Gjest Snusmumriken87 Skrevet 28. mai 2019 #1 Del Skrevet 28. mai 2019 Hva skjedde med jentemafiaen snappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 28. mai 2019 #2 Del Skrevet 28. mai 2019 De klikka på hverandre og slettet snappen etter å ha hengt hverandre ut. MYE styr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 28. mai 2019 #3 Del Skrevet 28. mai 2019 yikes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusmumriken87 Skrevet 29. mai 2019 #4 Del Skrevet 29. mai 2019 13 timer siden, 24aa skrev: De klikka på hverandre og slettet snappen etter å ha hengt hverandre ut. MYE styr. Såpass ja! Jeg så hun ene på mammahjerter og fant ikke jentemafiaen på snap så måtte høre her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 29. mai 2019 #5 Del Skrevet 29. mai 2019 Er det noen snapkontoer utenom mammabanden som ikke har hatt drama og utskiftninger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 29. mai 2019 #6 Del Skrevet 29. mai 2019 Noen av jentene fra jentemafiaen har startet opp ny snap. Den heter bikubennorge tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. mai 2019 #7 Del Skrevet 29. mai 2019 Hvem er det som har gjestet på mammahjerter av de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 29. mai 2019 #8 Del Skrevet 29. mai 2019 Hørte hun Lene skal bli fast hos Detuperfekteliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 29. mai 2019 #9 Del Skrevet 29. mai 2019 2 timer siden, Flettfrid skrev: Hvem er det som har gjestet på mammahjerter av de da? Ronja (ronjauperfekt/ronjajohans1), hun som starta jentemafiaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 5. desember 2019 #10 Del Skrevet 5. desember 2019 Ronja var hos jentemafiaen og er nå hos mammahjerter. Cecilie Ask var hos mammahjerter og nå hos jentemafiaen (bikubennorge). De klikker vel igjen å uthenger hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 29. januar 2020 #11 Del Skrevet 29. januar 2020 Syntes ronja var så utrolig vimsete... først var det Ronja uperfekt, så blir ho plutselig sminkeronja... så plutselig skulle ho til Danmark og bli gravid... ? Alt så. Mer ustabil skal du lete lenge etter.. jeg ble blokkert siden jeg sa hun var litt vinglete å spurte hva som var greia... 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 30. januar 2020 #12 Del Skrevet 30. januar 2020 Synes mesteparten av de som er hos Jovialemammaer, Mammahjerter og Bikubennorge er vinglete. Så blir de hårsåre når vi spør om noe tidligere og blokkerer for en sakelig diskusjon.🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå