Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Twinkle~ skrev (1 minutt siden):

Hjelp, ekstremt stiv i maska på den nyeste storyen🙄 Hun ble vel kjent og fikk mye følgere pga at hun ønsket å vise frem en naturlig uperfekt kropp… langt mellom liv og lære🤷🏻‍♀️

Kanskje på tide å slutte å spre falsk informasjon om andres utseende, eller? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (1 time siden):

Har man ME blir en ikke frisk. ME er en sykdom som går opp og ned. En ME pasient kan ha dager hvor hun har full av energi og dager som er et sant helv.... hvor energien er lik null. Hun er en av dem som har lært sykdommen sin å kjenne og kjenner sine egne grenser for hva kroppen tåler. 

Man kan bli frisk av ME, et fåtall har blitt friske. Bare så det er sagt 🙂

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (2 timer siden):

Flere enn meg som tenker at det kanskje ikke hadde gjort noe om hun ble boende i huset en stund til, så det ble litt stabilt for barna? R flyttet jo ut i høst, og barna har vel blitt vandt til deres to hjem nå, og da tenker jeg at de kan få ha det litt stabilt før man gjør enda flere endringer?😅

Tror ikke barna tar nå skade av det.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 minutt siden):

Tror ikke barna tar nå skade av det.

Selvom de ikke tar skade av det tipper jeg det er barnas beste å få litt ro og stabilitet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (Akkurat nå):

Selvom de ikke tar skade av det tipper jeg det er barnas beste å få litt ro og stabilitet. 

Og SE kjenner barna sine, ikke vi. Virker som 2 trygge foreldre og 2 trygge barn. Som garantert kommer til å gi de ro og stabilitet i en evt flytt som var nærmere far. For det vi vet gjerne gåavstand for barna, vinn vinn. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 24.2.2022 den 17.43):

Dette var åpenbart skrevet i feil tråd😂

Nå syns jeg du vrir på det jeg sier. Du skjønte vel hva jeg mente. I barns øyne er ikke en voksen som er påvirket trygg i samme grad som en som er upåvirket. 
Forøvrig morsomt at du først ber meg om å lage egen tråd om temaet, for så etterpå å stille oppfølgingsspørsmål på temaet😂 (ps; har du hørt om multisitering?)

Man er vel strengt tatt ikke særlig påvirket av et glass. Det er forskjell på å ta en øl eller et glass vin, og på å drikke seg beruset.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant20 skrev (6 timer siden):

Nå leste jeg her inne att dama hadde tenkt å flytte.. Tankte at snakk om idioti å flytte nårdetakkurat har blitt brudd. 

Men hallo.. Hun har jo tenkt til og flytte nærmere x samboer.  Hva i alle dager er galt med det? Tror ikke barna tar skade av og kun bytte hus så lenge hun ikke flytter lengre fra deres pappa

Endret av Aidensfield
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 4.3.2022 den 13.44):

Nei, jeg mener at man kanskje kan ha litt skjønn og nevne det kanskje.. 

Jeg bare syns det blir feil! 

Helt enig med deg! Hun sutrer og bærer seg for alt mulig annet. Har no søren meg plapret om korona hver dag til det tyter ut ørene. Men at det er krig nevnes ikke med et ord🙄. Bare hun er fin på håret🤪

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å se hvilket hus hun har tenkt å eventuelt by på😄 Hun har jo et helt greit hus nå også mtp størrelsen😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (10 minutter siden):

Spent på å se hvilket hus hun har tenkt å eventuelt by på😄 Hun har jo et helt greit hus nå også mtp størrelsen😜 

Så det var et hus til 8,3 i nittedal som ha visning rundt den tiden hun sa hun skulle på visning i dag. Veldig fint hus, men aner jo ikke om det er det da😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (5 minutter siden):

Så det var et hus til 8,3 i nittedal som ha visning rundt den tiden hun sa hun skulle på visning i dag. Veldig fint hus, men aner jo ikke om det er det da😅

Det så jeg og. Svimlende mye penger for en som er frisk fra ME, men som er for syk til å jobbe som Nordmann Ola :fnise: Jeg hadde og blitt friskemeldt vis jeg hadde samme inntekt😂

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (3 timer siden):

Nå leste jeg heri ne at dama hadde tenkt å flytte.. Tankte at snakk om idioti å flytte nårdetakkurat har blitt brudd. 

Men hallo.. Hun har jo tenkt til og flytte nærmere x samboer.  Hva i alle dager er galt med det? Tror ikke barna tar skade av og kun bytte hus så lenge hun ikke flytter lengre fra deres pappa

Hun sa ingenting om det første gang hun nevnte det for et par dager siden. Da sa hun bare at hun hadde litt lyst til å flytte…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (57 minutter siden):

Det så jeg og. Svimlende mye penger for en som er frisk fra ME, men som er for syk til å jobbe som Nordmann Ola :fnise: Jeg hadde og blitt friskemeldt vis jeg hadde samme inntekt😂

Hva slags kommentar er dette?! 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brumundaline skrev (9 timer siden):

Jeg gleder meg til mye framover, inkludert vår, sommer og sol🥰 Og det med god samvittighet! Skal jeg tenke på krig og elendighet 24/7, så blir livet og hverdagen min meget miserabel....og det fortjener ikke mine barn, å ha en miserabel mamma. Ikke fortjener jeg det selv heller, jeg liker å være glad, jeg liker å glede meg. Det er ikke sort/hvitt, jeg ofrer selvsagt de som ikke har det så bra også, og jeg støtter Røde Kors ofte, ofte og mye, veldig mye. Det gjør jeg fordi jeg har råd til det, og fordi jeg virkelig digger Røde Kors❤ Det er så mange pengeinnsamlinger der 70-80-90% går til lønninger, drift osv, og det syns jeg er kvalmende, jeg syns det er svindel, det er ran på høylys dag. 

Spora litt av...sorry🙈 Men, uansett...❤Røde Kors❤

Det var jo en sak for ikke så mange år siden der Røde Kors ikke hadde hatt orden i sysakene...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (2 timer siden):

Hva er dette for ett svar? Det er da folk som blir frisk av ME.. Å det er da ikke noe bedre enn at SE har startet sin egen lille bedrift. Hun tjener penger, betaler skatt. Å det må jo være bedre enn å gå på nav 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at hvis det var en mann som kjøpte hus nærmere sin eks for at barna skulle bo nærmere mor. Så hadde han blitt hyllet. Er ganske vanlig at begge foreldrene flytter etter ett samlivsbrudd. Mange unger ute i verden som tydeligvis ikke har det stabilt.
 Å vi lurer på hvorfor ungene vokser opp til å bli dritt voksne. Dere tilegner andre barn tanker og følelser de ikke har. Slutt å pakk inn barna deres så vi kanskje har noen til å styre dette landet om noen år og ta vare på oss når vi blir eldre. 

Dere som hele tiden skal kritisere andre. Hva får dere igjen for det? Alle kan ikke leve livene sine som dere gjør. Selv om jeg tviler på at dere er så perfekte som dere prøver å virke.
 Det med å følge andres hverdag er jo for å se hvordan andre har det. Nei de lever kanskje ikke som jeg ville gjort. MEN jeg har da faen ikke fasit og sende negative kommentarer hit og ditt kunne jeg ikke tenkt meg engang. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Delfin82 skrev (3 timer siden):

Dere som hele tiden skal kritisere andre. Hva får dere igjen for det? Alle kan ikke leve livene sine som dere gjør. Selv om jeg tviler på at dere er så perfekte som dere prøver å virke.
 Det med å følge andres hverdag er jo for å se hvordan andre har det. Nei de lever kanskje ikke som jeg ville gjort. MEN jeg har da faen ikke fasit og sende negative kommentarer hit og ditt kunne jeg ikke tenkt meg engang. 

Hadde du lagt igjen  dette på f. Eks CBE eller paprika tråden så hadde du hatt 100 illsinte brukere mot deg. Men her reagerer ingen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, J.. said:

10,7 millioner?!

Hvordan i all verden kan en så liten influencer få ett så enormt lån?

Hjelpe..

Må ikke undervurdere hva hun tjener på å leke «venninne» + hun får vel en god deo for huset de bor i nå.

Men hvorfor skal hun flytte nærmere, bor de ikke ganske nære nå? 

Sa hun ikke at hun skulle beholde huset for at overgangen ikke skulle bli så stor for barna og bla bla. 
Jeg tror hun er forferdelig rastløs og trenger nye prosjekter, hun vil plutselig flytte og de «gjemmer» hun seg bak barna.

personlig er jeg fascinert av de som velger å bo i et hus etter skilsmisse eks, jeg hadde hatt behov for å starte nytt. Sitter for mye historie i veggene.
kanskje det er noe slikt hun kjenner på også..

Lurer på hvordan hun vil takle når han går videre, og muligens får et barn med noen andre.  
selv om de var enig om bruddet, så man det var et sårt punkt for henne på bloggerne ..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (2 minutter siden):

Må ikke undervurdere hva hun tjener på å leke «venninne» + hun får vel en god deo for huset de bor i nå.

Men hvorfor skal hun flytte nærmere, bor de ikke ganske nære nå? 

Sa hun ikke at hun skulle beholde huset for at overgangen ikke skulle bli så stor for barna og bla bla. 
Jeg tror hun er forferdelig rastløs og trenger nye prosjekter, hun vil plutselig flytte og de «gjemmer» hun seg bak barna.

personlig er jeg fascinert av de som velger å bo i et hus etter skilsmisse eks, jeg hadde hatt behov for å starte nytt. Sitter for mye historie i veggene.
kanskje det er noe slikt hun kjenner på også..

Lurer på hvordan hun vil takle når han går videre, og muligens får et barn med noen andre.  
selv om de var enig om bruddet, så man det var et sårt punkt for henne på bloggerne ..

Det hjelper sikkert på lånetilsagn at det er en stor utleieenhet der også? Uansett -lykke til med nytt boligprosjekt😊 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (15 timer siden):

woooow, til den prisen er det sikkert helt INNAFOR!😂🤩👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...