Gå til innhold

Valp på tog

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta valpen min på toget.

Hva bør jeg ha med annet enn våtservietter, dopapir, hundeposer?

Anonymkode: 188f4...44e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha en kladd på gulvet i tilfelle uhell, mye enklere å håndtere enn å tørke opp tiss samtidig som du skal passe på valpen 

Anonymkode: ab1ed...387

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper jeg sånn kladd? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper jeg sånn kladd? 

Apotek 

Anonymkode: ab1ed...387

• Liker 1
Skrevet

Hvis valpen er liten av størrelse og det er snakk om en lengre togreise ville jeg ha hatt med en reisebag som den kan slappe av i. Da slipper du å være redd for at noen sparker borti eller tråkker på den samtidig som valpen får ro. 

• Liker 1
Skrevet

Billett for kjæledyr

For kjæledyr med skulderhøyde over 40 cm er prisen 50 prosent av en ordinær voksenbillett. Kjæledyr med skulderhøyde under 40 cm reiser gratis sammen med deg.

Plass om bord

Det er et begrenset antall plasser for kjæledyr på hver togreise. Plassene finnes i egne merkede områder og det kan derfor være flere dyr i området samtidig.

Dersom du reiser med en liten hund (skulderhøyde under 40 cm), betaler du ikke for hunden. Den må da ligge på gulvet foran føttene dine. Dette gjelder både i tog med og uten setereservasjon.

Hunder og andre dyr kan ikke tas med på Komfort, Sove, kaféen, familievogn og i dyrefri sone. Det er unntak for førerhund og servicehund som er tillatt i Komfort, Sove og i familievogn i tilknytning til bestilt rullestolplass.

AnonymBruker
Skrevet

Hva man bør ha med er litt avhengig av lengden på reise... Skal du ta toget ti minutter holder det nok fint med tørkepapir. Skal du ta toget 18 timer så kan bur med tissematte være bra å ha med. 

Anonymkode: 1c80b...430

Skrevet

Hvis dere skal reise langt bør du ta med mat og drikke til deg og hunden i tillegg til det andre som er nevnt her

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...