Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Aidensfield skrev (51 minutter siden):

Jeg er så enig i at det er hun som skal betjene lånet.. Jeg holder meg unna alle firmaer hun fronter så langt det lar seg gjøre. 

Men det er utrolig at det er mulig og tjene så mye penger Som influencer 🤔 å hva skjer den dagen det eventuelt snur? At influencere ikke tjener så bra. 

Hun har så mye på bok at hun er sikret økonomisk. Men si hvis yrket hennes går konkurs eller økonomien går kraftig ned, da er det jo mulig hun blir syk igjen og og går tilbake til uføretrygden sin :) 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aidensfield skrev (1 time siden):

Jeg er så enig i at det er hun som skal betjene lånet.. Jeg holder meg unna alle firmaer hun fronter så langt det lar seg gjøre. 

Men det er utrolig at det er mulig og tjene så mye penger Som influencer 🤔 å hva skjer den dagen det eventuelt snur? At influencere ikke tjener så bra. 

Det er vel derfor de smarte influenserne smir mens jernet er varmt og starter bedrifter/lager kolleksjoner/skriver bøker. Hun er nok godt sikret resten av livet. Hun virker ikke som en som kaster rundt seg med penger heller, virker heller mer fornuftig med penger. 

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Skrevet

Hun virker og være mye syk om dagen.. Jeg håper hun snart lytter til kroppen sin og roer ned❤️

• Liker 7
  • Hjerte 5
Skrevet
Justlooking skrev (10 minutter siden):

Det er vel gammel nytt her men det må ligge veldig mye penger i unfluenserbransjen. Hun har betalt ut eksen fra huset og har likevel råd til nytt hus på 11,3 mill alene. Det er imponerende. https://www.seher.no/kjendis/flytter-forelsket-meg-veldig/75586506

Ja, hun må ha tjent helt villt mye penger i fjor!! Hun hadde ikke så mye penger i følge 2020 regnskapene. Det er jammen ikke mange som har råd til et så dyrt hus! Og særlig ikke når man kun er en. Jeg kan egentlig ikke forstå det. 

• Liker 8
Skrevet
snute skrev (50 minutter siden):

Ja, hun må ha tjent helt villt mye penger i fjor!! Hun hadde ikke så mye penger i følge 2020 regnskapene. Det er jammen ikke mange som har råd til et så dyrt hus! Og særlig ikke når man kun er en. Jeg kan egentlig ikke forstå det. 

Og hvis du ser bort fra bikiniene, så er jo alt hun gjør totalt unyttig og overflødig. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Det er vel gammel nytt her men det må ligge veldig mye penger i unfluenserbransjen. Hun har betalt ut eksen fra huset og har likevel råd til nytt hus på 11,3 mill alene. Det er imponerende. https://www.seher.no/kjendis/flytter-forelsket-meg-veldig/75586506

Du skjønner ven at banken har tatt høyde for at hun har en del penger i boligen hun allerede har, den skal jo selges. 

• Liker 2
Skrevet
snute skrev (55 minutter siden):

Hus til 11 mill er mye penger. Men, det er vel Careless som har dratt i mesteparten av pengene her. Det ligger ikke nok penger i bare å lage reklame for We Are fit osv. Ser det samme med Sophie Elise - det er merket hennes Glød som drar inn pengene der. Nå som Funkygine har kommet med matprodukter i vanlige butikker, så vil nok hun tjene mye de neste to årene. 

Skrevet
snute skrev (9 timer siden):

Eller så kan hun jo også ha fått litt hjelp av foredre, forskudd på arv feks 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er enda merkeligere at dama måtte være uføretrygdet før da huvar for syk til å jobbe men nå plutselig kan hun fint jobbe 14-15 timer i strekk for å være influenser,snakk om å rane staten.

• Liker 30
  • Hjerte 1
Gjest Leli7
Skrevet
Love for equality skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er enda merkeligere at dama måtte være uføretrygdet før da huvar for syk til å jobbe men nå plutselig kan hun fint jobbe 14-15 timer i strekk for å være influenser,snakk om å rane staten.

Stygge spekulasjoner. 
Hun har opptil flere ganger delt om sykdommen sin og bedringen sin. 

Skrevet
Love for equality skrev (7 minutter siden):

To forskjellige ting, kjære deg..

• Liker 8
Skrevet
Maydis8 skrev (13 timer siden):

Du skjønner ven at banken har tatt høyde for at hun har en del penger i boligen hun allerede har, den skal jo selges. 

Selvsagt, men likevel er det imponerende å eie et hus til over 11 millioner alene. 

• Liker 3
Skrevet
Love for equality skrev (41 minutter siden):

Har du hørt om tilfriskning fra sykdom? Den utmattelsen og alt det andre som følger med alvorlig grad av ME unner jeg ingen. ME kan ha ett svingende forløp og noen blir verre mens andre blir bedre, noen få blir helt frisk. Hun tilhører da i en av de siste kategoriene. Hun går ikke lenger på uføretrygd men tjener sine egen penger. 

• Liker 21
Skrevet
Love for equality skrev (1 time siden):

Hun betalte tilbake ganske mye penger. Husker ikke hva det var. Men var noe feil som ble gjort. Så tror hun har alt på sitt rette!

• Liker 1
Skrevet
supermamz skrev (3 timer siden):

Hun betalte tilbake ganske mye penger. Husker ikke hva det var. Men var noe feil som ble gjort. Så tror hun har alt på sitt rette!

Hvorfor måtte hun betale tilbake? Tjente hun for mye som influencer i tillegg til uføretrygden?

Skrevet

Jeg må bare spørre om noe.. Folk her klager over at SE jobber for mye, hun kan jo ikke jobbe så mye som har ME, hun har snyltet staten for penger. 

Men det er jo ingen regler uten unntak og folk kan bli frisk av ME. Hvorfor mener folk her inne at det ikke kan skje med SE? Det jeg håper er at hun ikke lytter til kroppen og blir frisk. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Justlooking skrev (35 minutter siden):

Hvorfor måtte hun betale tilbake? Tjente hun for mye som influencer i tillegg til uføretrygden?

Fordi hun ikke hadde oppgitt at hun hadde samboer og fikk for mye utbetalt. Man får mer om man er enslig. 

• Liker 1
Skrevet
Love for equality skrev (6 timer siden):

Som kronisk syk er det heller ikke bare bare å prøve seg på en vanlig A4 jobb, fra 08-16. Arbeidslivet er ikke tilrettelagt nok. Ved å ha en fleksibel jobbhverdag kan man som syk lettere komme seg tilbake igjen i jobb. Hjelper også mye at man kan jobbe hjemmefra. 

Selv om hun nå tilsynelatende jobber og gjør mye, er det fortsatt ikke sikkert hun i dag hadde klart en ‘vanlig’ jobb. 

Så kudos til henne for at hun har klart å få seg selv opp og frem. 

Og ‘raner staten’?! Tror nok hun ‘gir’ staten ganske mye i form av skatt hun betaler på inntekt og formue. Hun betaler nok mer i skatt enn mange her inne som hater på henne. 

• Liker 24
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...