Gå til innhold

Nice guys always finish last

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av det faktum at kvinner ikke liker snille menn. Desse jævla kvinnefolka vil ikke ha snille menn som meg. De vil bare hore rundt i lag med alle hærsens drittsekker. 

Alt hva jeg gjør, spanderer drinker, lage kaffe ol. så vil de aldri ha sex med meg. Tilbyr meg "å møtest igjen å prate", desse horene. Ingen sex på meg. Bare fordi jeg er en snill mann. 

Spankuler tilbake til inceltrollskogen er du snill.

Mvh
Snill mann som ikke forventer sex i retur for "godhjertede" handlinger

Anonymkode: 81e6e...254

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av det faktum at kvinner ikke liker snille menn. Desse jævla kvinnefolka vil ikke ha snille menn som meg. De vil bare hore rundt i lag med alle hærsens drittsekker. 

Alt hva jeg gjør, spanderer drinker, lage kaffe ol. så vil de aldri ha sex med meg. Tilbyr meg "å møtest igjen å prate", desse horene. Ingen sex på meg. Bare fordi jeg er en snill mann. 

Anonymkode: 39f07...9b3

Sååååå... Du forventer sex på andre date og får det ikke? 

Forslag: Fortsett å møtes for å snakke, så vil du før eller senere møte ei som gjør at du ikke lenger trenger å lete etter noen å ha sex med. 

(Sånn i tilfelle dette skulle være reelt.)

Anonymkode: 22c85...78c

Skrevet

Problemet...

Det er to problemer. Det ene av problemene er mannesidens problem: Det at man føler seg berettiget.
Hva berettiget går ut på? "Nå har jeg gjort A, så derfor har jeg rett på B." Altså, når man har gjort snille ting, så skal man liksom være berettiget til å få kvinner med seg. (Be sine drømmers mål ut på lunchdate: "Sånn, nå har du fått mat, nå skal vi pule.")
En tjeneste for en annen tjeneste. Snillheten ligger i en gjerning, ikke i en måte å være på, og gjerningen er gjort til en byttevare. Dette er faktisk korrupsjon. Og når man så lar seg frustrere av at metoden ikke fører fram, eller egentlig at ens følte berettigelse ikke svares, og blir sur, gretten og bitter over det, og lar kvinnene gjennomgå, er begrepet 'snill' ikke dekkende for ens personlighet.

Det andre problemet er kvinnesidens. Det er det som likner på det at man ikke bryr seg om å ta seg tid til å spise et skikkelig måltid, man tar seg en hvetebolle eller sjokolade eller neve nøtter i farten. Spise ordentlig kan man gjøre siden. Rent konkret her, så betyr det at hun vet at til kjæreste og seriøst ordentlig forhold, så skulle hun hatt en en stabil, traust, bla, bla, bla... og snill mann. Men det er bare det at det er så mye morsommere og spennende med en som er mer bad boy. Forhold, det kan hun alltids få tid til senere.

Vel, jeg regner ikke med å bli populær av dette innlegget. Noen vil nok føle seg mer tatt på kornet enn de synes er behagelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...