Gå til innhold

Anne Elisabeth hagen saken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fulgt med på denne saken fra dag 1. Stakkars dame :( Det er en ting jeg virkelig ikke klarer å fatte. Mannen hennes er veldig rik. Hvorfor må politiet ut å be om mer penger til og få etterforsket dette...? Dette er ikke ment som  en spekulasjon tråd, men jeg forstår ikke dette.

Anonymkode: bc1c8...d77

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen, det er jo ikke mannen hennes som skal betale politiet for å etterforske saken. Det er ikke slik politiarbeid finansieres, det skulle tatt seg ut! 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mannen tenker jeg.. 

Anonymkode: 37b50...52a

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Ullvott skrev:

Jammen, det er jo ikke mannen hennes som skal betale politiet for å etterforske saken. Det er ikke slik politiarbeid finansieres, det skulle tatt seg ut! 

Jeg er enig i det.  Men hvis du er god for nesten 1 milliard og den du elsker forsvinner,  ville du ikke Betalt av egen lomme for og få ektefellen din tilbake

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt er det politiet/staten som finansierer etterforskningen. Og den må faktisk fortsatt etterforskes selv om hun er død nå. Det er det vel ikke særlig tvil om?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, solmåneogstjerner said:

Selvsagt er det politiet/staten som finansierer etterforskningen. Og den må faktisk fortsatt etterforskes selv om hun er død nå. Det er det vel ikke særlig tvil om?

Hvordan vet du det?

Anonymkode: ccb77...6dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hele denne saken er bare trist. Nå har det gått lang tid, og det må være ufattelig krevende å holde en person kidnappet i så lang tid. Men jeg håper virkelig fortsatt på et lite mirakel , at de vil finne hun💜 Tenker mye på hun, stakkars dame

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: ccb77...6dd

Jeg VET jo ikke. Men vet likevel. Hun har vært borte i 7 mnd uten livstegn. Kun en meld eller to fra noen som sier at de har henne. Sannsynligheten for at hun lever er forsvinnende lav 

Håper likevel på at de finner hennes selvsagt! Men sjansen er liten. Nå er det drapsetterforskning. Kanskje med et lite håp om at hun lever 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror fortsatt at dette var en staget greie. merkelig lite villige de som kidnappet var til å få penger. Å bare drepe noen fordi de kan gir ingen mening egentlig. Saken henger ikke helt sammen for meg, men vi får vel aldri vite

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg VET jo ikke. Men vet likevel. Hun har vært borte i 7 mnd uten livstegn. Kun en meld eller to fra noen som sier at de har henne. Sannsynligheten for at hun lever er forsvinnende 

De 2 meldingene er meget rart. De ville ha løsepenger for å slippe hun fri. Men plutselig er det helt stille fra de. Skulle jo tro at de var desperate og ville ha pengene og slippe hun fri. Rart at det har blitt helt stille...ingenting her henger på greip

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

Jeg tror fortsatt at dette var en staget greie. merkelig lite villige de som kidnappet var til å få penger. Å bare drepe noen fordi de kan gir ingen mening egentlig. Saken henger ikke helt sammen for meg, men vi får vel aldri vite

Det er akkurat det samme jeg tenker 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De 2 meldingene er meget rart. De ville ha løsepenger for å slippe hun fri. Men plutselig er det helt stille fra de. Skulle jo tro at de var desperate og ville ha pengene og slippe hun fri. Rart at det har blitt helt stille...ingenting her henger på greip

Nei nettopp. Det er et par forskjellige mulige scenarier: 1. Hun var allerede død 2. De skjønte at de ikke kom til å få til overføringen/ overleveringen uten å bli tatt 3. Det var ikke de som tok kontakt som faktisk sto bak bortføringen/drapet. 

Og sikkert andre muligheter også 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Politiet kan jo ikke få betalt av privatpersoner. En kjøper ikke tjenester fra statsansatte i Norge. Det kalles korrupsjon det. Hadde det vært noen dyktige private etterforskere her til lands, så kunne mannen kjøpt deres tjenester. Ellers har han ingenting med politiets arbeid å gjøre. 

Anonymkode: 2b033...87b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du vet mannen garantert har betalt enorme mengder skatt?

Det er f.eks politi og etterforskning skatt går til

Anonymkode: 8059d...878

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Håper inderlig at denne saken snart blir løst 💜

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Politiet kan jo ikke få betalt av privatpersoner. En kjøper ikke tjenester fra statsansatte i Norge. Det kalles korrupsjon det. Hadde det vært noen dyktige private etterforskere her til lands, så kunne mannen kjøpt deres tjenester. Ellers har han ingenting med politiets arbeid å gjøre. 

Anonymkode: 2b033...87b

Det er jo slik det skal være. Selv om det likevel ikke alltid er sånn...

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, hadde jeg prøvd å kidnappe en og hen døde under forsøket så ville jeg løpt og kansellert hele forsøket. Men de 2 andre teoriene virker mer sannsynlig

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, hadde jeg prøvd å kidnappe en og hen døde under forsøket så ville jeg løpt og kansellert hele forsøket. Men de 2 andre teoriene virker mer sannsynlig

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Og forøvrig helt absurd at hun kan ha blitt slept ut av huset midt på lyse dagen  uten at noen har sett det, eller sett noe.

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper inderlig at denne saken snart blir løst 💜

Samme her 💜

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...