AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Dette er noe jeg har lurt litt på, fordi man kan jo se på appen hvem som har Tinder Gull (...og også et par andre funksjoner?). Jeg er selv kvinne, og har hatt Tinder Gull i omtrent et halvt år nå, jeg tror at abonnementet snart utløper. Jeg har det ene og alene for å kunne velge den funksjonen som gjør at bare folk jeg selv har sweipet ja på, kan se meg. Jeg orket ikke at brødre, fettere, naboer, kompisser og folk på jobben kunne se at jeg var på Tinder. Men tror dere at menn som matcher med meg kanskje ser meg som vel desperat, som har dette? Er det jeg er litt redd for... Har hatt en ok mengde med dater siden jeg logget ned appen for første gang, men bare ikke funnet noen det stemte helt med. Anonymkode: 60d3a...961
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Man kan vel ikke se om andre har tinder gull. Jeg har det selv fordi jeg liker å kunne bla gjennom hvem som har likt meg og velge blant de. Anonymkode: 68014...f0b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan vel ikke se om andre har tinder gull. Jeg har det selv fordi jeg liker å kunne bla gjennom hvem som har likt meg og velge blant de. Anonymkode: 68014...f0b Jeg kan i alle fall se et gullhjerte ved siden av de som jeg har matched med, som også har Gull (eller, det er det jeg antar da). Har også sett et par stykker med et slikt lilla lyntegn - har forstått det slik at den jeg matched med da brukte boost. De gullhjertene betyr ifølge Google at den jeg har matched med også har Gull. Så da kan i alle fall de som selv har Gull, se at jeg har det...? Anonymkode: 60d3a...961
frubaluba Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kan i alle fall se et gullhjerte ved siden av de som jeg har matched med, som også har Gull (eller, det er det jeg antar da). Har også sett et par stykker med et slikt lilla lyntegn - har forstått det slik at den jeg matched med da brukte boost. De gullhjertene betyr ifølge Google at den jeg har matched med også har Gull. Så da kan i alle fall de som selv har Gull, se at jeg har det...? Anonymkode: 60d3a...961 Jeg tror ikke det er de andre du ser, men at du har valgt ut matchen på den åpne tinder gull listen og ikke sveipet.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan i alle fall se et gullhjerte ved siden av de som jeg har matched med, som også har Gull (eller, det er det jeg antar da). Har også sett et par stykker med et slikt lilla lyntegn - har forstått det slik at den jeg matched med da brukte boost. De gullhjertene betyr ifølge Google at den jeg har matched med også har Gull. Så da kan i alle fall de som selv har Gull, se at jeg har det...? Anonymkode: 60d3a...961 Nei, de som har gullhjerte er fordi du har matchet med dem gjennom funksjonene til tinder gull, og om du matcher med noen som ikke har det hjertet er det fordi du da bare har sveipet i kortstokken uten å bruke funksjonene til tider gull. Anonymkode: 68014...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 17 minutter siden, frubaluba said: Jeg tror ikke det er de andre du ser, men at du har valgt ut matchen på den åpne tinder gull listen og ikke sveipet. 17 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, de som har gullhjerte er fordi du har matchet med dem gjennom funksjonene til tinder gull, og om du matcher med noen som ikke har det hjertet er det fordi du da bare har sveipet i kortstokken uten å bruke funksjonene til tider gull. Anonymkode: 68014...f0b Hva mener dere med "funksjonene" til Tinder Gull? Jeg har sweipet gjennom alle matchene mine i kortstokken - det er ingen av dem som jeg har plukket ut gjennom den der "liker-deg"-funksjonen. Kanskje det da er mennene som jeg liker som har plukktet meg ut av den "liker-deg"-bunken? Jeg har ingen i den bunken siden jeg også har valgt at bare de som jeg selv liker kan se meg. Anonymkode: 60d3a...961
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Det er bare du som ser gullhjertet, ikke matchen din. Samme måte med boost. Anonymkode: f3448...b89 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Jeg har det bare fordi det er mye enklere å bla gjennom de som har likt meg, ellers kan jeg sitte å swipe i timesvis uten å finne noen jeg liker! (Og finner jeg en jeg likte, så er sjansen 50/50 for at ha har lika meg) Nettop fordi jeg ikke er desperat. Anonymkode: a83a0...5db
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 jeg har ikke tinder pluss, men ser fortsatt gullhjerte og det lilla tegnet ved noen matcher. så i guess det ikke er anonymt for noen Anonymkode: a0418...67c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 Lilla hjerte er boost og gullhjerte er dagens utvalgte. Ingen andre som ser det. Kun superlike kan andre se selvfølgelig. Anonymkode: f3448...b89
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #11 Skrevet 28. mai 2019 Er SÅ mye lettere å sveipe som kvinne med tinder gull. Anonymkode: 59627...67c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #12 Skrevet 28. mai 2019 Jeg tror ikke at andre ser det. Hadde ikke Tinder gull før og så aldri noe som kunne indikere at andre hadde det. Skjønner forresten ikke hvorfor det skulle være desperat. Det forenkler prosessen og man slipper å sveipe så mye, men mulig at man går glipp av menn som også har det og ikke gidder å sveipe så mye. Anonymkode: 90a1e...308 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå