AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Hei! Jeg føler jeg har funnet en virkelig søt kar. Men han er 5 år yngre enn meg. Jeg prøver så godt å late som om alderen hans ikke har noe å si, men det plager meg litt. Men føler vi har kjemi og trives i hans nærver. Hva bør jeg gjøre? Føler familie, venner, bekjente har så mye de skal si. Som kanskje påvirker meg litt. Jeg er 26 og han er 21 år Anonymkode: be61f...153
solmåneogstjerner Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Det kan gå helt fint så lenge alt annet stemmer. Er ikke alltid du skal høre på hva andre mener ❤
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Nei men kjære tid. 5års forskjell, hva er det? Anonymkode: a9a23...ec8 1
Monabe87 Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Håper du kommer over det med alderen ❤️ for 5 år forskjell i 20 årene er helt innafor. Gøy du har funnet noen du trives med
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 5 år er ingenting. Skjønner ikke at dette er noe å tenke videre over. Anonymkode: a1e03...ded
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 5 år er ikke så mye, og de spiller mindre rolle når man er litt eldre. Mannen min er 3 år yngre enn meg, og det tenker vi jo overhodet ikke over i hverdagen. Anonymkode: aa2be...235 1
Millimani Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg føler jeg har funnet en virkelig søt kar. Men han er 5 år yngre enn meg. Jeg prøver så godt å late som om alderen hans ikke har noe å si, men det plager meg litt. Men føler vi har kjemi og trives i hans nærver. Hva bør jeg gjøre? Føler familie, venner, bekjente har så mye de skal si. Som kanskje påvirker meg litt. Jeg er 26 og han er 21 år Anonymkode: be61f...153 At han er yngre enn deg spiller da ingen rolle? Jeg kjenner til et tilfelle hvor han er ni år yngre enn henne, det har fungert siden de ble kjærester for rundt 15 år siden. De har vært samboere i mer enn ti år, og har det bra. Du "later som". Hvorfor gjør du det? "Later som det ikke har noe å si". Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skulle ha noe å si. Noen mener kanskje det, men det er bedre at mannen er fem år yngre enn at han er 15 år eldre. Uansett lager du kanskje et problem her, ut av noe som ikke er et problem i det hele tatt. Du føler familie, venner og bekjente har så mye de skal si. Har de sagt noe som helst? Det er ditt valg sammen med typen sitt valg.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 Jeg er interessert i en som er 8 år eldre enn meg. Jeg er 23 og han 31. Han ser mye yngre ut, så for meg er det helt greit med den aldersforskjellen. Men er redd for hva andre skal synes. Jeg har egt alltid synes 8 år er altfor mye, men er usikker nå. Særlig når han ikke SER noe særlig eldre ut enn meg. Anonymkode: 22cda...7b4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #9 Skrevet 28. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er interessert i en som er 8 år eldre enn meg. Jeg er 23 og han 31. Han ser mye yngre ut, så for meg er det helt greit med den aldersforskjellen. Men er redd for hva andre skal synes. Jeg har egt alltid synes 8 år er altfor mye, men er usikker nå. Særlig når han ikke SER noe særlig eldre ut enn meg. Anonymkode: 22cda...7b4 Så det eneste som holder deg tilbake er hvordan andre vil se på det? Dette er bare trist å lese. Slik er det blitt når samfunnet er fult av moralister som ikke klarer å holde nesa unna andres saker. Unge mennesker er redd for å gå inn i forhold, fordi øynene til samfunnet rundt nistirrer. Det gjør meg direkte forbanna! ALLE forhold er legitime, og INGEN forhold skal snakkes ned om. Er du en person som mener noen forhold ikke burde ha livets rett, så kan du gjøre oss alle en tjeneste og gå ut i garasjen å finne et tau. Anonymkode: a1e03...ded
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 Jeg må åpenbart være liberal siden jeg ikke kan se problemet ved 98% av aldersforskjell-trådene på KG. Anonymkode: f8e91...544
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #11 Skrevet 29. mai 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det eneste som holder deg tilbake er hvordan andre vil se på det? Dette er bare trist å lese. Slik er det blitt når samfunnet er fult av moralister som ikke klarer å holde nesa unna andres saker. Unge mennesker er redd for å gå inn i forhold, fordi øynene til samfunnet rundt nistirrer. Det gjør meg direkte forbanna! ALLE forhold er legitime, og INGEN forhold skal snakkes ned om. Er du en person som mener noen forhold ikke burde ha livets rett, så kan du gjøre oss alle en tjeneste og gå ut i garasjen å finne et tau. Anonymkode: a1e03...ded ❤️ Prøver å tenke at det ikke burde spille noen rolle. Og hvis det skulle vise seg at forholdet er liv laga hadde jeg ikke egentlig planer om å la det holde meg tilbake. Anonymkode: 22cda...7b4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #12 Skrevet 29. mai 2019 Jeg dater en på 22,jeg er 36. Er som regel jeg som snakker om alder, men hun avbryter alltid og sier det har ingenting å si. Når det er sagt så er mitt foretrukne datingalder mellom 25-32 Anonymkode: 75f61...524
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå