Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

caremore skrev (Akkurat nå):

Og jeg er 100 prosent uenig 😊 

Så får vi være enig om å være uenig da. Ingenting galt med det, gitt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Diana22 skrev (45 minutter siden):

Hvis man ser på svaret hennes om tencel, så er det kopiert fra Bergans sine sider. Altså sitter hun og googler mens hun svarer på stoffet hun bruker i eget design. Får dessverre ikke lagt inn bilde, men her er teksten fra Bergans: 

TENCEL® er en lyocell-fiber, den mest miljøvennlige av viskosefibrene. Fiberen er av botanisk opprinnelse, utvinnes av cellulose og har langt mindre miljøpåvirkning enn bomull.

Profesjonaliteten er manglende hele veien. Ser det på svaret om spørsmålet om BPA i produktene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
caremore skrev (16 minutter siden):

Den vurderingen kan FT ta. 

Og hvis FT ikke reagerer på det så er de tydeligvis enig i at det er ansiktet som er i fokus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
kittkatt skrev (8 minutter siden):

Og hvis FT ikke reagerer på det så er de tydeligvis enig i at det er ansiktet som er i fokus. 

Det vil tiden vise, om FT går i mot egne regler. Dette er ikke en krage eller en overkropp tatt bilde av slik at andre ting er i større fokus. 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellowyellow skrev (37 minutter siden):

Ansiktet til Sara Emilie er fokuset. Du ser en liten del av kjolen. Det er min mening da :) Du ser mere av bilen enn av kjolen. Er bilen i fokus da?

Jeg vet vi kan ha ulike meninger, men at du mener at kun ansiktet til SE er i fokus her får meg til å lure på hva som er galt der ute, sorry. Men det er helt klart at både kjolen og de lilla pakkene i baksete er i fokus her.

Endret av litenstjerne
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litenstjerne skrev (4 minutter siden):

Jeg vet vi kan ha ulike meninger, men at du mener at kun ansiktet til SE er i fokus her får meg til å lure på hva som er galt der ute, sorry. Men det er helt klart at både kjolen og de lilla pakkene i baksete er i fokus her.

Så hyggelig skrevet av deg da. Jeg respekterer at du/dere mener kjolen er i fokuset. Jeg synes selv at kjolen ikke er et stort fokus på dette bildet, men hver sin mening. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plumpie
litenstjerne skrev (6 minutter siden):

Man kan fint ha ulike meninger uten at det trenger å være noe galt med en. Ulike meninger er en stor del av å føre debatt, som jo nettopp er et av poengene med et forum. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var spørsmål rundt dette med antall stjerner på kjoler som det er slipp på i kveld. Hvordan kan det 5 stjerne fra kunder når kjolen ikke er lagt ut for salg

Jeg har sett dette er gjort før på careless. Se på de to bildene jeg legger ut. Den gule Belle kjole var det slipp på 20 august. Men tilbakemeldingene med 5 stjerner er skrevet 20/21 juli. Jeg synes dette er misvisende men det er kanskje lov?

Bilde fra careless 

Screenshot_2023-08-31-18-44-38-435_com.android.chrome.jpg

IMG_20230831_184543.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Det er ikke så rart Tandberg dropper å merke reklame for Careless, engasjementet så fort hun merker med «egenreklame» halveres. På disse bildene har ikke merket bilde med Careless kjole på, og viser frem Happyflops uten å merke. 

IMG_0751.jpeg

IMG_0752.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diana22 skrev (1 time siden):

Hvis man ser på svaret hennes om tencel, så er det kopiert fra Bergans sine sider. Altså sitter hun og googler mens hun svarer på stoffet hun bruker i eget design. Får dessverre ikke lagt inn bilde, men her er teksten fra Bergans: 

TENCEL® er en lyocell-fiber, den mest miljøvennlige av viskosefibrene. Fiberen er av botanisk opprinnelse, utvinnes av cellulose og har langt mindre miljøpåvirkning enn bomull.

Frk copycat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diana22 skrev (1 time siden):

Screenshot_20230831_191723_Chrome.jpg

Screenshot_20230831_191935_Snapchat.jpg

Screenshot_20230831_191939_Snapchat.jpg

Endret av J..
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plumpie
Mamak skrev (12 minutter siden):

Frk copycat 

At hun velger å kopiere dette direkte fra Bergans sin side sier noe om kunnskapen hun har til egne produkter. Som Diana22 sier, så har hun altså måtte google stoffet de benytter seg av.

Jeg vil tro at de fleste som driver med klesproduksjon har noen form for oversikt over fordeler/ulemper med de forskjellige stofftypene. Jeg mener så absolutt at hun som bedriftseier må kunne si noe mer om hvorfor akkurat de benytter seg av feks Tencel.

Om de oppdaterer careless.no noensinne, vil de da bruke egne ord eller kopiere fra andre?

Endret av Plumpie
Fjernet bildet da en annen bruker la det ut like før meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plumpie skrev (1 minutt siden):

At hun velger å kopiere dette direkte fra Bergans sin side sier noe om kunnskapen hun har til egne produkter. Som Diana22 sier, så har hun altså måtte google stoffet de benytter seg av.

Jeg vil tro at de fleste som driver med klesproduksjon har noen form for oversikt over fordeler/ulemper med de forskjellige stofftypene. Jeg mener så absolutt at hun som bedriftseier må kunne si noe mer om hvorfor akkurat de benytter seg av feks Tencel.

Om de oppdaterer careless.no noensinne, vil de da bruke egne ord eller kopiere fra andre?

Det samme ser vi ellers og. Blant annet med Salabim og BPA.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (6 minutter siden):

Slettet hun det ene svaret? 

Nei,begge ligger ute ennå.

Tror hun skrev 2 svar for å få det til å fremstå mer utfyllende.

Kunne jo fjernet "®" fra svarene,om ikke annet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
caremore skrev (2 timer siden):

Klarer ikke å gjøre jobben sin, umerket reklame å melde inn (igjen). 

IMG_0749.jpeg

mellowyellow skrev (1 time siden):

Har allerede lest alt dette. Les siste avsnittet. «Dersom kjolen ikke vises noe særlig, eksempelvis at man kan se en liten del av kragen…. i slike tilfeller er det som regel ikke nødvendig å merke innlegget som reklame»  :) 

mellowyellow skrev (1 time siden):

Ansiktet til Sara Emilie er fokuset. Du ser en liten del av kjolen. Det er min mening da :) Du ser mere av bilen enn av kjolen. Er bilen i fokus da?

Hvis du mener det her er en liten del av kjolen , så ser jeg veldig dårlig . Det jeg ser er nesten overkroppen hennes i sittende stilling dvs kjolen . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (17 minutter siden):

Hvis du mener det her er en liten del av kjolen , så ser jeg veldig dårlig . Det jeg ser er nesten overkroppen hennes i sittende stilling dvs kjolen . 

Okei, hver sin mening som sagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellowyellow skrev (2 minutter siden):

Okei, hver sin mening som sagt :) 

Jeg vil si at det er mer enn en liten del av kjole. Men SE merker ikke uansett om det er kun kragen,halve kjolen eller hele kjolen. På godt norsk heter da att hun gir blanke f..n😡

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, gjorde det slik at det ikke trenger merkes med reklame. Fjernet også de rosa Careless-eskene i bakgrunn.

Skjermbilde 2023-08-31 201525.png

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...