Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Annonymm97 skrev (36 minutter siden):

Eg og. Det er en nyfødt baby det er snakk om. Som ligger på en skitten ammepute. Sara fniser og synes det er så morsomt. Blir helt sjokkert.

Virker ganske så umoden til tider. 

Jeg skjønner ikke hvor viktig det er for henne å ha mobilen i hånda 24/7. Den virker jo viktigere enn babyen. Og hun har to andre barn, får de noe oppmerksomhet?

Jeg synes jo også det er litt rart at pappaen til barnet ikke setter ned foten.

• Liker 6
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Annonymm97 skrev (42 minutter siden):

Eg og. Det er en nyfødt baby det er snakk om. Som ligger på en skitten ammepute. Sara fniser og synes det er så morsomt. Blir helt sjokkert.

Hun har jo alltid syntes at rot er "sjarmerende",hun har jo vunnet mange følgere på være så ekte (rotete..).

Hun bruker robotstøvsugeren til å "vaske" (for ærlig talt,hvor rent kan det bli?),så er jo åpenbart at hun ikke bryr seg om rot/skitt..

Virker som hele working mom-greia har gått til hodet på henne og fra stahet nekter hun å innrømme at det blir for mye å være så mye alene med baby+jobb.

Kommer nok en kræsj,desverre.

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet

Kanskje hun skal begynne å følge med på babyen som dier for å faktisk få med seg om han får i seg melk og hvor mye han faktisk får i seg?

Bare en sprø ide.

Fungerer sikkert bedre med snap.

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
Plast skrev (1 time siden):

Hvis hun begynner med flaske nå, så har hun valgt jobb og SoMe foran barn og familie. 

Det spiller faktisk ingen rolle om man flaskemater eller ammer,så lenge barnet får det det trenger,å akkurat nå gjør det tydeligvis ikke det.

Ingen grunn til å snakke ned flaskemating.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (48 minutter siden):

Det spiller faktisk ingen rolle om man flaskemater eller ammer,så lenge barnet får det det trenger,å akkurat nå gjør det tydeligvis ikke det.

Ingen grunn til å snakke ned flaskemating.

Jeg snakker ikke ned flaskemating. Les igjen

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Heartgirl
Skrevet
Bellaaa skrev (5 timer siden):

Hvis hennes er som min som bare sover på meg og henger på puppen omtrent 24/7, så må man gjøre ting med baby på seg. Babyen merker ikke at hun sitter på pc eller mobil uansett, så syntes dette er en teit ting å ta henne på.

Jeg må si meg enig med deg. Alt for og ha noe og ta henne på. 

Skrevet
Plast skrev (3 minutter siden):

Jeg snakker ikke ned flaskemating. Les igjen

Trenger ikke å dra igang hersketeknikk fordi du selv antyder at å flaskemate er dårligere enn amming,når ammingen ikke ser ut til å funke i denne situasjonen.

"Begynner hun med flaske nå,så.."

Som om flaskemating er problemet..

• Liker 2
Skrevet
Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Du synes dette er greit altså? Hva kommer i første rekke her? Jobb eller babyen? 

Screenshot_20230308_161944_Snapchat.jpg

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Du synes dette er greit altså? Hva kommer i første rekke her? Jobb eller babyen? 

Er det mulig å være så korttenkt slik som Sara oppfører seg i some.. 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Heartgirl skrev (9 minutter siden):

Alt for å ha noe å ta henne på.. Det argumentet er utgått på dato for lenge siden.

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Heartgirl skrev (1 time siden):

Da du tror ikke på forskning du da? Eller du er vel kanskje forsker på emnet selv ettersom du uttrykker deg så bastant? 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Gjest LudaLi
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Dette må da være for å provosere ? Hvem gjør slik mot lille babyen sin… Jeg får oppriktig vondt i mammahjertet.  For en oppførsel hun har. Veldig umoden og egoistisk 

Skrevet (endret)
Plast skrev (4 timer siden):

Hvis hun begynner med flaske nå, så har hun valgt jobb og SoMe foran barn og familie. 

Er ikke det et valg hun har sin fulle rett til å ta uten at vi skal mene noe om det? Det kan vel også være et valg hun ikke har? 

