AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Dersom man er normal er normal. Hvor kommer man i kontakt med en noemal kvinne/mann da? Beklager spissformuleringen. Jeg har ikke noe ønske om å starte en tråd for noen å velte ut av seg om hvor fælt det er å være hverken kvinne eller mann. Jeg har bare litt dårlig inntrykk av f.eks Tinder. Jeg syntes det er litt skrint med arenaer å møte normale, snille kvinner og jeg har inntrykk av at også en del kvinner syntes det er litt vanskelig å finne gode arenaer å møtes. Da tenker jeg primært på de som egentlig ikke er ute etter instagram-modelldame eller kjendisalfahann. Så hvor kan man treffe noen nye når man har truffet alle venner til venner og alle man kjenner gjennom alle foreninger? Noen forslag? Anonymkode: 251ab...97b
Gjest Juks Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 På byen, Tinder, Match, Sukker, Badoo, Møteplassen, på butikken, på toget... Ja verden er fult av normale mennesker overalt
Leamur Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Har du testet speed-dating? Da får du luket ut ganske mye ugress. Ellers få deg en ny hobby - der møter du masse ålreite folk. (Vet ikke hvor gammel du er men det finnes jo noe for alle aldersgrupper)
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 On 5/27/2019 at 8:00 PM, AnonymBruker said: Dersom man er normal er normal. Hvor kommer man i kontakt med en noemal kvinne/mann da? Beklager spissformuleringen. Jeg har ikke noe ønske om å starte en tråd for noen å velte ut av seg om hvor fælt det er å være hverken kvinne eller mann. Jeg har bare litt dårlig inntrykk av f.eks Tinder. Jeg syntes det er litt skrint med arenaer å møte normale, snille kvinner og jeg har inntrykk av at også en del kvinner syntes det er litt vanskelig å finne gode arenaer å møtes. Da tenker jeg primært på de som egentlig ikke er ute etter instagram-modelldame eller kjendisalfahann. Så hvor kan man treffe noen nye når man har truffet alle venner til venner og alle man kjenner gjennom alle foreninger? Noen forslag? Anonymkode: 251ab...97b Ingen er «normal». Tinder er helt ok. Eller aktiviteter/hobbyer. Anonymkode: f5fea...cc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå