Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Innsidenut skrev (8 minutter siden):

Vil vel ikke at andre skal se prisen på det.

Slettet det/ønsker ikke at det skal deles fordi adressen står der,noe jeg godt kan forstå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (2 minutter siden):

Sinnsykt mye penger for ei som er singel og influencer ( antar man ikke er det resten sv livet)

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Sinnsykt mye penger for ei som er singel og influencer ( antar man ikke er det resten sv livet)

Hun er jo sikret livet ut. Tror ikke folk skjønner hvor mye penger hun faktisk har. Kan man søke på hun i skattelistene? 

Hun er ung og elsker dette livet, det ser man jo. Hun har gått fra en jordbær dame, til en dame som egentlig er veldig opptatt av utsende og overfladiske ting. Hun har maaange år igjen i den bransjen og når du tjener flere millioner i året, så er man sikret livet ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (Akkurat nå):

Hun er jo sikret livet ut. Tror ikke folk skjønner hvor mye penger hun faktisk har. Kan man søke på hun i skattelistene? 

Hun er ung og elsker dette livet, det ser man jo. Hun har gått fra en jordbær dame, til en dame som egentlig er veldig opptatt av utsende og overfladiske ting. Hun har maaange år igjen i den bransjen og når du tjener flere millioner i året, så er man sikret livet ut.

Å leve som influencer har ingenting med alder å gjøre,men å holde seg relevant..

Sabla fort å gå i glemmeboka da hun (med fler) er en cookiecutter-influencer.

Finnes jo 100vis av akkurat den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Slettet det/ønsker ikke at det skal deles fordi adressen står der,noe jeg godt kan forstå.

Nei, for den kommentaren hun slettet var ikke link med. Sto bare «slettet du kommentaren? gratulerer osv.. nesten 11 mill» Var ikke link til huset, det var første kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (1 minutt siden):

Dette blir jo kun spekulasjoner fra din side 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leli7

Spesielt at folk sammenligner bilder fra snap’en hennes og annonser på finn.no for å finne finnkoden, for så å dele det på anonyme forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (5 minutter siden):

Spesielt at folk sammenligner bilder fra snap’en hennes og annonser på finn.no for å finne finnkoden, for så å dele det på anonyme forum. 

Det er også spesielt å dele så mye av livet sitt til et hav ukjente folk.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
Embla82 skrev (2 minutter siden):

Det er også spesielt å dele så mye av livet sitt til et hav ukjente folk.

Det er absolutt sant det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (34 minutter siden):

Adressene blir uansett offentlig når eiendomsoverdragelsen står i avisa. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (9 minutter siden):

I lille Norge finner alle ut adressen om de virkelig vil. Så skjønner ikke helt va hun er så redd for. Er nok mange som vet adressen til hvor hun bor nå. Tror faktisk det er et større problem om alle ser hvordan huset ser ut, tenk hvor mye hun kan melke dette da😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
supermamz skrev (Akkurat nå):

I lille Norge finner alle ut adressen om de virkelig vil. Så skjønner ikke helt va hun er så redd for. Er nok mange som vet adressen til hvor hun bor nå. Tror faktisk det er et større problem om alle ser hvordan huset ser ut, tenk hvor mye hun kan melke dette da😅

Poenget mitt er at det er veldig rart at folk, som tilsynelatende ikke liker henne en gang, bruker tid på å finne ut av sånne ting, for å dele det med andre som tilsynelatende ikke liker henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (5 minutter siden):

Adressene blir uansett offentlig når eiendomsoverdragelsen står i avisa. 

Ja? 

Jeg sier jo bare hva hun selv sa om det.

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leli7 skrev (Akkurat nå):

Poenget mitt er at det er veldig rart at folk, som tilsynelatende ikke liker henne en gang, bruker tid på å finne ut av sånne ting, for å dele det med andre som tilsynelatende ikke liker henne. 

Jeg liker henne, kanskje ikke alt jeg er enig med henne om osv. Men hadde aldri orket å følge henne om det ikke var noe jeg likte med henne. Tror ingen her kun misliker henne. Fordi om det kan se slik ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
supermamz skrev (1 minutt siden):

Jeg liker henne, kanskje ikke alt jeg er enig med henne om osv. Men hadde aldri orket å følge henne om det ikke var noe jeg likte med henne. Tror ingen her kun misliker henne. Fordi om det kan se slik ut. 

Det er vel det jeg baserer innlegget mitt på, at det ser sånn ut, som at fåtallet i dette forumet ikke liker henne. 

Endret av Leli7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkes veldig godt at hun et blitt en av de "store" influenserne. Ikke den samme Sara hun var for 1 år siden. Føler vi kun får se det gode live, festene, reisene, påsminket ansikt i bilen, tonnevis med reklame siden det ikke er noe annet innhold. Hvor har det blitt av kreativiteten, redigeringen? Ser nesten ut som den forsvant sammen med halloweenpynten..  

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, om det er det huset til 10 mill så ser jo det ut som et ganske vanlig hus på bygda utad? Bare at det har blitt pusset opp totalt innvendig. Stiv pris!😧 Blir spennende å se om hun begynner å male og styre da😂

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt mye mindre kreativ det siste halve året.. før var hun svært kreativ både med reklame og innredning hjemme. Nå er alt beige som hos alle andre bloggere 😅 Hun har på en låte mista kreativiteten sin, muligens fordi hun har alt for mange reklamoeoppdrag til at hun rekker å være det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...