syns det ubehagelig med kritikk og gransking av Careless, men det er ikke hets, mobbing, trusler eller trakassering. Kun kritikk som i stor grad er selvforskyldt. Hadde Sara fulgt reglene for feks merking av reklame riktig hadde innleggene her inne automatisk blitt halvert. Nettopp. Advokaten hadde kanskje vært mer interessert i hvordan Careless holder på. Som du sier, det er ingenting ulovlig som disse f....kjærringene og psykopatene holder på med. Noen er bare interessert i at ting skal foregå etter lover og regler. Å jukse seg til rikdom er ikke greit. 4 3
Snublefot62 Skrevet 3. september 2023 #27100 Skrevet 3. september 2023 J.. skrev (34 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/wAmVe5/linnea-loetvedt-sier-falske-ai-genererte-nakenbilder-av-henne-er-spredt-paa-nett-skremmende Om SE er overrasket over dette så må jeg bare si velkommen etter. Det er tatt opp her flere ganger de siste månedene at dette skjer og er mulig. Lett er det også. Spesielt har dette vært nevnt i forhold til eksponeringen hun driver med av ungene. Da er det f meg på tide at hun våkner opp og tar til seg at eksponeringen hennes av seg selv og familien kan gi svært uheldige utfall. Spesielt ironisk da er det jo at SE selv stilte opp relativt lettkledd i media her om dagen. For betaling. Håper betalingen var god for de bildene der gjør det veldig lett for den som vil å lage kunstige bilder av henne naken. Gud bedre meg så korttenkt hun er. 11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå