Gå til innhold

guud mårning mam, I am calling u from windows..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når fikk de norske nummer liksom??

44739373

 

Nuvel, han la på ganske fort når jeg forklarte i detalj hva jeg jobber med som BI&ICT engineer med fokus på internt utviklede programmerer..... :P

Anonymkode: 1cd15...fd5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes mange ulike tjenester som lar deg ringe og sende SMS fra norske nummer. 

Anonymkode: 5b6cd...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer sannsynlig at det er et 6-sifret nummer fra Storbritannia. 44 er deres landkode.

Anonymkode: c60d2...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringer med falske norske nummer. Det har de gjort iallfall ett års tid.

Anonymkode: 81308...592

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mer sannsynlig at det er et 6-sifret nummer fra Storbritannia. 44 er deres landkode.

Anonymkode: c60d2...aa1

Det er ikke det. Det er "norske nummer" Ofte om du ringer tilbake treffer du en uvitende eier av det nummeret.

Anonymkode: 81308...592

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det. Det er "norske nummer" Ofte om du ringer tilbake treffer du en uvitende eier av det nummeret.

Anonymkode: 81308...592

Ååh! Det tror jeg skjedde med meg. Ringte en sint mann en gang og lurte på hvorfor jeg hadde ringt kona hans tidlig om morgenen. Hadde ikke ringt noen på flere dager og var skikkelig forvirra. Sa han måtte ha ringt feil, men han insisterte. Svært ubehagelig opplevelse.

Anonymkode: bfea0...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De "hacker" norske nummer. Søsteren min opplevde dette for noen uker siden. Var ikke så mye annet å gjøre enn å bytte nummer var beskjeden fra Telenor.

Jeg har fått mange sånne telefoner de siste ukene. Alle numrene er norske, et av de var engelsk.

Anonymkode: 1984a...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, er blitt terrorisert selv av sånne numre, til og fra det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått massevis av disse, og mange kommer fra norske telefonnumre. 

Er jeg travel, legger jeg bare på. 

Kjeder jeg meg, har jeg det moro med dem så lenge jeg gidder.  Har minst et titalls forskjellige "historier" som jeg kan plage dem med. 

Eksempel: "I am calling you from Windows, and there is a serious problem with your computer." Jeg svarer: Windows? "Yes, from Microsoft Windows". Jeg svarer: I have a lot of windows, but none of them are from Microsoft? "A lot of windows?" Yes, I have windows in every room. But this is the first time my windows have called me? Are you calling from the bedroomwindow? Or from the window in the kitchen?

Og sånn fortsetter det helt til en av oss går lei.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte om de skulle ha kredittkortnummer med en gang, men vedkommende insisterte veldig på at jeg skulle notere ned en kode. 

Jeg sa jeg ikke kunne skrive. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å snakke dritt med denne gjengen, haler ut så lenge jeg kan for så å spørre de om hvorfor de er så fattige og primitive at de må ty til å lure andre mennesker for penger. Mange av disse skapningene tror på karma, men det vil de ikke snakke om i forbindelse med "jobben".

Det som forundrer med er at India vil forby BUBG (som er et spill), men myndighetene er ikke interessert i få fjernet disse kjeltringene som driver på.

Men sånn er det i India, et primitivt land der de kan leve på å være kjeltringer med statens støtte.

Anonymkode: 6e691...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de ringer oftere om man tar telefonen? Jeg kan huske å ha tatt en sånn telefon èn gang, og nå kan jeg ikke huske å ha sett ubesvarte nummer fra svindlere på lenge. Har pleid å slå dem opp på telefonterror.no istedenfor å ta telefonen.

Anonymkode: 29308...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som falt for det tullet der en gang.

Hun følte seg stolt over at Windoes passet på PC’en .... Flaut!!

Anonymkode: eaa7c...c9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg får en sånn telefon svarer jeg bestemt, "NO, you are not. STOP calling me!" så legger jeg på.

Og det er jo stakkars nordmenn som får numrene sine stjålet, når jeg har søkt opp numrene etterpå får jeg opp resultater som "Gudrun Olstad" fra Os, og lignende. Det var i hvert fall ikke Gudrun Olstad fra Os som ringte meg og snakket gebrokkent engelsk med tykk indisk aksent og et stemmesammensurium uten like i bakgrunnen.........

Anonymkode: 67f0f...d8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist så sa jeg bare "go fuck your self" Og fyren svarte indignert, "No need to be angry mam, and use bad words" Altså- hva tror de om seg selv?

Anonymkode: 58363...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde meg nylig, svarte bare «I know it’s a scam, bye loser”

Anonymkode: 49fa8...d09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Dolce skrev:

Har også fått massevis av disse, og mange kommer fra norske telefonnumre. 

Er jeg travel, legger jeg bare på. 

Kjeder jeg meg, har jeg det moro med dem så lenge jeg gidder.  Har minst et titalls forskjellige "historier" som jeg kan plage dem med. 

Eksempel: "I am calling you from Windows, and there is a serious problem with your computer." Jeg svarer: Windows? "Yes, from Microsoft Windows". Jeg svarer: I have a lot of windows, but none of them are from Microsoft? "A lot of windows?" Yes, I have windows in every room. But this is the first time my windows have called me? Are you calling from the bedroomwindow? Or from the window in the kitchen?

Og sånn fortsetter det helt til en av oss går lei.... 

Herlig. :skratte:

Har gjort noe liknende selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...