Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lill :) skrev (1 minutt siden):

Patetisk og fullstendig hodeløst, denne oppførselen gjør at jeg IKKE kommer til å legge igjen en krone i firmaet hennes. Dette er jo bare toppen av isfjellet. 

La oss håpe flere tenker det samme og ikke legger igjen en krone. Denne dama utviser særdeles dårlig dømmekraft og det er rett og slett rystende oppførsel. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (19 minutter siden):

Fæl uting hele eksponeringen..

Screenshot_20230309_174035_Snapchat.jpg

Screenshot_20230309_174107_Snapchat.jpg

Screenshot_20230309_174121_Snapchat.jpg

Screenshot_20230309_174134_Snapchat.jpg

Blir rett og slett bare lei meg. Legg fra deg mobilen SE og nyt babyen din, kos deg med han. Vær til stedet. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden):

La oss håpe flere tenker det samme og ikke legger igjen en krone. Denne dama utviser særdeles dårlig dømmekraft og det er rett og slett rystende oppførsel. 

Dessverre så kommer nok kjoler og alt til å fyke unna. Det finnes dessverre mange med trange øyelokk! 

• Liker 8
Gjest LudaLi
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (24 minutter siden):

Hva vil Sara oppnå med dette, og hvem er målgruppen som blir imponert over denne oppførselen? 

Tydeligvis ganske mange som liker og støtter denne formen for tilnærming både til kunder og nyfødte 😳

Skrevet
J.. skrev (21 minutter siden):

Dette er så sykt.. å hvor er pappan til barnet og familien? De må da se hvor ille dette er

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (9 minutter siden):

Unnskyld meg, men logg for f*** av før noen sender en bekymringsmelding. Dette grenser til omsorgssvikt for en nyfødt. Er hun helt tom i topplokket?!

Og hun skulle på liv og død ha nr.3, enten det var planlagt eller ei så hadde hun god tid til å overlate roret til noen andre for en stund. Er dette noe hun er stolt over? Sjonglere nyfødt (og to barn til) med møter, vareprøver, lanseringer, SOME +++ Det er jo helt ekstremt. At hun gidder...

• Liker 7
  • Nyttig 4
Gjest LudaLi
Skrevet
Era Vulgaris skrev (10 minutter siden):

Unnskyld meg, men logg for f*** av før noen sender en bekymringsmelding. Dette grenser til omsorgssvikt for en nyfødt. Er hun helt tom i topplokket?!

Jeg blir helt kvalm. Hun prøver å få sympati, det er henne i kjent stil. Dette er langt over grensen til hva som er ok og normalt.

Skrevet
K_mb skrev (1 minutt siden):

Og hun skulle på liv og død ha nr.3, enten det var planlagt eller ei så hadde hun god tid til å overlate roret til noen andre for en stund. Er dette noe hun er stolt over? Sjonglere nyfødt (og to barn til) med møter, vareprøver, lanseringer, SOME +++ Det er jo helt ekstremt. At hun gidder...

Hun er nok kjempestolt, skjønner rett og slett ikke bedre.

• Liker 3
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (6 minutter siden):

Det er helt forferdelig.

Hun tror kanskje folk skal bli imponert over denne «working mom»-gimmicken hun fremviser. At hun liksom fikser alt og mestrer å jonglere jobb og 3 barn. Det gjør hun overhodet ikke. Hvorfor tenker hun at ALT må dokumenteres? 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Gjest LudaLi
Skrevet (endret)
J.. skrev (2 timer siden):

Evig rant idag om at "åhååå,han sover aldri.."

Screenshot_20230309_164853_Snapchat.jpg

Screenshot_20230309_164925_Snapchat.jpg

Screenshot_20230309_164934_Snapchat.jpg

Screenshot_20230309_164940_Snapchat.jpg

De kommer til å angre seg sånn for den manglende tilstedeværelsen. De første månedene med den nyfødte er jo så viktig for samspillet og tilknytningen, man skaper jo fundamentet. Det er jo så viktig å gjøre seg kjent med den lille helt fra start. Jeg blir opprørt av å se og lese det hun skriver. Det er så blottlagt for den oppriktige interessen, det er veldig overflatisk. De var hatt så mange måneder på å planlegge dette barnet, hvorfor legge opp til et sånt jævla kjør når man har en nyfødt baby 😢

Endret av Mamak
Skrevet
Mamak skrev (1 minutt siden):

De kommer til å angre seg sånn for den manglende tilstedeværelsen. De første månedene med den nyfødte er jo så viktig for samspillet og tilknytningen man skaper jo fundamentet. Det er jo så viktig å gjøre seg kjent med den lille helt fra start. Jeg blir opprørt av å se og lese det hun skriver. Det er så blottlagt for den ekte interessen, det er veldig overflatisk 

Merker godt når man ser snappene som videoer (som de jo er) hvor frustrert hun er fordi han ikke sover,noe som er direkte ubehagelig å se på.

Hadde jo hjulpet mye han faktisk var mett,feks..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest LudaLi
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

https://www.p4.no/nyheter/ferre-bruker-p-piller/artikkel/895826/

Noe av dette kan man nok "takke" SE for. Mindre bruk av prevensjon, mer bruk av abort og angrepille! 

Hun og venninna hennes Therese lien snakker begge ned prevensjon. At influenserne  holder på slik, får negative konsekvenser. Da de når ut til veldig mange. Mange ser opp til dem dessverre, det ender opp med mange ufrivillige svangerskap.  

Endret av Mamak
Skrevet (endret)
J.. skrev (52 minutter siden):

Det siste bildet er patetisk. Enkelt og greit. Jeg trenger egentlig ikke si mer om det, men dette tenker jeg: Hadde hun vært en vanlig ansatt, forstår jeg at hun hadde følt hun har tatt seg vann over hodet og følt en sterk forpliktelse til arbeidsgiver og kollegaer på en dag hvor det kan være krevende å ha en baby. «Åj, dette går ikke idag, men jeg er jo på jobb og hvordan skal jeg få dette til å gå rundt?». Alle opplever slike dager. Det går opp og ned. Men enhver arbeidsgiver som har en mor tilbake i arbeid tidlig hadde likevel tilrettelagt for at mor tar noen timer eller dager mer permisjon i en situasjon hvor en baby ikke sover eller får nok mat (flaske eller ei). Man kan også ta ferie eller omsorgsdager hvis babyen er definert som syk. Men, det er faktisk bare å logge av for henne. Hun er selvstendig og hun styrer sin egen hverdag. Hun må ikke ha det møtet hun hadde i det øyeblikket hun hadde det, hvor hun irriterer seg over at babyen ikke sov og hun kunne jobbe som planlagt. Det er så enkelt. Jeg respekterer alle som velger å ha full permisjon, eller å jobbe, det er et valg man er i sin fulle rett til å ta. Men de aller fleste jeg kjenner i begge disse valgene, også working moms, fokuserer på babyen og dets behov, jobb eller ei, og både forskyver og utsetter møter, og vet at «ingen dør» om det som var planlagt å skje idag, ikke skjedde. Alle har forståelse for det. Det er heller ikke kirurgi eller revolusjonerende det hun driver med, uten at jeg ønsker å snakke ned hennes bedrift. «Sov sov sov sov» fordi «mamma må se på vareprøver». Hun fremstår som umoden, ureflektert og særdeles i ubalanse akkurat nå. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Ingen er uerstattelig i jobben, det er klart hun kunne tatt en pause fra careless og konsentrer seg om babyen hvis hun ville det! Og hun kunne hvertfall droppet all snappingen. Men her er det nok penger som er viktigst. Håper hun ikke kommer til å angre… 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
HelloMindy skrev (2 minutter siden):

Hun fremstår som umoden, ureflektert og særdeles i ubalanse akkurat nå. 

Hadde aldri gjettet det var nummer 3,i hvert fall.

Og mellommann er ikke så gammel at hun har glemt hva baby innbærer heller.

Litt overrasket over hvor urutinert hun er,men det er hun jo på det aller meste.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
snute skrev (2 minutter siden):

Ingen er uerstattelig i jobben, det er klart hun kunne tatt en pause fra careless og konsentrer seg om babyen hvis hun ville det! Og hun kunne hvertfall droppet all snappingen. Men her er det nok penger som er viktigst. Håper hun ikke kommer til å angre… 

Ja,når man "må" bruke SoMe for å ivareta egen psyke,burde man kanskje revurdere en ting eller to..

Screenshot_20230309_191728_Snapchat.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Malya
Skrevet

Vil helst ikke tenke på hvordan det blir neste uke. Med 3 små barn i huset. 

Skrevet
Mamak skrev (5 timer siden):

Jeg syns hun rett og slett hun bare viser dårligere og dårligere atferd. Er helt blottlagt for evne til å se hva som skal deles og ikke. At hun bruker så mye av tiden sin med en nyfødt som tydeligvis trenger mer av henne er å utvise svært dårlig dømmekraft. Men ingen av de nærmeste tørr vel å si noe heller. Hun  et tross alt best og er uslåelig i det meste?… 🙄 Nå har hun til og med hatt en lang utgreiing om hvor skadelig prevensjon er… 

Jeg er faktisk enig det du skriver her. Jeg liker Sara jeg, men ser absolutt hva du skriver her - og kjenner på mye av det samme.

• Liker 3
Gjest LudaLi
Skrevet
J.. skrev (5 minutter siden):

Ja,når man "må" bruke SoMe for å ivareta egen psyke,burde man kanskje revurdere en ting eller to..

Screenshot_20230309_191728_Snapchat.jpg

Det er sykt det😖 Å velge tilstedeværelse for følgerne sine før sin nyfødte 😭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...