Maydis8 Skrevet 11. juni 2022 #3961 Del Skrevet 11. juni 2022 supermamz skrev (På 9.6.2022 den 16.14): Handler ikke om meg, men hva hun fronter for unge som vokser opp i dag.👏 Folk son frontet det naturlige, men ikke er det selv er ikke bra. Så nei bryr meg mitt i ræva for min egen del, men syns det er trist at en skal hylles for naturlig kropp osv. men så er sannheten at hun ikke har det selv engang. Det plager meg ja 🙃 Stakkars unge som vokser opp med det syke presset som er... Silikon i puppene er det mange som har… det er da virkelig ikke noe å lage nyhetssak ut av. Old News. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. juni 2022 #3962 Del Skrevet 11. juni 2022 addict skrev (3 minutter siden): Men... Hva i alle verdens dager skal hun bygge et 4. bad for i et hus som allerede har 3 stk.............. Fordi hun kan? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. juni 2022 #3963 Del Skrevet 11. juni 2022 EllaSays skrev (1 minutt siden): Fordi hun kan? Vel åpenbart 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 11. juni 2022 #3964 Del Skrevet 11. juni 2022 Hun synes det er håpløst at hun ikke får gjort noe med det foran huset…. Vel det er jo ikke hennes eiendom, rimelig åpenbart at man ikke kan gjøre som man vil da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 11. juni 2022 #3965 Del Skrevet 11. juni 2022 Ser ikke helt problemet med å bare gjøre noe med det. Kan du ikke det da, Sara? Du har jo nok av ressurser. Du kan klippe gresset, så kan barna leke der. Du kan kjøpe enkle leketing barna kan bruke (som du da fint kan flytte vekk/eller bare ha en åpen plen man kan løpe på, spille klubb ol. Ser ikke problemet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 11. juni 2022 #3966 Del Skrevet 11. juni 2022 Maydis8 skrev (58 minutter siden): Ærlig talt. Nå må du gi deg. Hvis du ikke kan debattere det som faktisk er å kritisere her, så kan du holde deg for god til å finne på ting og dra inn bv. Det blir for dumt og ødelegger tråden. Finne på hva da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 11. juni 2022 #3967 Del Skrevet 11. juni 2022 Hun spurte om vi nå skjønte hvorfor hun vil gjøre noe med det området foran huset. Jeg ser virkelig ikke problemet. Synes ikke det var så ille, jeg. Hadde bare satt opp et gjerde. Det området er jo kjempefint for insekter om sommeren! Hun visste jo at hun kjøpte et hus uten hage, da får man bare godta det som det er. Selv hadde jeg ikke giddet hus uten hage om jeg hadde barn, men man prioriterer forskjellig. Hun får jo et instavennlig hus, da... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. juni 2022 #3968 Del Skrevet 11. juni 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Finne på hva da? Å mene at barna hennes ikke har det bra og dra inn bv er å finne på ting. Voks opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 11. juni 2022 #3969 Del Skrevet 11. juni 2022 Maydis8 skrev (49 minutter siden): Å mene at barna hennes ikke har det bra og dra inn bv er å finne på ting. Voks opp. Jeg sa at barna hennes helt sikkert hadde det bra. Og at ingen kan se ut fra snap hvordan unger egentlig har det. Jobb med leseforståelsen din du. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 11. juni 2022 #3970 Del Skrevet 11. juni 2022 FreezeandFawn skrev (5 timer siden): Jeg har egentlig sansen for Sara, men den megakleine videoen med utrolig påtatt skuespill hvor hun tar farvel med huset, den ble for mye. Og folk skryter av hvor fin den var. Er det bare jeg som fikk helt fnatt av den? Nei. Tro meg. Vi er flere🙄. Å dette er bare en av mange «kleine» videoer fra den damen🫣😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 11. juni 2022 #3971 Del Skrevet 11. juni 2022 Bloodflowers skrev (1 time siden): Hun spurte om vi nå skjønte hvorfor hun vil gjøre noe med det området foran huset. Jeg ser virkelig ikke problemet. Synes ikke det var så ille, jeg. Hadde bare satt opp et gjerde. Det området er jo kjempefint for insekter om sommeren! Hun visste jo at hun kjøpte et hus uten hage, da får man bare godta det som det er. Selv hadde jeg ikke giddet hus uten hage om jeg hadde barn, men man prioriterer forskjellig. Hun får jo et instavennlig hus, da... Gjør hun? Det huset er katastrofe spør du meg😅. Oppdelte rom som ikke gir noen mening, stygge gulv, utdatert kjøkken osv.. ingen hage i tillegg?? Hun er gal😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. juni 2022 #3972 Del Skrevet 11. juni 2022 addict skrev (3 timer siden): Men... Hva i alle verdens dager skal hun bygge et 4. bad for i et hus som allerede har 3 stk.............. Hun må få gjøre som hun vil men akkurat det reagerte jeg på også. Hva i all verden skal man med 4 bad? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. juni 2022 #3973 Del Skrevet 11. juni 2022 Innsidenut skrev (2 timer siden): Ser ikke helt problemet med å bare gjøre noe med det. Kan du ikke det da, Sara? Du har jo nok av ressurser. Du kan klippe gresset, så kan barna leke der. Du kan kjøpe enkle leketing barna kan bruke (som du da fint kan flytte vekk/eller bare ha en åpen plen man kan løpe på, spille klubb ol. Ser ikke problemet. Å vips så er det nok en butikk som sender en mail mandag og spørre om hun vil reklamere for lekeapparater. Å ett firma for en gressklipper 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. juni 2022 #3974 Del Skrevet 11. juni 2022 Man har 2 barn,kjøper hus til 11 millioner men det mangler det vesentlige.. nemlig en tomt så barna kan leke. Men det er så klart viktig og kunne bygge bad nr 4 da 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. juni 2022 #3975 Del Skrevet 11. juni 2022 Et hus til 11 millioner uten hage? Tuller dere eller er det faktisk ingen hage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 11. juni 2022 #3976 Del Skrevet 11. juni 2022 Hadde aldri kjøpt det huset for 11 mill. Det synes jeg ikke det er verdt,når det ikke er hage. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. juni 2022 #3977 Del Skrevet 11. juni 2022 Er jo smakssak da, hun som har diagnose i bunn og er alene vil jo kanskje ikke ha stor hage å stelle. Det ville ikke jeg hatt hvert fall, er meget fornøyd med de få kvadratmeterne med hage vi har her😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 11. juni 2022 #3978 Del Skrevet 11. juni 2022 Birdo skrev (5 minutter siden): Er jo smakssak da, hun som har diagnose i bunn og er alene vil jo kanskje ikke ha stor hage å stelle. Det ville ikke jeg hatt hvert fall, er meget fornøyd med de få kvadratmeterne med hage vi har her😅 Det som er litt spesielt er jo å kjøpe hus uten hage og så klage på at man ikke får kjøpe friområde fra kommunen… Hun vil sannsynligvis få lov å rydde friområdet om hun søker/spør, men hun får bare ikke kjøpe det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. juni 2022 #3979 Del Skrevet 11. juni 2022 Diamant20 skrev (15 minutter siden): Det som er litt spesielt er jo å kjøpe hus uten hage og så klage på at man ikke får kjøpe friområde fra kommunen… Hun vil sannsynligvis få lov å rydde friområdet om hun søker/spør, men hun får bare ikke kjøpe det. Er jo som hun selv sier da, hvorfor skal hun bruke masse penger på å fikse noe som hun ikke eier selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 11. juni 2022 #3980 Del Skrevet 11. juni 2022 Birdo skrev (1 minutt siden): Er jo som hun selv sier da, hvorfor skal hun bruke masse penger på å fikse noe som hun ikke eier selv? Hvorfor skal hun bruke energi på å klage på ting hun ikke får gjort noe med? Er forøvrig oppvokst på hjørnetomt på friområder på 2 kanter, det har vært mer skog, og opp igjennom har det alltid vært privatpersoner som har tynnet ut og ordnet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå