Gjest Heartgirl Skrevet 12. juni 2022 #4001 Del Skrevet 12. juni 2022 Husmusen skrev (7 minutter siden): Alle dere bedrevitere! Jeg er skikkelig imponert over hva dere mener om ting SE gjør og sier. Hun er en offentlig person, men jeg lurer på hva som er vitsen med all skrivingen mot henne. Hun jobber for å løfte folk opp også snakker dere henne til de grader ned på en usaklig måte. Hvem er dere egentlig? Vel, barna hennes får IKKE mindre uteplass nå enn før. Det er bare litt mindre gress. Pappaen bor helt uten hage, det går bra. Barna får en super avdeling, med stue, hvert sitt rom og bad. Det er ikke lenger unna enn det har vært før. Vil de ikke sove der er det og rom nok oppe. Hos pappaen sover de og i en annen etage. Det går bra. I gata er det flere lekekamerater , skogen er rett ved, det er ballbinge og flust med muligheter for lek. Hva er dere bekymret for? Jeg må si meg enig i det du skriver. Kritikerne av SE tar henne på alt hun gjør og alt hun gjør blir galt i deres øyne. Mye av kritikken de gir SE er så usaklig at jeg lurer på hvordan det er å være 100% perfekt jeg da. Det må være en deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 12. juni 2022 #4002 Del Skrevet 12. juni 2022 baremeg skrev (1 time siden): Får håpe at hun har tenkt å anskaffe vaskehjelp i og med at hun sleit med å holde det ryddig i det «lille» huset🙊 Skjønner forøvrig ikke hvorfor hun skal ha såå stort hus når de bare er tre stykker. Fordi det vil generere mye mer cash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. juni 2022 #4003 Del Skrevet 12. juni 2022 Husmusen skrev (1 time siden): Alle dere bedrevitere! Jeg er skikkelig imponert over hva dere mener om ting SE gjør og sier. Hun er en offentlig person, men jeg lurer på hva som er vitsen med all skrivingen mot henne. Hun jobber for å løfte folk opp også snakker dere henne til de grader ned på en usaklig måte. Hvem er dere egentlig? Vel, barna hennes får IKKE mindre uteplass nå enn før. Det er bare litt mindre gress. Pappaen bor helt uten hage, det går bra. Barna får en super avdeling, med stue, hvert sitt rom og bad. Det er ikke lenger unna enn det har vært før. Vil de ikke sove der er det og rom nok oppe. Hos pappaen sover de og i en annen etage. Det går bra. I gata er det flere lekekamerater , skogen er rett ved, det er ballbinge og flust med muligheter for lek. Hva er dere bekymret for? Hvorfor skriver du dere som at alle i tråden mener det samme? Du vet det er masse forskjellige brukere og at man ikke kritiserer det samme? mener du at fordi hun løfter folk opp ( hvertfall de som er enig med henne) så kan man ikke kritisere noe? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husmusen Skrevet 12. juni 2022 #4004 Del Skrevet 12. juni 2022 Orly skrev (10 minutter siden): Hvorfor skriver du dere som at alle i tråden mener det samme? Du vet det er masse forskjellige brukere og at man ikke kritiserer det samme? mener du at fordi hun løfter folk opp ( hvertfall de som er enig med henne) så kan man ikke kritisere noe? Hvem er det hun ikke løfter? som følger henne? om man føler at man ikke får energi av henne er det vel bare å vandre ut av hennes liv?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. juni 2022 #4005 Del Skrevet 12. juni 2022 (endret) Husmusen skrev (1 time siden): Alle dere bedrevitere! Jeg er skikkelig imponert over hva dere mener om ting SE gjør og sier. Hun er en offentlig person, men jeg lurer på hva som er vitsen med all skrivingen mot henne. Hun jobber for å løfte folk opp også snakker dere henne til de grader ned på en usaklig måte. Hvem er dere egentlig? Vel, barna hennes får IKKE mindre uteplass nå enn før. Det er bare litt mindre gress. Pappaen bor helt uten hage, det går bra. Barna får en super avdeling, med stue, hvert sitt rom og bad. Det er ikke lenger unna enn det har vært før. Vil de ikke sove der er det og rom nok oppe. Hos pappaen sover de og i en annen etage. Det går bra. I gata er det flere lekekamerater , skogen er rett ved, det er ballbinge og flust med muligheter for lek. Hva er dere bekymret for? Vet du hva som er skremmende? Det er så skremme at andre mennesker vet så mye om to små barn. At vi vet hvor i huset de sover.. at vi vet hvor stor plen foreldrene har,,at vi vet at de får sitt eget bad.. at vi nå får vite at lekekamerater bor i samme gate.. at de har en ballbinge i nærheten av huset.. Alle disse tingene burde ikke vi vite 😟 hele dette influencer livet er så fryktelig trist Endret 12. juni 2022 av elskersommer 29 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. juni 2022 #4006 Del Skrevet 12. juni 2022 baremeg skrev (1 time siden): Får håpe at hun har tenkt å anskaffe vaskehjelp i og med at hun sleit med å holde det ryddig i det «lille» huset🙊 Skjønner forøvrig ikke hvorfor hun skal ha såå stort hus når de bare er tre stykker. Er nok snart en link til ett vaskefirma som hun kommer til og ha ett samarbeid med🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. juni 2022 #4007 Del Skrevet 12. juni 2022 elskersommer skrev (4 minutter siden): Er nok snart en link til ett vaskefirma som hun kommer til og ha ett samarbeid med🙈 Hva så? Er det noe galt i det? Mange som har vaske og ryddehjelp hjemme uten å få kritikk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. juni 2022 #4008 Del Skrevet 12. juni 2022 skruf skrev (2 timer siden): Hun sa på snap at hun var ikke klar over hvor lite plen hun hadde pga det var snø. Hun viste t.o.m bilde av huset med snø foran for å illustrere hva hun mente. Så nei, hun var nok ikke klar over at verandaen er bygget helt inntil tomtegrensen og hun har null plen til eget bruk. Da tolket vi det hun sa forskjellig, for jeg skjønte det slik at hun visste hvor grensen gikk og sjekket opp det - men ble overrasket over tilstanden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 12. juni 2022 #4009 Del Skrevet 12. juni 2022 Hjertestein skrev (16 timer siden): Må dere hakke på hver bidige ting? Det var da til helve*es hakking og da😔 Må vi pirke på hver minste ting? Er det rart det er krig i verden. Er mye jeg ikke «liker» med Sara, som gjelder så og si alle andre mennesker, er alltid «noe» på alle, men fader altså. Vis heller litt kjærlighet da folkens❤️ Den var drøy og sammenligne med krig.. Tror Sara har det veldig mye finere enn alle de som flykter fra krig per dag dato. Så den der kunne du ha spart deg for. Hun får så og si 90% kun positivt og fine kommentarer. Gå og les i alle andre forum så skal du se at dette er langt fra det verste. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 12. juni 2022 #4010 Del Skrevet 12. juni 2022 Heartgirl skrev (39 minutter siden): Hva så? Er det noe galt i det? Mange som har vaske og ryddehjelp hjemme uten å få kritikk for det. Tenker at når du går mest parten av tiden hjemme så burde man klare å vaske og styre selv. Men er selvfølgelig noe man velger selv. Men da håper jeg hun er stille om det, er ikke noe man trenger å sitte å skryte av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. juni 2022 #4011 Del Skrevet 12. juni 2022 Heartgirl skrev (55 minutter siden): Hva så? Er det noe galt i det? Mange som har vaske og ryddehjelp hjemme uten å få kritikk for det. Hun er hjemmeværende. De fleste som jobber fullt vasker selv, så det burde hun få til. Ikke bruker hun så mye tid på rydding heller så det frigjør jo tid til vasking😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. juni 2022 #4012 Del Skrevet 12. juni 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Vet du hva som er skremmende? Det er så skremme at andre mennesker vet så mye om to små barn. At vi vet hvor i huset de sover.. at vi vet hvor stor plen foreldrene har,,at vi vet at de får sitt eget bad.. at vi nå får vite at lekekamerater bor i samme gate.. at de har en ballbinge i nærheten av huset.. Alle disse tingene burde ikke vi vite 😟 hele dette influencer livet er så fryktelig trist 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. juni 2022 #4013 Del Skrevet 12. juni 2022 supermamz skrev (35 minutter siden): Tenker at når du går mest parten av tiden hjemme så burde man klare å vaske og styre selv. Men er selvfølgelig noe man velger selv. Men da håper jeg hun er stille om det, er ikke noe man trenger å sitte å skryte av. Nå er det jo at SE har en kronisk sykdom som gjør at hun ikke har den energien som det mange av oss andre har. Jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde vært hjemmeværende med en kronisk sykdom. Hadde fått rengjøringshjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 12. juni 2022 #4014 Del Skrevet 12. juni 2022 11 mill for det huset der? Og hvorfor i alle dage kjøpe seg ett hus hvor hun er så misfornøyd med uteområdet. Kommunen kommer ALDRI til å Rikke seg på den avgjørelsen. Nei, æsj, får en vond smak i munnen av det kjøpet der. Alltid en grunn til at hus ligger ute til salgs for lenge slik som dette gjorde, og da han man lært seg; da kjøper ikke jeg heller! Dette var skikkelig tabbe, SE….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 12. juni 2022 #4015 Del Skrevet 12. juni 2022 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Nå er det jo at SE har en kronisk sykdom som gjør at hun ikke har den energien som det mange av oss andre har. Jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde vært hjemmeværende med en kronisk sykdom. Hadde fått rengjøringshjelp. … og ikke er hun vel akkurat definisjonen på hjemmeværende heller. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. juni 2022 #4016 Del Skrevet 12. juni 2022 Suluso skrev (7 minutter siden): 11 mill for det huset der? Og hvorfor i alle dage kjøpe seg ett hus hvor hun er så misfornøyd med uteområdet. Kommunen kommer ALDRI til å Rikke seg på den avgjørelsen. Nei, æsj, får en vond smak i munnen av det kjøpet der. Alltid en grunn til at hus ligger ute til salgs for lenge slik som dette gjorde, og da han man lært seg; da kjøper ikke jeg heller! Dette var skikkelig tabbe, SE….. Det er hun som skal trives og ikke vi. Så lenge hun trives er det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. juni 2022 #4017 Del Skrevet 12. juni 2022 Heartgirl skrev (15 minutter siden): Nå er det jo at SE har en kronisk sykdom som gjør at hun ikke har den energien som det mange av oss andre har. Jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde vært hjemmeværende med en kronisk sykdom. Hadde fått rengjøringshjelp. Ikke den energien 🙂🙂🙂 vel. Ser nå ut til at det ikke er noe feil med energien. Å det er jo kjempebra 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. juni 2022 #4018 Del Skrevet 12. juni 2022 Nussepus skrev (37 minutter siden): Hun er hjemmeværende. De fleste som jobber fullt vasker selv, så det burde hun få til. Ikke bruker hun så mye tid på rydding heller så det frigjør jo tid til vasking😂😂 Det er helt klart ikke noe galt i og ha vaskehjelp. Jeg hater selv og vaske så ville gladelig gjort det om jeg hadde god råd. Å det var litt ironi fra meg når jeg sa at det snart kommer link fra ett vaskebyrå. Er jo utrolig hva disse influencere benytter seg av så lenge de bare får det sponset og betalt😟 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. juni 2022 #4019 Del Skrevet 12. juni 2022 supermamz skrev (47 minutter siden): Tenker at når du går mest parten av tiden hjemme så burde man klare å vaske og styre selv. Men er selvfølgelig noe man velger selv. Men da håper jeg hun er stille om det, er ikke noe man trenger å sitte å skryte av. Pilotfrue er også hjemmeværende/jobber hjemmefra, gedigen villa og en mann som jobber turnus. De har vaskehjelp, i tillegg benytter de seg av et firma som vasker klærne deres. Så de tar ikke klesvasken selv engang Men hvorfor ikke tenker jeg? Sara har kjøpt seg et stort hus (stort hus=mere plass å rote på) i tillegg er hun åpen om at hun er ustrukturert og rotete når det kommer til vasking og holde huset i orden. Har man økonomi til det så ser jeg ikke problemet med å betale seg fri for husvasken. Det er utrolig mange som har vaskehjelp, flere i omgangskretsen min benytter seg av det uten at de har flust med penger. Man kjøper seg fri; kan heller bruke timene det tar å vaske på kjekkere gjøremål Har flere ganger vurdert tanken jeg også, men for min del så har jeg rutine på det og liker å gjøre ting på min måte. Pluss jeg hadde sikkert ryddet og vasket før vaskehjelpa kom sånn at hun/han ikke skulle ha syntes det var så møkkete her😆 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 12. juni 2022 #4020 Del Skrevet 12. juni 2022 Nussepus skrev (52 minutter siden): Hun er hjemmeværende. De fleste som jobber fullt vasker selv, så det burde hun få til. Ikke bruker hun så mye tid på rydding heller så det frigjør jo tid til vasking😂😂 Hjemmeværende og å jobbe hjemmefra er ikke helt det samme. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå