Gå til innhold

Reddit, eller andre forum. Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om utenlandske forum som er noelunde som kg ? Reddit har jeg hørt om, men det er veldig rotete. 
Er det andre forum?

Anonymkode: 626d0...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om utenlandske forum som er noelunde som kg ? Reddit har jeg hørt om, men det er veldig rotete. 
Er det andre forum?

Anonymkode: 626d0...be9

Svenske flashback.org har jeg sansen for, men nordmenn får litt pes for at vi deltar men det går som regel greit. 

Reddit blir en fort vant til, jeg synes det er veldig rotete på desktop men fint og oversiktelig på app, foreksempel. 

Anonymkode: 49464...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svenske flashback.org har jeg sansen for, men nordmenn får litt pes for at vi deltar men det går som regel greit. 

Reddit blir en fort vant til, jeg synes det er veldig rotete på desktop men fint og oversiktelig på app, foreksempel. 

Anonymkode: 49464...8d7

sikkert dumt spørsmål, men er reddit gratis? og flashback? 
 

Anonymkode: 626d0...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reddit er gratis og du finner det aller meste der inne.

Bare advarer da, det er UTROLIG vanedannende.
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Reddit er gratis og du finner det aller meste der inne.

Bare advarer da, det er UTROLIG vanedannende.
 

det er kg også. 
Tenker reddit kan være en måte å få brukt engelsken sin på. her er det bare norsk

Anonymkode: 626d0...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FirstNameLastName
5 minutter siden, FactsOverFeelings said:

Reddit er gratis og du finner det aller meste der inne.

Bare advarer da, det er UTROLIG vanedannende.
 

Reddit har undergrupper for ALT og helt usannsynlig vittige kommentatorer ganske ofte. Er som et gigantisk, opplyst og vittig KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, FirstNameLastName skrev:

Reddit har undergrupper for ALT og helt usannsynlig vittige kommentatorer ganske ofte. Er som et gigantisk, opplyst og vittig KG.

er dette positivt eller negativt ment? kan man poste som anonym der? jeg kan ikke skrive såpass personlig på kg da noen vil kjenne meg igjen, norge er jo så lite. så hva er sannsynligheten for at noen kjenner deg igjen der inne? jeg bruker selvfølgelig ikke navn på steder eller folk der heller.. 

Anonymkode: 626d0...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FirstNameLastName

Positivt, selvsagt. Skrev "opplyst" som i "enlightened". Høyere prosentandel opplyste og kunnskapsrike kommentatorer. KG er litt for mange "Livets Harde Skole" og ureflekterte folk (jfr alle BV-tråder, f.eks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svenske flashback.org har jeg sansen for, men nordmenn får litt pes for at vi deltar men det går som regel greit. 

Reddit blir en fort vant til, jeg synes det er veldig rotete på desktop men fint og oversiktelig på app, foreksempel. 

Anonymkode: 49464...8d7

Jeg er veldig intr i krim. Flashback er gøy når de klarer å være først ute med nytt innen krim, og litt intr å se hvor fort de kan komme med navn på offer og gjerningsmenn som man ikke får vite i media. Men noen ganger er det litt vel mye rasisme og vel litt mye klaging på nordmenn og norsk. For norsk er tydeligvis vanskelig for svensker å lese og forstå 😂 

 

Mye morsomt, gøy og alvorlig på Reddit. Jeg elsker Reddit. Men er avhengig. Reddit er enda bedre enn kg og flashback til sammen.

Anonymkode: d3f4d...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Reddit veldig godt, men synes det var skikkelig uoversiktlig en god stund før jeg ble vant til det. Mye gøy og rart å finne der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig intr i krim. Flashback er gøy når de klarer å være først ute med nytt innen krim, og litt intr å se hvor fort de kan komme med navn på offer og gjerningsmenn som man ikke får vite i media. Men noen ganger er det litt vel mye rasisme og vel litt mye klaging på nordmenn og norsk. For norsk er tydeligvis vanskelig for svensker å lese og forstå 😂 

 

Mye morsomt, gøy og alvorlig på Reddit. Jeg elsker Reddit. Men er avhengig. Reddit er enda bedre enn kg og flashback til sammen.

Anonymkode: d3f4d...10d

Krim er hovedgrunnen til at jeg fant flashback 😂 Det er mange spennende saker å lese om der, har brukt utallige timer på svenske nettaviser og wiki etter å ha lest flashback. 

Samme greia med Reddit egentlig, og de unsolved.... subredditene👌

Anonymkode: 49464...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Krim er hovedgrunnen til at jeg fant flashback 😂 Det er mange spennende saker å lese om der, har brukt utallige timer på svenske nettaviser og wiki etter å ha lest flashback. 

Samme greia med Reddit egentlig, og de unsolved.... subredditene👌

Anonymkode: 49464...8d7

Åh jeg elsker de subredditene! Foreløpig følger jeg bare unsolvedmysteries og et par til. Hvilke følger du og hvilke kan du anbefale? 

Anonymkode: d3f4d...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh jeg elsker de subredditene! Foreløpig følger jeg bare unsolvedmysteries og et par til. Hvilke følger du og hvilke kan du anbefale? 

Anonymkode: d3f4d...10d

Jeg har RBI, redditcrimecommunity, unresolvedmysteries, unsolvedmurders og unsolvedmysteries. 

Om jeg måtte velge en favoritt tror jeg det blir unresolvedmysteries 👌 Men den vedder jeg på du har allerede 😂

Anonymkode: 49464...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reddit kan være ok som lesestoff, men ikke et sted for å være aktiv bruker. Man kan ikke mene noe som helst, man kan ikke avvise folk... Poengsystemet, eller stemmesystemet, ødelegger hele forumet. Minuspoeng er så latterlig dumt, og også fryktelig dumt å la de mest populære trådene havne øverst. Trådene skal ligge i kronologisk rekkefølge. Evt kan topp 5 tråder være de mest populære trådene, deretter bør resten ligge i kronologisk rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, norw said:

Reddit kan være ok som lesestoff, men ikke et sted for å være aktiv bruker. Man kan ikke mene noe som helst, man kan ikke avvise folk... Poengsystemet, eller stemmesystemet, ødelegger hele forumet. Minuspoeng er så latterlig dumt, og også fryktelig dumt å la de mest populære trådene havne øverst. Trådene skal ligge i kronologisk rekkefølge. Evt kan topp 5 tråder være de mest populære trådene, deretter bør resten ligge i kronologisk rekkefølge.

Jammen, det er jo bare å sortere etter "new" istedenfor "best". Så det bestemmer du selv. Jeg liker poengsystemet deres, selv om det har sine svakheter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, norw skrev:

Reddit kan være ok som lesestoff, men ikke et sted for å være aktiv bruker. Man kan ikke mene noe som helst, man kan ikke avvise folk... Poengsystemet, eller stemmesystemet, ødelegger hele forumet. Minuspoeng er så latterlig dumt, og også fryktelig dumt å la de mest populære trådene havne øverst. Trådene skal ligge i kronologisk rekkefølge. Evt kan topp 5 tråder være de mest populære trådene, deretter bør resten ligge i kronologisk rekkefølge.

Du vet du kan sortere rekkefølgen slik det passer deg best? 

Anonymkode: 49464...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Quora kanskje? Det foregår hovedsaklig på engelsk i alle fall...  

Men kanskje ikke ett vanlig "debatt-forum" sånn som for eksempel Diskusjon.no eller Kvinneguiden. Men hos "flashback.org" skrives det vel helst på svensk eller dansk? Så det er kanskje ikke helt plassen for deg, hvis du bare er interessert i engelske forum?       

Anonymkode: 2a2f5...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Quora kanskje? Det foregår hovedsaklig på engelsk i alle fall...  

Men kanskje ikke ett vanlig "debatt-forum" sånn som for eksempel Diskusjon.no eller Kvinneguiden. Men hos "flashback.org" skrives det vel helst på svensk eller dansk? Så det er kanskje ikke helt plassen for deg, hvis du bare er interessert i engelske forum?       

Anonymkode: 2a2f5...45c

jeg er interessert i forum der jeg kan skrive om noe som jeg sliter med og konsekvense av valg jeg har tatt. men skriver jeg det her vil jeg bli gjenkjent, derfor et utenladsk forum. 
Kan gjerne ta et tysk et og, noe som er oversiktlig som kvinneguiden. Eller dansk forum, eller engelsk eller ja..

Anonymkode: 626d0...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, netpuppy skrev:

Jammen, det er jo bare å sortere etter "new" istedenfor "best". Så det bestemmer du selv. Jeg liker poengsystemet deres, selv om det har sine svakheter. 

Man kan jo ikke velge visning for de andre brukerne. Når jeg oppretter en tråd skal den havne øverst for de andre brukerne, evt bare under noen få av de mest populære trådene. Så skal den bli liggende på toppen eller synke avhengig av aktiviteten i tråden, som her inne.

Får man nok minuspoeng får man ikke postet når man vil engang, men må vente 10 min eller hvor lenge det er. 

Jeg har omtrent bare brukt Reddit til spillformål. Finne noen å spille med. Holder et høyt nivå selv, med statistikk i verdenstoppen og blant de høyest rangerte i Norge. Så får jeg minuspoeng når jeg avviser randoms på et langt lavere nivå enn meg selv, eller når jeg poster minimumskravene for å joine. Også fått minuspoeng i diskusjoner når jeg forklarer hvordan ting fungerer i spillet. Hjelper ikke å skrive ting i en hyggelig tone.

Anonymkode: d12af...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man kan jo ikke velge visning for de andre brukerne. Når jeg oppretter en tråd skal den havne øverst for de andre brukerne, evt bare under noen få av de mest populære trådene. Så skal den bli liggende på toppen eller synke avhengig av aktiviteten i tråden, som her inne.

Får man nok minuspoeng får man ikke postet når man vil engang, men må vente 10 min eller hvor lenge det er. 

Jeg har omtrent bare brukt Reddit til spillformål. Finne noen å spille med. Holder et høyt nivå selv, med statistikk i verdenstoppen og blant de høyest rangerte i Norge. Så får jeg minuspoeng når jeg avviser randoms på et langt lavere nivå enn meg selv, eller når jeg poster minimumskravene for å joine. Også fått minuspoeng i diskusjoner når jeg forklarer hvordan ting fungerer i spillet. Hjelper ikke å skrive ting i en hyggelig tone.

Anonymkode: d12af...cae

Om du får så mange downvotes hadde jeg kanskje revurdert hva og hvordan jeg skriver om jeg var deg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...