Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

J.. skrev (48 minutter siden):

Hun sier jo også "på tull" at hun syns tingene hans er stygge.

Dette er jo for all del et kjent problem når man flytter sammen,men hun har jo ingen personlig stil/særpreg uansett i hjemmet,så det ødelegger ikke akkurat noe.

Og det er ennå helt fjernt at de har et barn sammen,men først offesielt flytter sammen,med det som hører med..

Det var vel mere sannhet i den tullen hennes enn hun tørr innrømme. Hun var rett i forsvar ikke lenge etterpå. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (8 timer siden):

For øvrig litt merkelig å se tilbakemeldingene Careless får både på facebook og trustpilot. Størrelsesrotet er naturligvis en gjenganger. Vanskelig å få rett tydeligvis.

Men en anmeldelse på facebook fanget min oppmerksomhet. Der var det noen som klagde på en svakhet på undertøyet som gjør at strammemekanismen ikke fungerer som tenkt og at en må bruke sikkerhetsnål for å holde ting sammen. Det interessante der var at SE kommenterer at dette er en kjent feil med et større parti og at derfor blir det partiet solgt til outlet pris. Men har hun opplyst om denne kjente feilen?

Selv om man kjøper undertøy på outlet pris så forventer man jo at ting virker som tenkt med mindre noe annet er opplyst om. Outlet er jo ofte for å bli kvitt og få solgt unna utgående modeller og få plass til nye varer. Her selges tydeligvis defekte produkter uten å opplyse om at de er defekt.

SE prøver samtidig å reklamere for nye produkter på vei naturligvis. "Ja vi var uheldig med et større parti men har nye flotte farger på vei inn som du kan glede deg til!!!".

Useriøst.

Kan du finne tilbake til denne og screenshotte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (25 minutter siden):

Det meste som linkes til her slettes som brudd på opphavsrett.

Men innlegget ligger fortsatt på Careless sin offisielle fb side under tilbakemeldinger.

Det fascinerende er at SE har kommentert i kveld hvor det skrives at det ikke er noe å informere om da undertøyet med feil var solgt ut når det ble lagt til Outlet. Og at det bare gjaldt et lite parti. Stikk i strid med det hun skrev tidligere om at det var feil på større parti og pga feilen ble alt lagt på outlet.

Ikke lett å huske hva man skriver når man må dikte opp fortløpende.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (37 minutter siden):

Screenshot_20230504_213856_Facebook.jpg

Screenshot_20230504_213912_Facebook.jpg

Screenshot_20230504_213944_Facebook.jpg

Screenshot_20230504_214011_Facebook.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
3 hours ago, elskersommer said:

Hvorfor tagger du meg? 🤷‍♀️ 

Jeg har svart at jeg tror hun misforstår. Det faller på sin egen urimelighet. Man har ikke et prøverom for L og et annet for XL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinterferie

I dag har jeg sendt min første melding til Sara Emilie. Hun skriver at morsmelk ikke får promille. At man kan fint amme og drikke alkohol. Den kommentaren likte jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (1 minutt siden):

I dag har jeg sendt min første melding til Sara Emilie. Hun skriver at morsmelk ikke får promille. At man kan fint amme og drikke alkohol. Den kommentaren likte jeg ikke. 

Men det er jo faktisk sant..

Edit - fint med engasjement,da!

Endret av J..
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
2 hours ago, Lill :) said:

Du ser ut til å stålkontroll på hva som skjer med Careless og Tandeberg., så tenkte du visste noe om dette. Siden du åpenbart er god på forretningsdrift, er det normalt å ha slike salg? 

Salg er helt normalt. Men jeg er ikke medlem på denne Facebook siden. Så jeg aner ikke hva «slike slag» er for noe. Beklager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun blir mer og mer usmakelig for å si det pent. Hvis hun tror hun har beina godt plantet på jorda så må hun tro om igjen. Så høye tanker om seg selv og takler overhodet ikke kritikk. Om V holder ut med henne i det lange løp så er hun heldig 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor SE går ut med at hun drikker alkohol når hun ammer..å i tillegg sier at det er ikke skadelig.

Bilde fra NHI

IMG_20230504_220833.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
13 minutter siden, J.. said:

Men det er jo faktisk sant..

Edit - fint med engasjement,da!

Helsedirektoratet og Ammehjelpen er ikke enig.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Vinterferie said:

Flott at du endelig reagerer på noe, i alle fall.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinterferie skrev (6 minutter siden):

Helsedirektoratet og Ammehjelpen er ikke enig.   

Screenshot_20230504_221813_Chrome.jpg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om hun hadde vært så utrolig glad for lansering av ny butikk så kunne L vært hjemme med V som er i pappaperm så hun kunne jobbe, men neeei daaa, ungen skal med så hun har en unnskylding for å kunne stikke av tidlig. Hadde hun satt pris på dette så hadde hun satt av tid og vært der lenge, men det orker/gidder hun ikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (43 minutter siden):

Helt enig med deg der. Man bør generelt være forsiktig med alkohol og amming.

Screenshot_20230504_223625_Chrome.thumb.jpg.dfa1e699214993abb985bffd576ea14f.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
baremeg skrev (48 minutter siden):

Og om hun hadde vært så utrolig glad for lansering av ny butikk så kunne L vært hjemme med V som er i pappaperm så hun kunne jobbe, men neeei daaa, ungen skal med så hun har en unnskylding for å kunne stikke av tidlig. Hadde hun satt pris på dette så hadde hun satt av tid og vært der lenge, men det orker/gidder hun ikke. 

Dama er jo drit kjedelig og lat. Glad i å være hjemme og snakke i mobilen. Ligge på sofaen og se på tv. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg fatter ikke hvorfor SE går ut med at hun drikker alkohol når hun ammer..å i tillegg sier at det er ikke skadelig.

Bilde fra NHI

IMG_20230504_220833.jpg

«Mye» er nøkkelordet. Å ta seg ett glass vin faller ikke inn under kategorien. «Langvarig skadelig effekt dersom du drikker mye». Hvor det attpå til listes opp hvordan man kan drikke av og til uten å skade babyen etterhvert som den blir større.  Det står på samme side som du henviser til «Det er lite sannsynlig at et lavt inntak av alkohol - tilsvarende ett glass vin eller øl av og til, kan skade barnet». Men det var kanskje ikke så interessant å ta med?

Endret av HelloMindy
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

«Mye» er nøkkelordet. Å ta seg ett glass vin faller ikke inn under kategorien. «Langvarig skadelig effekt dersom du drikker mye». Hvor det attpå til listes opp hvordan man kan drikke av og til uten å skade babyen etterhvert som den blir større.  Det står på samme side som du henviser til «Det er lite sannsynlig at et lavt inntak av alkohol - tilsvarende ett glass vin eller øl av og til, kan skade barnet». Men det var kanskje ikke så interessant å ta med?

Jo det kunne jeg tatt med. Men hvorfor må hun skrive at det ikke er skadelig og ta alkohol når man ammer... Hun må gjerne drikke seg drita hver eneste dag for meg men hun når ut til så mange følgere å da ble man ikke skrive det hun gjør 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
1 hour ago, J.. said:

Screenshot_20230504_221813_Chrome.jpg

Sara Emilie skriver at alkohol ikke går over i morsmelk. Det er feil. Dersom du leser hele artikkelen du har klippet ut, så ser du det.  

IMG_7795.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...