AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Dette blir vår andre jul i leiligheten, og i fjor hadde vi ikke julepynt. Vi nedprioriterte det på grunn av flytting. Eller, vi hadde faktisk et fat med fire adventslys, en led-lys-rekke i vinduskarmen og en stygg duk som var mye finere på Europris enn da vi kom hjem (og egentlig var den bare nesten bittelitt OK der). Så spørsmålet mitt er som følger: Hvordan pynter dere til jul, og hvor kjøper dere pynt? Vi er tradisjonsmennesker og SKAL ha et juletre i plast, og vi SKAL ha fire adventslys. Det er det eneste vi vet at vi MÅ ha. Men vi lurer veldig på hvordan vi skal pynte juletreet og leiligheten ellers. Det er kanskje litt tidlig å tenke på allerede nå, men vi gleder oss skikkelig til jul og trenger inspirasjon! 😄 Anonymkode: 853df...570
Jadzia Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hadde tatt noen runder i butikkene og sett om dere fant noe dere selv likte. Og om dere har noe fra tidligere dere kan bruke. Å spørre noen hvordan de pynter til jul, vil bringe fram hundre ulike svar da alle har ulik stil. Selv er jeg glad i mye pynt, nisser, snømenn osv. Tradisjonelle farger og figurer, rødt, grønt, sølv og gull. Jeg misliker sterkt hvit julepynt så lenge det ikke er snømenn, og hater minimalisme. Juletreet står i all sin prakt med dusinvis av fargerike kuler fra 1. desember. Her tas det helt ut rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 28 minutter siden, Jadzia skrev: Jeg hadde tatt noen runder i butikkene og sett om dere fant noe dere selv likte. Og om dere har noe fra tidligere dere kan bruke. Å spørre noen hvordan de pynter til jul, vil bringe fram hundre ulike svar da alle har ulik stil. Selv er jeg glad i mye pynt, nisser, snømenn osv. Tradisjonelle farger og figurer, rødt, grønt, sølv og gull. Jeg misliker sterkt hvit julepynt så lenge det ikke er snømenn, og hater minimalisme. Juletreet står i all sin prakt med dusinvis av fargerike kuler fra 1. desember. Her tas det helt ut rett og slett. Det er nettopp fordi det kommer til å komme 100 ulike svar jeg spør her. Det er veldig fint å få mye forskjellig inspirasjon. Tusen takk. Anonymkode: 853df...570
Gjest Juks Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Går det an å tenke på jul i mai? Gå inn på diverse nettbutikker som selger julevarer, dem viser gjerne dekorasjon i en større sammenheng. Så får du inspirasjon, og kan handle direkte
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, Luna Llena skrev: Jul...vi er i mai 🙉 Hysssj, la oss glede oss! 🎅 Anonymkode: 853df...570 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Sjekk ut facebookgrupper som "For oss som er hekte på jul" der er det mangt og meget å la seg inspirere av. Gruppa har over 56000 medlemmer Anonymkode: 6d38e...990
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Når ble det tradisjon å ha plastjuletre? Anonymkode: 812f0...8d0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå