Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Lill :) skrev (Akkurat nå):

Så vidt meg bekjent har man ytringsfrihet i Norge. Hvis noen har lyst til å legge inn verdens værste kommentar uten å ha prøvd produktet så står man fritt til det. Det som er bekymringsverdig i denne saken, er at denne vurderingen ble slettet av bedriften. Det gjør at man kan spørre seg om hva bedriften driver med, og hvor ærlige de positive omtalene er. For det går begge veier dette her. Noen kan skrive positive omtaler for bedriftens del, uten å hverken ha sett eller prøvd produktet. 

Det er jeg helt enig i 🙂 jeg hadde gjort verken eller, er vel bare derfor jeg reagerer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (3 minutter siden):

Så vidt meg bekjent har man ytringsfrihet i Norge. Hvis noen har lyst til å legge inn verdens værste kommentar uten å ha prøvd produktet så står man fritt til det. Det som er bekymringsverdig i denne saken, er at denne vurderingen ble slettet av bedriften. Det gjør at man kan spørre seg om hva bedriften driver med, og hvor ærlige de positive omtalene er. For det går begge veier dette her. Noen kan skrive positive omtaler for bedriftens del, uten å hverken ha sett eller prøvd produktet. 

Helt enig i at det bekymringsverdig at omtaler blir slettet.

For meg er det i tillegg spesielt at man mener at det å legge inn omtale/anmeldelse på et produkt man aldri har prøvd er helt greit.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (6 minutter siden):

Ja,det har vi fått med oss.

Du trenger ikke fortsette i 4 sider til.

Stemmer det at SE la inn positive omtaler selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Isåfall er sikkert det ok for mange fordi det er jo snakk om SE🙈

Uansett så har jeg bestemt meg for at det blir ikke lagt igjen 1 krone hos henne å jeg styrer unna alle hennes samarbeid så langt det lar seg gjøre.. nå hadde hun vel samarbeid med apotek1 (eller husker jeg feil) . Så da blir det Boots heretter

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (5 minutter siden):

Ja.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (2 minutter siden):

Ja.

Temmelig shady system med andre ord. Bedriften kan selv legge inn positiv omtale, og slette negative? 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malya

Om dere søker opp careless på trustpilot ser dere at 90% av de positive anmeldelsene kommer på samme dato. Er ikke det litt merkelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (14 minutter siden):

Temmelig shady system med andre ord. Bedriften kan selv legge inn positiv omtale, og slette negative? 

Helt utrolig. Å enda forsvarer folk bedriften Sara Emilie 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saaaaara, du kler så mye bedre å være brunette🫶🏻😬 hårfargen du hadde før du stripet det var til å dø for! 

Jeg har så lyst å bestille den rosa kjolen, men størrelsene forvirrer meg veldig, selv i str xs-s-m ser de veldig baggy ut😕🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Her snikreklamerer Tandberg  for den lite flatterende kjolen, uten å merke som reklame (igjen). Og nok en gang er mindreårig en del av dette.  

E08FB436-6E7A-47F6-8079-41452B64B9C1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (25 minutter siden):

Her snikreklamerer Tandberg  for den lite flatterende kjolen, uten å merke som reklame (igjen). Og nok en gang er mindreårig en del av dette.  

E08FB436-6E7A-47F6-8079-41452B64B9C1.jpeg

Denne snikreklamen skjer daglig

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke bare et par år siden hun lanserte Careless? Og noen har allerede slitt ut flere? Må da være veldig dårlig kvalitet? Eller? 

Jeg har for eksempel noen enkle fra Triumph og de har overlevd vesentlig lengre enn et par år...

Screenshot_20230510_203219_Snapchat.jpg

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (4 minutter siden):

Er det ikke bare et par år siden hun lanserte Careless? Og noen har allerede slitt ut flere? Må da være veldig dårlig kvalitet? Eller? 

Jeg har for eksempel noen enkle fra Triumph og de har overlevd vesentlig lengre enn et par år...

Jo! Men har jo sett mange tilbakemeldinger om at kundene har mottat ødelagte produkter og/eller at det er blitt ødelagt i vask (etter å ha fulgt vaskeanvisning..)

Skriker dårlig kvalitet..

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Roadrunner skrev (8 minutter siden):

Den må jeg faktisk si meg enig i. Har et par jeg bytter på fra H&M, billige, de er iallefall 5/6 år gamle, de holder like godt enda og ser faktisk nesten like fine ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (8 timer siden):

Elskersommer som skrev innlegget som fikk meg til å reagere, har skrevet hva hun mener om et produkt hun aldri har prøvd, som en anmeldelse. For meg blir det helt feil og ugreit.

For meg også! Jeg vil høre erfaringer fra folk som faktisk har prøvd klærne. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (11 minutter siden):

Jeg har flere bh fra Victorias secret. De eldste er 5 år gamle. Like fine ennå ( muligens bittelitt blassere i fargen). 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (57 minutter siden):

Feirer tomtekjøp med (enda mer...!) umerket snikreklame for Careless,ref IG.

Kommer til og bli masse umerket reklame fremover.. så det er bare å melde inn til Forbrukertilsynet 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...