Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #1 Skrevet 29. august 2002 Jeg har en lei tendens - tror jeg - til å ofte snakke/skrive i "gåter"... Må si jeg ler ofte av meg selv... ...over hva folk kan misforstå osv. Men det er kanskje ikke særlig lurt da?? Det er ikke det at jeg ikke tør å ta det opp direkte .men prøver vel å pakke det litt inn i "bomull", ikke gjøre den andre forlegen osv. Og så driter jeg meg ikke så voldsomt ut om jeg tar feil eller utleverer meg for mye..Men..hvor mye forstår man av andre og hva kan man forvente? Er dere flinke til å "se mellom linjene"?
Tusenfryd Skrevet 29. august 2002 #2 Skrevet 29. august 2002 Jeg forstår ikke så mye av det du skriver her... dvs. jeg vet ikke hva du vil frem til. Var det svar?
*Lillian* Skrevet 29. august 2002 #3 Skrevet 29. august 2002 Vi jenter spesielt (men også noen gutter) har en lei tendens til å overtolke og lese litt for mye mellom linjene. Så du bør nok passe deg litt for det... Hvis det ikke er noe "farlig" eller spesielt du "pakker inn" gjør det vel ikke så mye, men hvis det er litt sånn småhinting, så må du passe på litt så mottakeren ikke leser litt for mye mello linjene og innbiller seg større ting enn det som egentlig er.... hehe..... Ellers hadde jo egentlig Tusenfryd et ganske godt svar da....hehe....
Gjest LoisLane Skrevet 29. august 2002 #4 Skrevet 29. august 2002 Synes generelt at folk bruker mange ord for å si utrolig lite. Slitsomt, meningsløst og forvirrendde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå