Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sesselja
Skrevet

Gusj, så kjedelig det er å ha arbeidsvegring... så langt i dag har jeg klart å bruke ti minutter på admin og sende én jobb-relatert mail. Resten av dagen har gått med til kafe-tur og timesvis med surfing på nettet... Jeg innbiller meg at jeg jobber bare jeg sitter foran maskina, mens sannheten er at jeg har flyttet inn her på KG.

Ville ikke annet med innlegget enn å syte litt over egen tiltaksløshet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Cerise
Skrevet
Gusj, så kjedelig det er å ha arbeidsvegring... så langt i dag har jeg klart å bruke ti minutter på admin og sende én jobb-relatert mail. Resten av dagen har gått med til kafe-tur og timesvis med surfing på nettet... Jeg innbiller meg at jeg jobber bare jeg sitter foran maskina, mens sannheten er at jeg har flyttet inn her på KG.

Ville ikke annet med innlegget enn å syte litt over egen tiltaksløshet...

hehe... velkommen til min hverdag! Ikke på jobb da,men på skolen og skriver oppgave. mye gøyerer og surfe her på KG:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du ingen sjef? ingen som merker at du ikke jobber?

Jeg er heldig, jeg jobber som vakt, må bare være her og gjøre noe småtteri, resten av tiden sitter jeg på KG:) Og får lønn for det!

Gjest porselen
Skrevet

Noen dager bare er sånn, alt går så treigt, jeg ser arbeidsoppgavene men orker ikke begynne på dem før jeg må.

Orker ikke, gidder ikke, måkke... vikke.... alle er så treige....

men stort sett går dagene i 100 og da går ting unna, det er de stille dagene jeg har problemer med å få ting unna...

Gjest Sesselja
Skrevet
Har du ingen sjef? ingen som merker at du ikke jobber?

Nei. Jeg er selvstendig næringsdrivende, journalist. Bare jeg får sakene mine inn i tide er redaktørene fornøyd. Og det klarer jeg. Det er bare at jeg bruker unødvendig lang tid på dem når jeg sitter her inne på KG i stedet for å skrive på sakene mine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...