Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år kommer jeg meg ikke til Syden av ulike årsaker så må finne en nødløsning... .Har hørt at Skagen kan ha fine sandstrender og minne om Syden på solfylte dager. Selv aldri vært der. 

Noen som kan anbefale skagen og hva man kan gjøre her og hvor man kan bo? 

Anonymkode: 8e75e...e78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skagen og Nordjylland generelt er veldig flott og har milelange strender. Spesielt er det hyggelig med en tur til Grenen hvor de to hav møtes.

Men selv i off-off sesongen er det proppfullt med folk der, så da er egentlig spørsmålet.. Hva liker du? Hva ser du etter i en ferie? Hva foretrekker du å gjøre på en ferie? Og hvor lenge vil du være der?

Skrevet

Skagen og Nordjylland kan vel ikke kalles en nødløsning? Det er et kjempeflott område med masse og ta seg til. Alt fra flotte strender til gode shoppingmuligheter og morsomme fornøyelsesparker om det skulle være av interesse. Området har også drøssevis med historie om du er interessert i slikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint område, men det kan trekke ned at det ofte er mye vind.

Anonymkode: de5de...070

Skrevet

Du kan bo på Color hotel Skagen.  På Grenen er der fine strender men værmessig kan det jo være slik som i Norge så om det er Syden du er ute etter så kan det jo gå begge veier .

Strendene er fine de , men om det er bade  i sjøen du ønsker å er det kanskje noe værhardt .  Men hotellet har basseng da.  Personlig ville jeg nok heller ha valgt meg en badestrand i nærmiljøet hjemme om det var bade  jeg ønsket.  

Maten er jo god og Skagen er en koselig by.  Om sommeren så er der Skagen Festival i en periode og da er det fullpakket med folk og musikk.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...