Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (24 minutter siden):

Hun tåler ikke et snev av kritikk. Den vugginga kan da umulig være bra å venne barn til. Ut av bil og heises opp og ned. Må da være utrolig stressende, ikke bare for baby, men for foreldrene også. Akkurat det samme med de som venner babyer til  å sove i bekmørkt rom. De får ikke sove hvis det ikke er mørkt sier foreldrene, men det er foreldrene som har tettet alle sluker med lystette gardiner med mørke tepper over. På ferie blir det da umulig å dove. Det er faktisk vi som voksne som legger til rette for enkelte uvaner. Da tenker jeg ikke på de som er bilsyke. 

Hva er det Sara ikke forstår når det gjelder at barn ikke skal eksponeres på Internett?? Dette stadige maset om at dette stakkars barnet må sove er grusomt. Hva er det dette mennesket holder på med? 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilly Rose skrev (2 minutter siden):

Hva er det Sara ikke forstår når det gjelder at barn ikke skal eksponeres på Internett?? Dette stadige maset om at dette stakkars barnet må sove er grusomt. Hva er det dette mennesket holder på med? 

9/10 ganger hun nevnet han,så er det klaging over at han ikke sover,dagtid som kveldstid.

Det er ganske drøyt faktisk..

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Lilly Rose skrev (4 minutter siden):

Snikreklame for Amicas og eksponering av barn i samme setting. Veldig sympatisk dette mennesket (not).

IMG_0187.jpeg

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

9/10 ganger hun nevnet han,så er det klaging over at han ikke sover,dagtid som kveldstid.

Det er ganske drøyt faktisk..

Bare klaging og sutring på dette mennesket. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (2 minutter siden):

Snikreklame for Amicas og eksponering av barn i samme setting. Veldig sympatisk dette mennesket (not).

IMG_0187.jpeg

Hva er det dette mennesket ikke forstår? Det samme spørsmålet kan stilles til følgerne også. 
Det er ingenting søtt med dette hun holder på med.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (55 minutter siden):

Bare klaging og sutring på dette mennesket. 

Jeg mister all positiv energi hvis jeg ser på snappene hennes. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly Rose skrev (3 timer siden):

Hva er det dette mennesket ikke forstår? Det samme spørsmålet kan stilles til følgerne også. 
Det er ingenting søtt med dette hun holder på med.  

Ungen er bilsjuk..Sara tar han ut og vugger..blir han da ikke mer bilsjuk..?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Isola2 skrev (22 minutter siden):

Helt sjukt å se dette. Hva med å følge venninna sitt råd. -Husk å puste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Lill :) skrev (4 timer siden):

IMG_0187.jpeg

Synes hun dette er kult? Fy f. sier jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (28 minutter siden):

Ja, da hjelper det å vugge. Skal teste dette ut selv 🙄 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Fru G skrev (7 minutter siden):

Synes hun dette er kult? Fy f. sier jeg. 

Skulle tro hun var 14 år og ikke en 30 år gammel  3 barns mor. Fremstår som meget enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malya
Lill :) skrev (4 timer siden):

IMG_0187.jpeg

Hva er det hun driver med? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier han sov hjemmefra hele veien til Kristiansand,nå da de er fremme er han lagt rett i Moonboon'en for mer soving?

Skulle jo tro det var en dukke..

Vent å se,i 21-2200 tiden blir det klaging over at han ikke sover..

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malya skrev (56 minutter siden):

Hva er det hun driver med? 🙈

Veldig spesielt dette der. Babyen er bilsyk og trenger nærhet. Men viktigst av alt er å rigge opp tlf for å filme til snap. 

Usmakelig.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Sier han sov hjemmefra hele veien til Kristiansand,nå da de er fremme er han lagt rett i Moonboon'en for mer soving?

Skulle jo tro det var en dukke..

Vent å se,i 21-2200 tiden blir det klaging over at han ikke sover..

Om han sov fra de dro til de kom ned så er jo det ca 4 timer.. så da blir det ikke mye soving i kveld

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Umerket reklame hos Therese Lien og SE AS for Amicas i kveld. Bare å melde inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lill :) skrev (57 minutter siden):

Umerket reklame hos Therese Lien og SE AS for Amicas i kveld. Bare å melde inn.

Altså jeg blir helt matt av dette opplegget til disse damene... Det er jo ikke annet enn umerket reklame. Trenger jo snart en person ansatt på heltid for å få meldt inn alt😟. Therese står og viser frem en sekk som hun skal fortelle om senere.. da er det ikke merket reklame også vips på neste snap så er det merket reklame 

Jeg har nesten lyst til og sende de PM og spørre hva søren de driver med? Skrike " MERK REKLAME" bedre😟

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Altså jeg blir helt matt av dette opplegget til disse damene... Det er jo ikke annet enn umerket reklame. Trenger jo snart en person ansatt på heltid for å få meldt inn alt😟. Therese står og viser frem en sekk som hun skal fortelle om senere.. da er det ikke merket reklame også vips på neste snap så er det merket reklame 

Jeg har nesten lyst til og sende de PM og spørre hva søren de driver med? Skrike " MERK REKLAME" bedre😟

De to der er like uproffe og uspiselige begge to. Sjekk Insta til TL. Camping i Grebbestad på inn og utpust og bilder med egne kjoler uten merking. Forstår ikke at dette selger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (54 minutter siden):

De to der er like uproffe og uspiselige begge to. Sjekk Insta til TL. Camping i Grebbestad på inn og utpust og bilder med egne kjoler uten merking. Forstår ikke at dette selger. 

Jeg skal starte med og melde inn henne også 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler veldig hun egentlig ikke har tid til dette barnet, bare syting og klaging, selv når hun har baby ved siden av seg mens hun sminker seg..føler hun bare lemper han opp i den moonboonen til enhver tid for å få fred selv. Det er vondt å se…🤯🥺

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...