Mamak skrev (21 minutter siden):

Dette må da være for å provosere ? Hvem gjør slik mot lille babyen sin… Jeg får oppriktig vondt i mammahjertet.  For en oppførsel hun har. Veldig umoden og egoistisk 

Gjør hva mot babyen sin egentlig? Hvorfor får du vondt i mammahjertet ditt? 

Jeg er helt enig at hun har babyen for mye i monitor, at hun ikke trenger å dokumentere alt, og til og med at hun kan vurdere å legge vekk mobilen mer, men jeg er helt uenig i slike innlegg som de over. Det er ikke synd på babyen (eller henne) om hun skulle velge å gi flaske, av årsaker ingen av oss burde spekulere i eller lure på. Eller at hun jobber. Det er å legge skam og skyld på en mor, og hundrevis av andre kvinner, som er uakseptabelt i mine øyne, uansett om hun lever av å dokumentere ferden sin. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Hun har jo alltid syntes at rot er "sjarmerende",hun har jo vunnet mange følgere på være så ekte (rotete..).

Hun bruker robotstøvsugeren til å "vaske" (for ærlig talt,hvor rent kan det bli?),så er jo åpenbart at hun ikke bryr seg om rot/skitt..

Virker som hele working mom-greia har gått til hodet på henne og fra stahet nekter hun å innrømme at det blir for mye å være så mye alene med baby+jobb.

Kommer nok en kræsj,desverre.

At hun har det rotete bryr jeg meg ikke noe om. Men at andre må vaske ammepute fordi den er møkkete 🙈 det er drøyt. Det er snakk om en liten baby som ligger der. Å han er jo liten så da burde man passe på at han ikke får i seg masse bakterier 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Mamak skrev (27 minutter siden):

Jeg følger ei på tik tok som fikk baby nesten likt med SE. Hun sa hun hadde født også har det vært nesten stille. Hun beklaget i dag at hun ikke fikk vært på Tik tok fordi babyen krevde sitt og måtte komme først. Skulle ønske SE tenkte det samme

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
24 minutter siden, HelloMindy said:

Er ikke det et valg hun har sin fulle rett til å ta uten at vi skal mene noe om det? Det kan vel også være et valg hun ikke har? 

Gjør hva mot babyen sin egentlig? Hvorfor får du vondt i mammahjertet ditt? 

Jeg er helt enig at hun har babyen for mye i monitor, at hun ikke trenger å dokumentere alt, og til og med at hun kan vurdere å legge vekk mobilen mer, men jeg er helt uenig i slike innlegg som de over. Det er ikke synd på babyen (eller henne) om hun skulle velge å gi flaske, av årsaker ingen av oss burde spekulere i eller lure på. Eller at hun jobber. Det er å legge skam og skyld på en mor, og hundrevis av andre kvinner, som er uakseptabelt i mine øyne, uansett om hun lever av å dokumentere ferden sin. 

Jeg synes det er litt spesielt å bruke en nyfødt som pcbord.

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet
Citha skrev (14 minutter siden):

Jeg synes det er litt spesielt å bruke en nyfødt som pcbord.

Hun viste i snappene sine at pc-en ikke lå oppå babyen?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Trenger ikke å dra igang hersketeknikk fordi du selv antyder at å flaskemate er dårligere enn amming,når ammingen ikke ser ut til å funke i denne situasjonen.

"Begynner hun med flaske nå,så.."

Som om flaskemating er problemet..

Hvor skriver jeg at flaskemat er dårligere? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
3 hours ago, Bibbi_ said:

13 minutter siden, HelloMindy said:

Hun viste i snappene sine at pc-en ikke lå oppå babyen?

Her ligger pcen oppå.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan jeg si en ting ang dere mammaer eller hva pokker dere er for noe.. det verste som finnes her i verden er folk som sitter å hakker ned og legger seg borti alt hva andre gjør. Dere sier hun bruker mere tid på snap, insta osv. men tror jaggu dere bruker enda lengre tid med å sitte her på forum å snakke drit og rakke ned på andre personer. 

Blir opprinnelig lei meg av hvordan vi mennesker er, og hvor stygge vi skal være mot hverandre. Skaff dere ett liv, isteden for å sitte å finne feil på andre folk! 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...