AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #21 Skrevet 28. mai 2019 Snakk med styret, eventuelt han eller lapp på vinduet. Anonymkode: 49cb5...de5 1
AndreasBR Skrevet 1. juni 2019 #22 Skrevet 1. juni 2019 Første spørsmålet som må besvares er vel: Finnes det videoovervåkning i garasjen? 👿
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #24 Skrevet 1. juni 2019 Be ham fjerne den, og få ham tauet bort om han ikke gjør det. Det er din plass. Anonymkode: a98f5...c93 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #25 Skrevet 1. juni 2019 På 27.5.2019 den 19.03, AnonymBruker skrev: Men...hvis han tar din, er det ikke bare å ta hans? Høres ut som om du prøver å gjøre ting vanskeligere enn de trenger å være! Anonymkode: 47431...337 Og hvis han tar hennes leilighet, kan hun jo bare ta hans. Vanskeligere er det ikke. Leilighet er leilighet! Anonymkode: 66d6b...76d 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #26 Skrevet 1. juni 2019 Hadde det ikke vært for at dere tydeligvis har sertifikat, så hadde jeg trodd dere var 14år... Kommuniser! Si fra, tydelig! Anonymkode: d6ee7...4b7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #27 Skrevet 1. juni 2019 Kanskje Ts kan invitere han på kaffe og ha sex med han. Så får han det han har vært ute etter og er så sur for. Anonymkode: c7325...b7f 2
smalls Skrevet 1. juni 2019 #28 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvis han tar hennes leilighet, kan hun jo bare ta hans. Vanskeligere er det ikke. Leilighet er leilighet! Anonymkode: 66d6b...76d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #29 Skrevet 4. juni 2019 På 28.5.2019 den 17.47, AnonymBruker skrev: Parker han inne, slik at han må komme til deg å be deg flytte bilen. Anonymkode: abae7...feb Dette. Da er han nødt til å ta kontakt med deg. Blir han sur svarer du at du får ta kontakt med huseier om han er uenig om de faste parkeringsplassene. Men jeg ville sett han an først. Virker han ustabil og typen som hevner seg for alt (det virker som han er en merkelig type siden han har meldt ifra om ting som ikke stemmer) hadde jeg kanskje latt det gå og parkert på hans plass istedet. For det kan hende han gjør dette for å irritere deg. Og da er det beste du gjør å late som om du ikke bryr deg en skit. Men samtidig blir det som å akseptere at han overkjører deg og gjør som han vil. Kommer an på hvor sprø han er. Anonymkode: 3a079...ffb 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #30 Skrevet 4. juni 2019 Ta bilde av bilen hans på din/huseier sin p-plass hver eneste gang han står der, - og så sender du beskjed til huseier (hen du leier av) og ber hen tar opp saken med styret og få slutt på at vedkommende bruker den p-plassen som tiilhører leiligheten du betaler huseier for å bruke. Alternativet med å parkere vedkommende inne funker jo også, men siden situasjonen her synes å være litt 'småbetent' så ville jeg ikke anbefale den løsningen først. Den fungerer gull dersom det er din eide leilighet (jeg har gjort det og det virker gull! Vedkommende måtte stå lenge uten å komme seg ut igjen, og var myk og spak da han aller nådigst ble sluppet ut) Anonymkode: b57ae...2b5 2
Elizabeth89 Skrevet 4. juni 2019 #31 Skrevet 4. juni 2019 (endret) På 27.5.2019 den 18.38, AnonymBruker skrev: Jeg leier en leilighet og har fått min egen parkering, det samme har de andre som leier her. Jeg har begynt i ny jobb og jobber mye natt, men også dagtid. Nå har jeg ved flere tilfeller etter å ha kommet hjem fra nattevakt, sett at en av de andre som leier her har begynt å bruke min parkeringsplass. Han har sin egen plass, så skjønner ikke helt hvorfor han tar min? Nå har jo jeg bodd her i 1 år og brukt denne parkeringsplassen hele tiden, så rart han plutselig har begynt å bruke min.. Har en liten anelse om at han gjør dette fordi jeg en rekke ganger har avvist han når han har prøvd seg. Anonymkode: b4925...950 Så si ifra da, eller parker rett bak han om mulig🙂 Endret 4. juni 2019 av Elizabeth89
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #32 Skrevet 15. juni 2019 Ts her. Han under fikk beskjed av huseier av om å ikke ta min parkering for ca to uker siden. Han stoppet opp å ta den, men idag stod han der igjen.. Anonymkode: b4925...950
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #33 Skrevet 15. juni 2019 På 4.6.2019 den 10.17, AnonymBruker skrev: Dette. Da er han nødt til å ta kontakt med deg. Blir han sur svarer du at du får ta kontakt med huseier om han er uenig om de faste parkeringsplassene. Men jeg ville sett han an først. Virker han ustabil og typen som hevner seg for alt (det virker som han er en merkelig type siden han har meldt ifra om ting som ikke stemmer) hadde jeg kanskje latt det gå og parkert på hans plass istedet. For det kan hende han gjør dette for å irritere deg. Og da er det beste du gjør å late som om du ikke bryr deg en skit. Men samtidig blir det som å akseptere at han overkjører deg og gjør som han vil. Kommer an på hvor sprø han er. Anonymkode: 3a079...ffb Virker som han tror han kan ture frem som han vil siden han har tatt parkeringen min igjen etter tilsnakk fra huseier. Ts Anonymkode: b4925...950
SemperFi Skrevet 15. juni 2019 #34 Skrevet 15. juni 2019 Skriv en lapp og og legg den under vindusviskeren, be han om å slutte å ta parkeringsplassen din -og at det er tatt videre med styret. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #35 Skrevet 15. juni 2019 På 1.6.2019 den 15.12, AndreasBR skrev: Første spørsmålet som må besvares er vel: Finnes det videoovervåkning i garasjen? 👿 Ingen videoovervåkning. Ts Anonymkode: b4925...950
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #36 Skrevet 15. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som han tror han kan ture frem som han vil siden han har tatt parkeringen min igjen etter tilsnakk fra huseier. Ts Anonymkode: b4925...950 Parker ham inne. Ta bilde og send til huseier (igjen). Det er helt greit at du gir beskjed til huseier hver j**la gang denne naboen tøyer grensene sånn. Huseier kommer til å bli så drittlei av en leietager som ikke klarer å oppføre seg at det spørs om leieavtalen blir forlenget/fornyet. Anonymkode: 3017d...aac 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #37 Skrevet 17. juni 2019 TS her. Nok en gang har leier under tatt min parkering, etter tilsnakk fra huseier for bare to dager siden! Jeg kjenner at dette begynner å gjøre meg ganske forbanna! Er det mulig å få han tauet bort? Anonymkode: b4925...950
herremann Skrevet 17. juni 2019 #38 Skrevet 17. juni 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Nok en gang har leier under tatt min parkering, etter tilsnakk fra huseier for bare to dager siden! Jeg kjenner at dette begynner å gjøre meg ganske forbanna! Er det mulig å få han tauet bort? Anonymkode: b4925...950 Men hvorfor er akkurat denne plassen din? Er det slik at de ikke er nummererte? Hvis nei må du enten konfrontere han selv eller ringe til huseier, igjen. Du får ikke tauet bort om plassene ikke er nummerert/du ikke kan vise til dokumentasjon på hvorfor akkurat denne plassen er din. Endret 17. juni 2019 av herremann 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #39 Skrevet 17. juni 2019 7 minutter siden, herremann skrev: Men hvorfor er akkurat denne plassen din? Er det slik at de ikke er nummererte? Hvis nei må du enten konfrontere han selv eller ringe til huseier, igjen. Du får ikke tauet bort om plassene ikke er nummerert/du ikke kan vise til dokumentasjon på hvorfor akkurat denne plassen er din. Dette er plassen jeg fikk utdelt av huseier da jeg flyttet inn, det samme gjelder de samme som bor her også. Han har egen parkering. Når jeg er ute så kan han kjøre rett inn og slipper rygging. Ts Anonymkode: b4925...950
ViljaH Skrevet 17. juni 2019 #40 Skrevet 17. juni 2019 Ikke vær redd for å snakke med ham bare fordi han har en agenda du ikke vil være med på. Vær voksen. Ring på døren hans, si hei og smil imøtekommende. Så sier du at du har lagt merke til at han bruker din parkeringsplass, og du ønsker at han ikke skal gjøre det da du vil ha den ledig til enhver tid du trenger den. Så sier du hade og går. Om han sier OK, men fortsetter å ta din plass, så ringer du på en gang til og sier det under. Om han begynner å argumentere, så sier du bestemt men hyggelig, at hvis ditt ønske ikke etterkommes så vil du få bilen tauet + varsle styret. Du vil også vurdere å kreve at styret merker parkeringsplassene da noen beboere synes å være forvirret hvilken plass som er deres. Hvis han ikke etterkommer din forespørsel, så gjennomfører du. Vis ham at du leverer. Om han begynner med amorøse forslag, så bare si bestemt Nei takk. Uten å begi deg ut på forklaring hvorfor. Ikke åpne døren for diskusjon. Bare si Nei takk. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå