Citha Skrevet 4. mai 2023 #19181 Del Skrevet 4. mai 2023 7 minutter siden, Vinterferie said: Sara Emilie skriver at alkohol ikke går over i morsmelk. Det er feil. Dersom du leser hele artikkelen du har klippet ut, så ser du det. Mine barn får ikke kefir heller, den har 0.1 promille. (Har ikke sett snappene hennes, promoterer hun dagsfylla med baby på puppen er jeg enig med deg. Snakker hun om en øl til maten og amming til kvelds er det 100% innafor blant alle jeg kjenner.) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 4. mai 2023 #19182 Del Skrevet 4. mai 2023 1 hour ago, Japp said: Helt enig med deg der. Man bør generelt være forsiktig med alkohol og amming. Måten hun har skrevet den snappen på, var ikke bra. Jeg tror jeg forstår hva hun mener. At det er lite skadelig med et glass +amming. Men formuleringen til Sara Emilie er uheldig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 4. mai 2023 #19183 Del Skrevet 4. mai 2023 Just now, Citha said: Mine barn får ikke kefir heller, den har 0.1 promille. (Har ikke sett snappene hennes, promoterer hun dagsfylla med baby på puppen er jeg enig med deg. Snakker hun om en øl til maten og amming til kvelds er det 100% innafor blant alle jeg kjenner.) Det stemmer. Kefir gir promille. 😃 Jeg delte egentlig bare min reaksjon for å vise at jeg ikke er enig i alt Sara Emilie gjør. Jeg blir beskyldt for det hele tiden. At Sara Emilie tar seg et glass og ammer er helt ok. Jeg likte bare ikke feilinformasjon om at alkohol ikke går over i morsmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 4. mai 2023 #19184 Del Skrevet 4. mai 2023 1 minutt siden, Vinterferie said: Det stemmer. Kefir gir promille. 😃 Jeg delte egentlig bare min reaksjon for å vise at jeg ikke er enig i alt Sara Emilie gjør. Jeg blir beskyldt for det hele tiden. At Sara Emilie tar seg et glass og ammer er helt ok. Jeg likte bare ikke feilinformasjon om at alkohol ikke går over i morsmelk. Kefir HAR promille. Hvor mange liter tror du du må drikke før DU får promille? (Til opplysning har øl og vin PROSENT.) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. mai 2023 #19185 Del Skrevet 4. mai 2023 Hvorfor skal SE dele at hun drikker alkohol mens hun ammer? På en bedriftskonto? Og i tillegg komme med nok en påstand som ikke stemmer om ting hun ikke har greie på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19186 Del Skrevet 4. mai 2023 Lill skrev (23 minutter siden): Hvorfor skal SE dele at hun drikker alkohol mens hun ammer? Engasjement. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 4. mai 2023 #19187 Del Skrevet 4. mai 2023 Har nå sett snappen hennes. (yay penger i kassa til henne, håper hun bruker dem på målebånd til størrelsestabell eller noe.) Min mening er at det var totalt unødvendig å legge ut på snap, rett og slett fordi hun har ikke peiling. På noen ting. I hele verden. Hun burde holde seg til det hun kan, men hva det er, vet jeg ikke. Hun tryner jo uansett hva hun gjør, virker det som. Hun feilinformerer i hytt og gevær om alt og ingenting, fordi hun har lest noe for fem-ti år siden og husker at hun leste det, men kanskje ikke helt hva hun leste. Og med hennes dårlige formidlingsevne blir alt feil. Men jeg mener fortsatt det er innafor å drikke et glass vin selv om man ammer, og ut ifra linkene som har blitt delt her tolker jeg det som at jeg har tolket rett. Hun hadde bare virkelig ikke behøvd å dele det. 13 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19188 Del Skrevet 4. mai 2023 Leste litt mer om ads in story og det forklarer jo en del.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 4. mai 2023 #19189 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Vet ikke om det hjelper, men reklamen forsvinner og inntekten på reklamen gjør det samme? Gå inn på snap og trykk der på søk, rød sirkel på første bilder. Skriv så navnet hennes der man kan søke ved blå strek. Så vil navnet hennes automatisk dukke opp nede på bilde der med rød sirkel. Så ser dere snappene der ikke og istedenfor på "utforsk". På denne måten kommer ikke reklamen opp. (lastet opp ett bilde og navnet til Sara står på bildet) Endret 4. mai 2023 av Hjertestein 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #19190 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Hjertestein skrev (21 minutter siden): Vet ikke om det hjelper, men reklamen forsvinner og inntekten på reklamen gjør det samme? Gå inn på snap og trykk der på søk, rød sirkel på første bilder. Skriv så navnet hennes der man kan søke ved blå strek. Så vil navnet hennes automatisk dukke opp nede på bilde der med rød sirkel. Så ser dere snappene der ikke og istedenfor på "utforsk". På denne måten kommer ikke reklamen opp. (lastet opp ett bilde og navnet til Sara står på bildet) Det går på views,ikke om man ser reklamen eller ikke. Postet kort om det lenger opp. Reklamen i mellom alle snappene er affilatelenker. Kjøper man ikke noe,planter de uansett cookies så influenceren kan tjene penger på det i 30 dager/til man fjerner cookies (kommer ann på lenken). Hun tjener mao penger per views og kommentarer (derfor hun kommer med "kontroversielle" utsagn og mye annet tøv,feks maste i 3 dager om mensen,og alkohol+amming idag,og dette evige maset om "ønsker tilbakemeldinger om Careless!"),men tjener ekstra på nevnte reklamesnutter OM man kjøper via lenken. Betalt får hun uansett. Endret 4. mai 2023 av J.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 5. mai 2023 #19191 Del Skrevet 5. mai 2023 Nå går det faktisk over stokk og stein med denne personen. Å si at alkohol ikke går over i morsmelk er hårreisende. Hun burde bli fratatt mobilen. Skummelt at hun er forelder!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 5. mai 2023 #19192 Del Skrevet 5. mai 2023 Lill skrev (7 timer siden): Hvorfor skal SE dele at hun drikker alkohol mens hun ammer? På en bedriftskonto? Og i tillegg komme med nok en påstand som ikke stemmer om ting hun ikke har greie på? Veldig spesielt å dele på bedriftskonto 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 5. mai 2023 #19193 Del Skrevet 5. mai 2023 Sprite skrev (39 minutter siden): Nå går det faktisk over stokk og stein med denne personen. Å si at alkohol ikke går over i morsmelk er hårreisende. Hun burde bli fratatt mobilen. Skummelt at hun er forelder!!!!! Det har gått over stokk og stein lenge. Men å gå imot helsemyndighetenes anbefalinger er uansvarlig . Tandberg har ingen kompetanse til å uttale seg. Lurer på om hun selv mener sat hun innehar den faglige kompetansen til å lune uttale seg? 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 5. mai 2023 #19194 Del Skrevet 5. mai 2023 kathyzz skrev (12 timer siden): 👍 Jeg føler virkelig sette bare er som å se på en veldig sakte synkende skip, både på privaten og bedrift... Veldig enig med deg! Hun har mistet sporet hun var noenlunde på når hun var sammen med R. Der var han iallefall litt mer bestemt i diverse ting som SE trengte. Det er ikke snakk om mange baller i lufta nå, men at hun iherdig prøver å ta imot alle før de kræsjer i bakken. Veldig synd da når den dagen hun møter veggen så blir det kjæreste av alt veldig berørt av dette tullet hun har drevet på med i en god stund. Håper virkelig hun tar fri etter lanseringen. Lenge. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2023 #19195 Del Skrevet 5. mai 2023 J.. skrev (10 timer siden): Men det er jo faktisk sant.. Edit - fint med engasjement,da! Hva er det du sier?? At alkohol ikke går over i morsmelk?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. mai 2023 #19196 Del Skrevet 5. mai 2023 Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Hva er det du sier?? At alkohol ikke går over i morsmelk?? Jeg postet fra ammehjelpen rett etter dette,så du kan sjekke det svaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2023 #19197 Del Skrevet 5. mai 2023 J.. skrev (5 minutter siden): Jeg postet fra ammehjelpen rett etter dette,så du kan sjekke det svaret. Alkohol går fremdeles over i morsmelken. Noe du påstår at den ikke gjør! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. mai 2023 #19198 Del Skrevet 5. mai 2023 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Alkohol går fremdeles over i morsmelken. Noe du påstår at den ikke gjør! Det jeg "påstår" er at fagfolk sier det er ufarlig å drikke ett-to glass vin mens man ammer. Slutt å rop. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 5. mai 2023 #19199 Del Skrevet 5. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Det har gått over stokk og stein lenge. Men å gå imot helsemyndighetenes anbefalinger er uansvarlig . Tandberg har ingen kompetanse til å uttale seg. Lurer på om hun selv mener sat hun innehar den faglige kompetansen til å lune uttale seg? Hun kommer jo stadig med uttalelser om helse som potensielt kan være direkte skadelig, både når det gjelder diabetes, prevensjon, og nå alkohol kombinert med amming. Det er høyst kritikkverdig, og ikke minst så fremstiller hun seg selv i et dårlig lys. Hun bør holde seg til tull og fjas slik hun gjorde tidligere. Hun har ingen kompetanse på noe som helst. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 5. mai 2023 #19200 Del Skrevet 5. mai 2023 Uansett hva som er rett og galt og hvem som har rett eller feil, så er det uansett veldig feil å drikke alkohol når man ammer, det er to ting som ikke passer sammen. Men en ting er sikkert - å være så forb*nna uprofesjonell å dele slikt med sine flere hundre tusener av følgere er helt feil. For et budskap hun gir til de yngre. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg