AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg leier en leilighet og har fått min egen parkering, det samme har de andre som leier her. Jeg har begynt i ny jobb og jobber mye natt, men også dagtid. Nå har jeg ved flere tilfeller etter å ha kommet hjem fra nattevakt, sett at en av de andre som leier her har begynt å bruke min parkeringsplass. Han har sin egen plass, så skjønner ikke helt hvorfor han tar min? Nå har jo jeg bodd her i 1 år og brukt denne parkeringsplassen hele tiden, så rart han plutselig har begynt å bruke min.. Har en liten anelse om at han gjør dette fordi jeg en rekke ganger har avvist han når han har prøvd seg. Anonymkode: b4925...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 27. mai 2019 #2 Del Skrevet 27. mai 2019 Hvordan I all verden skal noen her vite hvorfor naboen gjør dette??? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 27. mai 2019 #3 Del Skrevet 27. mai 2019 Gi beskjed til han om at det ikke er greit, og hender det igjen så parkerer du rett bak bilen hans. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Del Skrevet 27. mai 2019 4 minutter siden, FrodeF skrev: Hvordan I all verden skal noen her vite hvorfor naboen gjør dette??? Ikke hvorfor, men lurer på om noen har vært borti lignende og hva jeg bør gjøre. Ts Anonymkode: b4925...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Del Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke hvorfor, men lurer på om noen har vært borti lignende og hva jeg bør gjøre. Ts Anonymkode: b4925...950 Du kan jo prøve noe så sykt som å snakke med han.... 😱 Anonymkode: 808b6...e87 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Del Skrevet 27. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo prøve noe så sykt som å snakke med han.... 😱 Anonymkode: 808b6...e87 Er det som er litt vanskelig siden det allerede er dårlig stemning mellom oss pga jeg har avvist han en rekke ganger. Mistenker det er derfor han tar parkeringen min. Ts Anonymkode: b4925...950 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 27. mai 2019 #7 Del Skrevet 27. mai 2019 Du kan melde ifra til styret. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Del Skrevet 27. mai 2019 Men...hvis han tar din, er det ikke bare å ta hans? Høres ut som om du prøver å gjøre ting vanskeligere enn de trenger å være! Anonymkode: 47431...337 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Del Skrevet 27. mai 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men...hvis han tar din, er det ikke bare å ta hans? Høres ut som om du prøver å gjøre ting vanskeligere enn de trenger å være! Anonymkode: 47431...337 Jeg tar selvfølgelig hans, men skjønner ikke hvorfor han tar min. Min parkering er bedre siden jeg da slipper å lukeparkere . Skjønner at jeg virker vanskelig, men dette er ikke noe av det første han har gjort etter at jeg avviste han, så dette var på en måte den siste dråpen for min del. Tenker også at han får bruke sin egen parkeringsplass. Ts Anonymkode: b4925...950 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #10 Del Skrevet 27. mai 2019 Hva mer har han gjort? Anonymkode: b8785...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #11 Del Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mer har han gjort? Anonymkode: b8785...b06 Sendt inn klager til huseier om ting jeg ikke har gjort. Hatt fest med full musikk og hoing, og slått oppi taket til meg fordi jeg liksom «trampet». Ts Anonymkode: b4925...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #12 Del Skrevet 27. mai 2019 Ta det opp med styret Anonymkode: 8e3db...8fa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #13 Del Skrevet 27. mai 2019 Har ikke dere skilting på hver parkeringsplass hvem den tilhører? Eller er dette en slags favorittplass ordning? Anonymkode: 877f3...942 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #14 Del Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke dere skilting på hver parkeringsplass hvem den tilhører? Eller er dette en slags favorittplass ordning? Anonymkode: 877f3...942 Nei, vi har ikke skilter, men det hadde vært en god ide å ha! Vi har hver vår parkeringsplass som tilhører hver leilighet. Ts Anonymkode: b4925...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. mai 2019 #15 Del Skrevet 28. mai 2019 Følg med om han lar vindusrutene stå bittelitt åpne og fyll bilen med skum. Kanskje han tar til vett da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #16 Del Skrevet 28. mai 2019 Parker han inne, slik at han må komme til deg å be deg flytte bilen. Anonymkode: abae7...feb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #17 Del Skrevet 28. mai 2019 En nabo pleide å tyvlåne parkeringsplassen min fordi det var enklere for meg å parkere på gaten siden jeg har El-bil. (Slipper å betale beboerparkering foreløpig) Jeg truet med å få han tauet bort og da løste det problemet seg. Anonymkode: 5e781...17d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #18 Del Skrevet 28. mai 2019 På 27.5.2019 den 18.38, AnonymBruker skrev: Jeg leier en leilighet og har fått min egen parkering, det samme har de andre som leier her. Jeg har begynt i ny jobb og jobber mye natt, men også dagtid. Nå har jeg ved flere tilfeller etter å ha kommet hjem fra nattevakt, sett at en av de andre som leier her har begynt å bruke min parkeringsplass. Han har sin egen plass, så skjønner ikke helt hvorfor han tar min? Nå har jo jeg bodd her i 1 år og brukt denne parkeringsplassen hele tiden, så rart han plutselig har begynt å bruke min.. Har en liten anelse om at han gjør dette fordi jeg en rekke ganger har avvist han når han har prøvd seg. Anonymkode: b4925...950 Det du gjør er at du legger en lapp på bilen hans og ber ham om å ikke parkere på din plass. Dersom det ikke hjelper så parkere du ham inne neste gang og slår av telefonen og dørklokken din. Regner med at dette ordner seg greit. Anonymkode: 8c59a...830 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. mai 2019 #19 Del Skrevet 28. mai 2019 Han er nok sur fordi du har avist han. Derfor parkerer han på din plass kun på trass. Veldig barnslig. Ville lagt en lapp på ruta hans. Om han ikke slutter, så parkerer du bak bilen hans. Da tar han kanskje hintet. Synes ikke du er vanskelig i det hele tatt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonGuy Skrevet 28. mai 2019 #20 Del Skrevet 28. mai 2019 Hva er problem her? Selvfølgelig gir du beskjed at det ikke skal skje til neste gang, ellers blir det tauet bort. OG du melder til styret om det ASAP 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå