AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Jeg stusser på en ting, i mange pr hadde jeg sex med samme man, hver gang ble det helt kræsj i mitt undwrliv, det luktet rart etterpå, fikk mere utflod. Samt ballene hans luktet alltid litt sæd og sæden luktet skikkelig mye. Han jeg har sex med nå lukter deilig og lite, og sæden lukter overhodet ikke slik. Samt underlivet mitt tåler at vi har sex, det lukter friskt etterpå uansett. De er jevngamle så kan ikke ha med alder. Hvorfor kan det være slik? Noen opplevd samme? Anonymkode: 6f146...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Kanskje han er vegetarianer? Anonymkode: efee5...e66
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Ts her. Nei overhodet ikke vegetarianer he he rimelig altetende.. Eneste jeg vet er at han liker ikke epler he he Anonymkode: 6f146...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Kanskje dere er en bedre genetisk match. At den forrige var nærmere beslektet med deg og dermed ville naturen at dere ikke skulle få barn 😜 Anonymkode: efee5...e66
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Kanskje han er doktor, siden han ikke liker epler. Anonymkode: efee5...e66 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Aner ikke... Men lurer veldig da.. at en kan nesten ha stinkesæd mens han her, lukter minimalt og smaker bare litt salt.. Og at jeg reagere ikkr på han om dere forstår... Anonymkode: 6f146...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje han er doktor, siden han ikke liker epler. Anonymkode: efee5...e66 Haha nei det er han heller ikke😂😂😂 Anonymkode: 6f146...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Mannen min er av samme type som din eks. Jeg orker ikke at han kommer inni meg lenger, for da stinker jeg i flere dager og klør og klør. Har hatt flere runder med noe gynekologen har kalt skjedekatarr etter vi ble sammen. Gynekologen snakket noe om at hans bakterieflora og min krasjer sammen, og at hans på en måte angriper min. Om det stemmer vet jeg ikke. Har vel aldri opplevd det så ille som med mannen min. Vi har to flotte velskapte barn, så det har ikke noe med gener å gjøre sånn sett heller. Anonymkode: e291e...1d3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er av samme type som din eks. Jeg orker ikke at han kommer inni meg lenger, for da stinker jeg i flere dager og klør og klør. Har hatt flere runder med noe gynekologen har kalt skjedekatarr etter vi ble sammen. Gynekologen snakket noe om at hans bakterieflora og min krasjer sammen, og at hans på en måte angriper min. Om det stemmer vet jeg ikke. Har vel aldri opplevd det så ille som med mannen min. Vi har to flotte velskapte barn, så det har ikke noe med gener å gjøre sånn sett heller. Anonymkode: e291e...1d3 Nei vi fikk tre barn vi altså så ja ikkr vet jeg.. Men jeg klarte ikke tilslutt å ha sex. Det lukter altså så 🤢 og han hadde også stram ballelukt, 😂🙈 Anonymkode: 6f146...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #10 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha nei det er han heller ikke😂😂😂 Anonymkode: 6f146...a8a Kanskje DU er!! 😝 Anonymkode: efee5...e66
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #11 Skrevet 27. mai 2019 Ingen lege jeg heller nei, men eksen hans er lege😬😂🙈 Anonymkode: 6f146...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #12 Skrevet 27. mai 2019 Forskjellen er ikke så ekstrem som hos deg, men sæden til min nye kjæreste er nærmest luktfri. Uten at det var krise hos eksen, men når det rant ut etterpå ble det veldig stram lukt. Dog, hvis jeg ikke dusjer nå blir det litt lukt, men ikke som med eksen. Og selv om det kanskje høres litt sykt ut så liker jeg nå den lille lukta etterpå. Jeg liker å ha sæden hans på meg, mens jeg alltid vasket meg etter sex med eksen. Min nye kjæreste lukter aldri vondt fra tissen heller, selv om han ikke er nydusjet, også renner det ikke sånn over hele tiden så suging er bedre. Også er sexen bedre, men det er jo off-topic jeg er bare så forelsket. 😍 Men det mest utrolige er at jeg har slitt med vestilbulitt i alle år, og den er nå forsvunnet?!?! Altså jeg hadde skikkelig trøbbel med å ha samleie, som regel var det for smertefullt selv om det gikk greiere de siste åra. Jeg sa jo fra det til den nye kjæresten og slikt, men det er jo plutselig ikke noe problem å ha sex når som helst og flere ganger om dagen. Har ikke tenkt over det før jeg leste ditt innlegg at det kan ha noe med sæden eller bakterieflora å gjøre. Anonymkode: 58aff...4f2
AnonymBruker 42 Skrevet 27. mai 2019 #13 Skrevet 27. mai 2019 Ja, jeg har opplevd det samme... Dvs. nesten ALLE jeg har hatt sex med får ødelagt "inneklima" om det blir for mye "kos"... Tviler på at det har noe med "bakteriefloraen" min, evt. menn generelt å gjøre, og heller det at sÆæÆd er "antibakterielt" og basisk, og sånn sett kan ødelegge bakteriefloraen hos damer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #14 Skrevet 27. mai 2019 32 minutter siden, Beeblebrox skrev: Ja, jeg har opplevd det samme... Dvs. nesten ALLE jeg har hatt sex med får ødelagt "inneklima" om det blir for mye "kos"... Tviler på at det har noe med "bakteriefloraen" min, evt. menn generelt å gjøre, og heller det at sÆæÆd er "antibakterielt" og basisk, og sånn sett kan ødelegge bakteriefloraen hos damer. Men hvordan kan det ha seg det skjer med en men ikke en annen? Anonymkode: 6f146...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #15 Skrevet 27. mai 2019 Opplevd det samme. Har vært borti to før kjæresten min, der underlivet har fått plager og alt stinker. HELDIGVIS er det ikke sånn i det hele tatt med kjæresten. Føler også han smaker lukter bedre (ikke bare ved penis, men resten av kroppen, kyss, hår, uavhengig av såpe etc). Det er vel noe som går på fysisk kjemi. Man er satt sammen forskjellig. Ei anna har kanskje ikke det problemet jeg fikk med mine tidligere partnere.. Anonymkode: ea56a...0a2
AnonymBruker 42 Skrevet 27. mai 2019 #16 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hvordan kan det ha seg det skjer med en men ikke en annen? Anonymkode: 6f146...a8a Kan jo være så mangt....Går ut i fra at noen menn har mer/mindre av forskjellige enzymer, mineraler, proteiner osv. Kanskje t.o.m pittelitt forskjellig PH også. Noen menn produserer jo mer enn andre (mengde), forskjellige "blandingsforhold" av den mixen vi kaller "sjømenn", noen har mer sex enn andre... Altså det er jo en uendelig masse faktorer som kan spille inn.... "Fawk if I know", hva som er hovedårsaken, men jeg tviler sterkt på at det har noe som helst med menn sin "bakterieflora" å gjøre... Hvis det har noe med bakterieflora å gjøre, så må det jo i så fall være kvinnens
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #17 Skrevet 27. mai 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevd det samme. Har vært borti to før kjæresten min, der underlivet har fått plager og alt stinker. HELDIGVIS er det ikke sånn i det hele tatt med kjæresten. Føler også han smaker lukter bedre (ikke bare ved penis, men resten av kroppen, kyss, hår, uavhengig av såpe etc). Det er vel noe som går på fysisk kjemi. Man er satt sammen forskjellig. Ei anna har kanskje ikke det problemet jeg fikk med mine tidligere partnere.. Anonymkode: ea56a...0a2 Ja det gjelder jo hele mannen faktisk.. Han har en sånn kroppslukt som får meg til å bli helt oppslukt... Berusende på en måte. Sånn var det aldri med forrige, han luktet mere.. 13 minutter siden, Beeblebrox skrev: Kan jo være så mangt....Går ut i fra at noen menn har mer/mindre av forskjellige enzymer, mineraler, proteiner osv. Kanskje t.o.m pittelitt forskjellig PH også. Noen menn produserer jo mer enn andre (mengde), forskjellige "blandingsforhold" av den mixen vi kaller "sjømenn", noen har mer sex enn andre... Altså det er jo en uendelig masse faktorer som kan spille inn.... "Fawk if I know", hva som er hovedårsaken, men jeg tviler sterkt på at det har noe som helst med menn sin "bakterieflora" å gjøre... Hvis det har noe med bakterieflora å gjøre, så må det jo i så fall være kvinnens Ja mulig det har med kvinnene bakterieflora såklart men hvorfor reagere jeg på en men ikke en annen? He he liker te anken på at vi matcher bedre 😜 Anonymkode: 6f146...a8a
Gjest Nina1975 Skrevet 27. mai 2019 #18 Skrevet 27. mai 2019 (endret) Alle, utenom en her, har problemer med lukten til sine ekser..🤔 Merkelig, kanskje om ikke luktene våre ikke passer sammen, så er det ikke en match made in heaven?.. Min eks luktet også mye strammere og kraftigere enn min nåværende😂😂 han lukter bare deilig Endret 27. mai 2019 av Nina1975
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #19 Skrevet 28. mai 2019 Med eksen klarte jeg ikke kose og kysse på morgenen. Han luktet så merkelig, og mye. Bare han hadde vært på do og tisset følte jeg det stinket.. Men her og han er så og si luktfri.. Om morgenen lukter han bare varmt og deilig, finnes ikje mer deilig krype inntil han.. Rart altså, og så greit høre jeg ikke er den eneste som opplever dette. 😂 Anonymkode: 6f146...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå