Gå til innhold

Eggfaste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd eggfaste? Funket det? Anbefaling på oppskrifter? Hvorlenge gjekk du og hvor mye gjekk du ned? 

Anonymkode: a2f84...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man går ned hvis man får i seg færre kalorier enn man forbruker. Hva går eggfaste ut på? Bare spise egg? Høres ut som en veldig dårlig ide, man kommer til å bli drittlei av egg, og hvordan har du tenkt at kostholdet skal være når du er ferdig med eggfasten? 

Vil likevel anbefale å ha egg i kostholdet, for ja, det metter mye og man får i seg mye bra næringsstoffer. Men kun egg? Aldri verden. 

 

 

Anonymkode: 4ff17...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy

Hva forventer du av å spise egg og smør?

Det er en måte å spise på slik at du mister mye vann og samtidig viktige elektrolytter. Spiser du karbohydrater som vanlig etter dietten går du opp igjen kiloene med vann. Jeg har enda ikke forstått at folk gidder det her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er oppskriften på å bli drittlei egg for mange år framover. Prøvde noen dager, og var greit det. Med ingen karbo-inntak er mesteparten av vektreduksjonen vann. Med mindre du fortsetter med lavkarbo etterpå, fyker du rett opp igjen. 

Anonymkode: 36773...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med slike ekstremdietter. Skaff deg en sunnere livsstil. Det tar kanskje lengre tid, men vil også vare mye lengre. Det er ikke så vanskelig å spise sunt som mediene vil ha deg til å tro. 

Anonymkode: 828de...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt det tusenvis av ganger, og sier det igjen: ENESTE SOM FUNKER ER Å ENDRE LIVSSTIL, SPIS MINDRE KALORIER. SPIS SUNT OG VARIERT. LES DEG OPP PÅ BASIC FYSIOLOGI OG ERNÆRING

Anonymkode: 578de...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.5.2019 den 13.10, AnonymBruker skrev:

Sagt det tusenvis av ganger, og sier det igjen: ENESTE SOM FUNKER ER Å ENDRE LIVSSTIL, SPIS MINDRE KALORIER. SPIS SUNT OG VARIERT. LES DEG OPP PÅ BASIC FYSIOLOGI OG ERNÆRING

Anonymkode: 578de...c84

Hva er gøy med det 🤷🏻‍♀️

(Sånn tenker jeg at de tenker. Selv klarer jeg ikke å fatte hva som er gøy med ekstreme dietter. )

Anonymkode: 43e99...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 9.18, AnonymBruker skrev:

Hva er gøy med det 🤷🏻‍♀️

(Sånn tenker jeg at de tenker. Selv klarer jeg ikke å fatte hva som er gøy med ekstreme dietter. )

Anonymkode: 43e99...19d

Boooring! Tar for lang tid. Det tror jeg de tenker 😄

Anonymkode: 3807a...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/30/2019 at 1:06 AM, AnonymBruker said:

Hva er vitsen med slike ekstremdietter. Skaff deg en sunnere livsstil. Det tar kanskje lengre tid, men vil også vare mye lengre. Det er ikke så vanskelig å spise sunt som mediene vil ha deg til å tro. 

Anonymkode: 828de...07f

RUT1-600-0.jpg

fin kur dette:(dessverre....)

Anonymkode: bc103...612

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 13.10, AnonymBruker skrev:

Sagt det tusenvis av ganger, og sier det igjen: ENESTE SOM FUNKER ER Å ENDRE LIVSSTIL, SPIS MINDRE KALORIER. SPIS SUNT OG VARIERT. LES DEG OPP PÅ BASIC FYSIOLOGI OG ERNÆRING

Anonymkode: 578de...c84

Evt. Lær om ketose 👍🏼

Anonymkode: 1630c...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...