kri.star Skrevet 10. juni 2022 #3941 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Hvorfor sier vi egentlig at SaraE hyller naturlig kropp og står for det naturlige. Silikon, restylan, spray/selftan, løshår og løsvipper... Evig snakk om å slanke seg osv osv. Det eneste jeg ser at SaraE noen gang har frontet av naturlig er at hun har mageflesk. Er det "naturlig" kropp ala 2022? Endret 10. juni 2022 av mrs.tld 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. juni 2022 #3942 Del Skrevet 10. juni 2022 mrs.tld skrev (11 minutter siden): Hvorfor sier vi egentlig at SaraE hyller naturlig kropp og står for det naturlige. Silikon, restylan, spray/selftan, løshår og løsvipper... Evig snakk om å slanke seg osv osv. Det eneste jeg ser at SaraE noen gang har frontet av naturlig er at hun har mageflesk. Er det "naturlig" kropp ala 2022? Ikke har hun løsvipper, ikke Restylane og når snakket hun om å slanke seg?🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 10. juni 2022 #3943 Del Skrevet 10. juni 2022 Birdo skrev (1 time siden): Ikke har hun løsvipper, ikke Restylane og når snakket hun om å slanke seg?🤔 Joda hun har vippe extensions, og muligens botox og litt fillers. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. juni 2022 #3944 Del Skrevet 10. juni 2022 Tough cookie skrev (50 minutter siden): Joda hun har vippe extensions, og muligens botox og litt fillers. Hvordan kan du sitte her å si det? Hun sier jo selv at hun stoppet med vippeextensions under korona, og det ser man jo også. Blir for dumt å dømme henne for noe du tror hun gjør/har🤔 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 10. juni 2022 #3945 Del Skrevet 10. juni 2022 Birdo skrev (1 time siden): Hvordan kan du sitte her å si det? Hun sier jo selv at hun stoppet med vippeextensions under korona, og det ser man jo også. Blir for dumt å dømme henne for noe du tror hun gjør/har🤔 Hmmmm - men har hun satt på vipper igjen tro?? Tenkte faktisk på det her om dagen at det ser ut som hun har det…. Syns hun var så fin og naturlig uten…… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. juni 2022 #3946 Del Skrevet 10. juni 2022 Birdo skrev (2 timer siden): Hvordan kan du sitte her å si det? Hun sier jo selv at hun stoppet med vippeextensions under korona, og det ser man jo også. Blir for dumt å dømme henne for noe du tror hun gjør/har🤔 Hun stoppet fordi hun fikk infeksjon. Det var ikke en gjennomtenkt bevisst handling. Hun måtte. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. juni 2022 #3947 Del Skrevet 10. juni 2022 Nussepus skrev (19 minutter siden): Hun stoppet fordi hun fikk infeksjon. Det var ikke en gjennomtenkt bevisst handling. Hun måtte. Ja, også syns hun at hun var like fin uten - så droppet det😌 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. juni 2022 #3948 Del Skrevet 10. juni 2022 Vintermåne skrev (1 time siden): Hmmmm - men har hun satt på vipper igjen tro?? Tenkte faktisk på det her om dagen at det ser ut som hun har det…. Syns hun var så fin og naturlig uten…… Jeg ser ikke noe forskjell🤷🏻♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 10. juni 2022 #3949 Del Skrevet 10. juni 2022 Fra idag. Mascara eller løsvipper? Uansett.. Hun bruker alltid sminke, hun har fillers (hun sier det aldri gikk ut igjen da hun tok), hun har silikon, hun går til frisøren og fikser håret som «vanlige» mennesker må betale ihvertfall 4000kr for, kanskje hun fikser negler og? Natulig er ingen silikon (uansett om man tok for hundre år siden, har man så har man), gå med det naturlige håret, ha sine negler som de er og å usminket og ikke kline på svart farge på øyebryn. For meg er det naturlig. Men jeg er voksen, mye eldre enn hun og hennes generasjon er jo «litt» skinke naturlig, «litt» fillers, løs vipper, løs hår osv naturlig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. juni 2022 #3950 Del Skrevet 10. juni 2022 Innsidenut skrev (18 minutter siden): Natulig er ingen silikon (uansett om man tok for hundre år siden, har man så har man), gå med det naturlige håret, ha sine negler som de er og å usminket og ikke kline på svart farge på øyebryn. For meg er det naturlig. Mens for andre,er "naturlig" det som ikke ser "overdone" ut.. De aller fleste farger hår og mange bruker sminke,man er da ikke ett dårligere menneske av den grunn.. Silikonpupper og lepper kan man gjerne påpeke men sminke vaskes av og hårfarge går ut.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 10. juni 2022 #3951 Del Skrevet 10. juni 2022 For et fint hus ho har kjøpt seg! Men jeg håper ho ikke skal male, for det kan ho ikke 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 10. juni 2022 #3952 Del Skrevet 10. juni 2022 J.. skrev (18 minutter siden): Mens for andre,er "naturlig" det som ikke ser "overdone" ut.. De aller fleste farger hår og mange bruker sminke,man er da ikke ett dårligere menneske av den grunn.. Silikonpupper og lepper kan man gjerne påpeke men sminke vaskes av og hårfarge går ut.. Dette har da ikke jeg påstått. Naturlig kan ikke være «naturlig». Naturlig er bare naturlig🤷🏻♀️ Men forstår hva du mener Tror det folk reagerer på, da absolutt alt skal pirkes på, er at hun har vært kjent for dette med å fremme det naturlige, men så er hun veldig unaturlig selv, for det er hun. Det ser jo man på bilder. Hun har forandret seg veldig og holdningen hennes har forandret seg. Rikdom gjør noe med folk, om man legger merke til det eller ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 10. juni 2022 #3953 Del Skrevet 10. juni 2022 Innsidenut skrev (1 time siden): Fra idag. Mascara eller løsvipper? Uansett.. Hun bruker alltid sminke, hun har fillers (hun sier det aldri gikk ut igjen da hun tok), hun har silikon, hun går til frisøren og fikser håret som «vanlige» mennesker må betale ihvertfall 4000kr for, kanskje hun fikser negler og? Natulig er ingen silikon (uansett om man tok for hundre år siden, har man så har man), gå med det naturlige håret, ha sine negler som de er og å usminket og ikke kline på svart farge på øyebryn. For meg er det naturlig. Men jeg er voksen, mye eldre enn hun og hennes generasjon er jo «litt» skinke naturlig, «litt» fillers, løs vipper, løs hår osv naturlig. Det der er maskara. Lett å se! Men du kan jo adde øyebrynsløft og Botox /fillers. For det har hun definitivt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. juni 2022 #3954 Del Skrevet 11. juni 2022 Innsidenut skrev (19 timer siden): Fra idag. Mascara eller løsvipper? Uansett.. Hun bruker alltid sminke, hun har fillers (hun sier det aldri gikk ut igjen da hun tok), hun har silikon, hun går til frisøren og fikser håret som «vanlige» mennesker må betale ihvertfall 4000kr for, kanskje hun fikser negler og? Natulig er ingen silikon (uansett om man tok for hundre år siden, har man så har man), gå med det naturlige håret, ha sine negler som de er og å usminket og ikke kline på svart farge på øyebryn. For meg er det naturlig. Men jeg er voksen, mye eldre enn hun og hennes generasjon er jo «litt» skinke naturlig, «litt» fillers, løs vipper, løs hår osv naturlig. Er dette hennes naturlige vipper? Hvis ikke er hun godt utstyrt fra naturens side, eller så er det vippeserum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 11. juni 2022 #3955 Del Skrevet 11. juni 2022 Tough cookie skrev (41 minutter siden): Er dette hennes naturlige vipper? Hvis ikke er hun godt utstyrt fra naturens side, eller så er det vippeserum? Vet ikke, men de er ihvertfall litt lengre enn ellers. Føler jeg da. Men finnes vel mascara som får frem de lange og? Vet ikke😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 11. juni 2022 #3956 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg har egentlig sansen for Sara, men den megakleine videoen med utrolig påtatt skuespill hvor hun tar farvel med huset, den ble for mye. Og folk skryter av hvor fin den var. Er det bare jeg som fikk helt fnatt av den? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. juni 2022 #3957 Del Skrevet 11. juni 2022 FreezeandFawn skrev (1 minutt siden): Jeg har egentlig sansen for Sara, men den megakleine videoen med utrolig påtatt skuespill hvor hun tar farvel med huset, den ble for mye. Og folk skryter av hvor fin den var. Er det bare jeg som fikk helt fnatt av den? Syntes den var rørende jeg da for jeg var rørt da jeg solgte huset mitt hvor jeg bodde. Tårene mine silte som bare det da jeg lukket døren for siste gang bak meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 11. juni 2022 #3958 Del Skrevet 11. juni 2022 Heartgirl skrev (5 minutter siden): Syntes den var rørende jeg da for jeg var rørt da jeg solgte huset mitt hvor jeg bodde. Tårene mine silte som bare det da jeg lukket døren for siste gang bak meg 💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. juni 2022 #3959 Del Skrevet 11. juni 2022 Men... Hva i alle verdens dager skal hun bygge et 4. bad for i et hus som allerede har 3 stk.............. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. juni 2022 #3960 Del Skrevet 11. juni 2022 Nussepus skrev (På 9.6.2022 den 0.09): Og du mener alle foreldre tar godt vare på barna fordi det er deres??? Fint hvis du ringer barnevernet og sier det, da kan de ta fri resten av året. Og nei, jeg tror ikke ungene til SE ikke har det bra. Men ingen her inne kan si noe om hvordan varna har det ut fra det vi ser på snap. Ærlig talt. Nå må du gi deg. Hvis du ikke kan debattere det som faktisk er å kritisere her, så kan du holde deg for god til å finne på ting og dra inn bv. Det blir for dumt og ødelegger tråden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå