Nussepus Skrevet 14. mars 2023 #16061 Del Skrevet 14. mars 2023 Lill skrev (Akkurat nå): Er man over str 44 så er den ikke fin på. Ikke Sara sine heller. Blir som en potetsekk. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. mars 2023 #16062 Del Skrevet 14. mars 2023 Anonyym97 skrev (3 timer siden): Åherreguuuuud. De har jo tatt mange bilder, men de tok dette bildet slik at Sara kunne dele uten å vise ansiktet hans. Han vil jo helst være mest mulig anonym SÅ DET ER DA IKKE RART I DET HELE TATT. Dette bildet burde vært forbeholdt det private albumet. Men selger ikke kjoler da vettu 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. mars 2023 #16063 Del Skrevet 14. mars 2023 Nussepus skrev (Akkurat nå): Ikke Sara sine heller. Blir som en potetsekk. Jeg må si meg enig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 14. mars 2023 #16064 Del Skrevet 14. mars 2023 Lill skrev (44 minutter siden): Er man over str 44 så er den ikke fin på. Tja, så den på Helene Drage sin Instagram og synes den var fin på henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. mars 2023 #16065 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Fruen92 skrev (39 minutter siden): Tja, så den på Helene Drage sin Instagram og synes den var fin på henne Det syns ikke jeg, og HD har vist frem denne kjolemodellen før uten hell. Rart at SE har valgt dette snittet på kjolene når de ikke er fine hvis man bruker enn større str enn L. Endret 14. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 14. mars 2023 #16066 Del Skrevet 14. mars 2023 Lill skrev (48 minutter siden): Det syns ikke jeg, og HD har vist frem denne kjolemodellen før uten hell. Rart at SE har valgt dette snittet på kjolene når de ikke er fine hvis man bruker enn større str enn L. Da er vi uenige der, synes den er fin (på de oppstilte bildene av henne, riktignok) Synes ikke careless-kjolene eller pysjen for den slags skyld sitter noe fint på de største modellene. Den er vel kun laget for de med form som Sara, smal overkropp, litt pupp og større mage og hofteparti. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 15. mars 2023 #16067 Del Skrevet 15. mars 2023 Lill skrev (8 timer siden): Det syns ikke jeg, og HD har vist frem denne kjolemodellen før uten hell. Rart at SE har valgt dette snittet på kjolene når de ikke er fine hvis man bruker enn større str enn L. Nå har det blitt lagt ut flere bilder av HD i bevegelse og naturlig poseringer som viser at kjolene sitter litt annerledes på, enn ved oppstilt posering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. mars 2023 #16068 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg synes de er fine, men jeg kler ikke fotside kjoler. Mens jeg synes halsen/skuldrene så litt slitsomme ut på den kortere varianten (ser ut som de sklir ned bare noen ser på en). En kombinasjon av de to hadde passet meg bedre. Synes de ser så gode ut til sommeren Men jeg regner med det går an å finne lignende i butikken 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 15. mars 2023 #16069 Del Skrevet 15. mars 2023 Nikea skrev (34 minutter siden): Jeg synes de er fine, men jeg kler ikke fotside kjoler. Mens jeg synes halsen/skuldrene så litt slitsomme ut på den kortere varianten (ser ut som de sklir ned bare noen ser på en). En kombinasjon av de to hadde passet meg bedre. Synes de ser så gode ut til sommeren Men jeg regner med det går an å finne lignende i butikken 😄 Synes også kjolene ser fine ut og virker veldig sommerlige for meg, eneste at de ser litt for åpne ut i hals og brystparti for min egen del - men de har lignende kjoler på feks vero moda hvis du trenger fysisk butikk, og zalando har noe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. mars 2023 #16070 Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) Her er flere eksempler på at SE AS vet at reklame for Careless SKAL merkes med #reklame. 90 % av innleggene på Snapchat skulle vært merket med «reklame». Samme gjelder SE AS sin IG der hun reklamerer for Careless. At hun ikke merker må være en bevisst handling fra hennes side. Endret 15. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. mars 2023 #16071 Del Skrevet 15. mars 2023 L0tta skrev (14 timer siden): Kilde : Sara Emilie Tandberg, instagram Det ser ut som han kun er en hun støtter babyen på, og at han ikke vil være med på bildet. At oppstillingen er satt sånn for å kunne deles på SOME gjør ikke saken bedre, alt trenger ikke å deles! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 15. mars 2023 #16072 Del Skrevet 15. mars 2023 L0tta skrev (16 timer siden): Kilde : Sara Emilie Tandberg, instagram Hvorfor legge ut et bilde i det hele tatt når dette er resultatet? Det ser overhodet ikke noe koselig ut. Han ser jo helt malplassert ut på bildet og det ga meg overhodet ikke noe gode vibes 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 15. mars 2023 #16073 Del Skrevet 15. mars 2023 Eneste jeg klarer å fokusere på er sminka hennes. Den er ganske HEAVY.🫢 syns hun tegner på bryna sine alt for hardt, ser litt ut som hun har tatt en sprittusj til tider..håret hennes er jo ikke helt mørkt heller, det ser man tydelig når hun tar bilde i dagslys. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. mars 2023 #16074 Del Skrevet 15. mars 2023 baremeg skrev (55 minutter siden): Hvorfor legge ut et bilde i det hele tatt når dette er resultatet? Det ser overhodet ikke noe koselig ut. Han ser jo helt malplassert ut på bildet og det ga meg overhodet ikke noe gode vibes Mor i fokus…far er en statist… 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2023 #16075 Del Skrevet 15. mars 2023 baremeg skrev (1 time siden): Hvorfor legge ut et bilde i det hele tatt når dette er resultatet? Det ser overhodet ikke noe koselig ut. Han ser jo helt malplassert ut på bildet og det ga meg overhodet ikke noe gode vibes Tenker også de bare kunne droppet det heller enn å ha ham med sånn. Syns egentlig det ser ut som sånn illustrasjonsfoto for «De blå sidene» med virkelighetshistorier fra Norsk Ukeblad eller Hjemmet.. 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 15. mars 2023 #16076 Del Skrevet 15. mars 2023 6 hours ago, Lill said: Her er flere eksempler på at SE AS vet at reklame for Careless SKAL merkes med #reklame. 90 % av innleggene på Snapchat skulle vært merket med «reklame». Samme gjelder SE AS sin IG der hun reklamerer for Careless. At hun ikke merker må være en bevisst handling fra hennes side. Øverst og nederst er merket med reklame. Den i midten er fra Careless sin IG. Da trenger du ikke merke med reklame. Hvor er feilen? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mars 2023 #16077 Del Skrevet 15. mars 2023 Vinterferie skrev (4 minutter siden): Øverst og nederst er merket med reklame. Den i midten er fra Careless sin IG. Da trenger du ikke merke med reklame. Hvor er feilen? 🤔 Hvordan vet du at den i midten er fra Careless? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1789 Skrevet 15. mars 2023 #16078 Del Skrevet 15. mars 2023 Smurfii skrev (4 timer siden): Eneste jeg klarer å fokusere på er sminka hennes. Den er ganske HEAVY.🫢 syns hun tegner på bryna sine alt for hardt, ser litt ut som hun har tatt en sprittusj til tider..håret hennes er jo ikke helt mørkt heller, det ser man tydelig når hun tar bilde i dagslys. Mye jeg ikke liker med henne, men synes det å kommentere utseende og hvordan man velger å sminke/kle seg er litt lavmål. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. mars 2023 #16079 Del Skrevet 15. mars 2023 Vinterferie skrev (28 minutter siden): Øverst og nederst er merket med reklame. Den i midten er fra Careless sin IG. Da trenger du ikke merke med reklame. Hvor er feilen? 🤔 Det er for å informere de som ikke vet at amme BH-ene hun flasher daglig på Snap, skulle vært merket med #reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. mars 2023 #16080 Del Skrevet 15. mars 2023 Snublefot62 skrev (24 minutter siden): Hvordan vet du at den i midten er fra Careless? Og derfor skal all reklame merkes (fordi ikke alle vet at det er Careless). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå