AndreasBR Skrevet 10. juli 2019 #41 Skrevet 10. juli 2019 Finn maling eller spraymaling som veldig enkelt kan vaskes vekk med vann. Skriv "Ikke din plass" på panseret 😆 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #42 Skrevet 10. juli 2019 Jeg ville ha klaget til huseier med bildebevis hver eneste gang han tar din plass. Huseier blir nok ikke så himla glad for alle gangene du tar kontakt med han om det, så han kan fort dele sinnet ditt og ta det utover tyven. Anonymkode: 66d6b...76d
Egenskap Skrevet 10. juli 2019 #43 Skrevet 10. juli 2019 dem tenker sikkert du er bortreist, da er det gyllen mulighet å bruke den siden vi har gjort det forut med den forrige eier av leilighet. Vaner er ikke enkelt å bryte. Men hvorfor bare ikke undersøke hvorfor dem har gjort det. Det starter med dialog og for å få avklarering. Det nytter ikke å irritere seg over det før man har fått oversikt til det årsak. Du vet hvor døra demmes er, så det er bare å ringe på døra NÅ!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #44 Skrevet 10. juli 2019 1 minutt siden, Egenskap skrev: dem tenker sikkert du er bortreist, da er det gyllen mulighet å bruke den siden vi har gjort det forut med den forrige eier av leilighet. Vaner er ikke enkelt å bryte. Men hvorfor bare ikke undersøke hvorfor dem har gjort det. Det starter med dialog og for å få avklarering. Det nytter ikke å irritere seg over det før man har fått oversikt til det årsak. Du vet hvor døra demmes er, så det er bare å ringe på døra NÅ! Huseier har jo sagt ifra to ganger til denne personen. Anonymkode: 66d6b...76d 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #45 Skrevet 10. juli 2019 Som tidligere nevnt; Parker ham inne og ta deg en øl. Å taue ham avgårde funker bare dersom sameiet har avtale med et parkeringselskap. Hvis de har det så er det jo bare å ringe dette selskapet og si at det står en bil på din plass. Anonymkode: 3017d...aac 1
Ritter Skrevet 13. juli 2019 #46 Skrevet 13. juli 2019 På 17.6.2019 den 16.26, AnonymBruker skrev: TS her. Nok en gang har leier under tatt min parkering, etter tilsnakk fra huseier for bare to dager siden! Jeg kjenner at dette begynner å gjøre meg ganske forbanna! Er det mulig å få han tauet bort? Anonymkode: b4925...950 Du skriver at huseier har varslet denne personen to ganger. Det huseier kan gjøre som siste utvei, er å kontakte politiet, få et skjema (begjæring om borttauing) som fylles ut med registreringsnummer og informasjon om at eier av kjøretøyet er varslet m.m. Når politiet har mottatt utfylt og underskrevet skjema, kan bilen taues. Dere kan selvsagt gi personen en siste sjanse, der dere informerer om at nå blir neste skritt borttauing, og at eier av kjøretøyet må bære kostnadene. Når bileier risikerer å betale utgifter på flere tusen kroner for inntauing og forvaring, løser nok problemet seg. 3
Apis Skrevet 13. juli 2019 #47 Skrevet 13. juli 2019 Jeg værer en gryende romanse, mangt et amorøst forhold har startet med en krangel.
Hactar Skrevet 13. juli 2019 #48 Skrevet 13. juli 2019 2 timer siden, Apis skrev: Jeg værer en gryende romanse, mangt et amorøst forhold har startet med en krangel. Tipper det er dette naboen også håper på. At TS skal komme på døra i rettferdig harme, og så bare la seg fullstendig bedåre av den sjarmerende rakkargutten. Han har ikke kommet videre fra å dra de søte jentene i hestehalen, og skjønner ikke hva som går galt? Det har jo aldri virket før, så hvorfor ikke nå, liksom? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå