Gå til innhold

Noen som har erfaring med slyngevugge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Prøvde tilfeldigvis at jeg og samboeren min la baby på et teppe og vugget i hver sin ende da  hun hylskrek.

Endte med at hun stoppet med en gang og sovnet.

Noen som har testet slyngevugge? Synes det er litt dyrt så tenkte høre andres erfaringer.

Anonymkode: 8495c...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har testen en vi fikk låne på helsestasjonen. Den funket helt fint, litt kronglete å få baby inn og ut siden jeg ammer en del på natt, men veldig kjekt at jeg kunne gynge på den fra senga, mye lettere å få ungen til å sovne. Nå har jeg kjøpt brio bed rocker slik at det går an å riste litt på senga.. Ingenting skal være uprøvd akkurat nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er det samme som jeg tror, altså en hengekøye som former seg rundt babyen og den blir liggende litt trangt? Jeg hadde en slik, og den var gull verdt. Hengte den i lekegrinden. De roet seg omtrent alltid i den og sov lenge. Skulle ønske jeg hadde hatt den til første barn også!

Jeg syntes ikke den var så dyr. Jeg betalte 600 men det er jo 11 år siden da. Solgte den på finn for 200 kr for fem år siden 😊

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Bare svarer på denne, kan være relevant for andre 🙈

vi har slyngvugge fra natures sway og hadde ikke overlevd uten til hverken nr 1 eller nr 2.

nr 1 slet med refluks og dette var eneste stedet hun sov annet enn bæresele de første 8mnd.

nr 2 er en vanlig baby men i perioder nekter hun vogn men sovner med en gang i slyng vuggen på natten sovner hun også i vuggen da det er lett å hompe litt til så sover hun videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi prøvde natures sway, fungerte ikke på vår dessverre. Han slet med å finne roen fra dag en, men var for urolig i vugga og klarte å komme seg over på magen. Ikke trygt for oss... 

Anonymkode: 7574f...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi prøvde også Natures Sway og følte vi omtrent var de eneste som ikke hadde god erfaring. Vår sov bare oppi der hvis vi husket hele tiden, våknet med en gang vi sluttet så vi solgte den igjen ganske kjapt. Men heldigvis så er de veldig lettsolgt på Finn!

Anonymkode: d949d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.5.2019 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Prøvde tilfeldigvis at jeg og samboeren min la baby på et teppe og vugget i hver sin ende da  hun hylskrek.

Endte med at hun stoppet med en gang og sovnet.

Noen som har testet slyngevugge? Synes det er litt dyrt så tenkte høre andres erfaringer.

Anonymkode: 8495c...70f

Ah, ja, elsket den...
Men ja, dyrt, og de vokser så raskt ut av den. Skal ikke brukes når de klarer å snu seg over til magen, og mi klarte det fra hun var 2 mnd gammel. Lot nå henne sove litt der under oppsyn en stund til, men rundt 3 mnd var hun for lang. Så det var veldig koslig og bra, men veldig dyrt for den korte tiden. Men brukprisen var helt ok da, veldig lett å få solgt videre. Så se etter noe brukt kanskje? Så totalt kostet det oss kanskje et par tusen å ha den vugga, men kunne vel strengt tatt klart meg med bæretøy og pengene på konto. Det var en av mine to gravid-må-ha med lillesøster. Med første i magen kjøpte vi hus, kunne liksom ikke gjenta. Man blir litt småsprø av nesting-behovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...